AndroidHealthClinic

Welke (magere) kwark eet jij???

Zo ... dat was weer een bakje koningskwark ... welterusten !

Zaansehoeve:)

Aldi.

Maar ik prefereer de lusteiwitten;)

potje kwark van melkan ofzo.. ook 500 gram en een halve euro ofzo..wat muesli erdoor voor de smaak.. komt ook in de calorietjes nog wat ten goede:cool:

Magere franse kwark van de AH, zo ontzettend lekker :D , afgewisseld met die van de Zaanse hoeve.

Gewoon Koningskwark eet 2bakken per dag. Ik merk wel als ik het bakje toevallig op zn zij leg dat er een soort laagje water op komt.

konings
enige nadeel vind ik, dat het moeilijk is om dingen er zo bij het bakje aan toe te voegen, ik doe er zelf altijd bruine suiker bij (om die halve kilo toch maar weg te krijgen) maar dat is toch altijd wel beetje knoeien...

DeLelie, komt van de GB

Ik eet geen magere kwark, net of je krijt zit te vreten :kots:

die van de aldi ...12 gram eiwitten ideaal ... alleen ik meng em wel een beetje met yoghurt anders is ie namelijk niet te vreten

Melkan, oftewel, Lidl... 7,3 gram eiwit per 100 gr.. godver, alsk dat zo lees van 12 etc, toch maar eens die gaan proeven

altijd wel een vernipt klein scheutje siroop, anders trek ik het niet 2 bakken per dag ;D

500gram Magere Alberthein kwark, 10gram eiwit per 100gram.

sinds maandag die van de aldi zuper dik normaal van smaak vind ik , lekker als je er een flinke scheut siroop doorheen doet. en de 12.2 eiwit is mooi :d

Vitalinea 7,4g / 100gram :cool:

Konings

eerst altijd konings, ben nu overgstapt op zaansehoeve. naja me moeder:P zonder bak kwark in me mik kan ik niet lekker slapen:P

De Zaanse Hoeve. Zit volgens mij 11g eiwit in per 100g, en kost maar 50 cent voor een 500g bakkie.

Ik gooi dr alleen wel een paar eetlepels aarbeienjam doorheen, anders is-ie werkelijk niet te eten. Ik ben niet zo een kwark man. :p

Edit: Het is 9g. Altijd jammer als het minder blijkt te zijn dan je denkt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven