XXL Nutrition

Welke (magere) kwark eet jij???

Inderaad, ik denk dat ik de kleinsten Aldi bezocht heb. Ik woon het dichtst bij de Aldi aan de Dendermondse steenweg ook dus ga ik daar eens kijken, had de moed al opgegeven dat ik magere kwark ging vinden eigelijk.
Ik had nooit gedacht iemand van Aalst tegen te komen hier en zelfs van Fit To Go chez Walter:)
ik vind het daar ideaal om als bodybuilder te trainen wss hebben wel elkaar daar wel al gezien ook al ga ik daar nog maar twee weken momenteel, zal eens calcification roepen;)

Heh wat een toeval, ik train ook in de fit-to-go :D
'k ben zelf van moorsel

amai we zijn al met drie :eek: we zullen onze nickname eens op ons moeten schrijven als we gaan trainen:)
van Moorsel dan moet je toch wel al een eindje rijden e, maja tis wel de moeit om daar te gaan. nog een beetje ouderwetse barbaarse apparatuur, meest geschikt voor massatraining dacht ik

In België kan het helpen om aan de verkoopster 'magere verse kaas' te vragen ipv 'kwark'... Die term wordt bij ons meer gebruikt, in Nederland spreekt men dan weer vaker over 'kwark'...

In België kan het helpen om aan de verkoopster 'magere verse kaas' te vragen ipv 'kwark'... Die term wordt bij ons meer gebruikt, in Nederland spreekt men dan weer vaker over 'kwark'...

Klopt, maar ik ga liever zelf op onderzoek uit, dan vind ik het meestal nog het snelst ;)

...maja tis wel de moeite om daar te gaan. nog een beetje ouderwetse barbaarse apparatuur, meest geschikt voor massatraining dacht ik

Hardcore! Liever zulke apparatuur dan ' De Schreef of Passage ' toestanden

Calcification mijn ma is gaan kijken vandaag voor kwark aan de dendermondse steenweg Aldi maar daar hadden ze het niet, maar ja ze heeft wel op eigen houtje gaan zoeken en niet gevonden. Staat er op het label kwark of verse magere kaas? want das et enigste wat ik vind, veronderstel dat dat volledig hetzelfde is? kan je de verpakking beschrijven anders?:)

bij de lidl hebbe ze wel mager kwark ik kon het zelf bij aldi ook nie vinden wel gewone kwark maar geen magere

Merk: Milsa

Opdruk: Magere verse kaas

eiwit: 11,3gr op 100gr

inhoud: 500gr

witte bakjes , bovenaan waar opdruk staat (groen/wit)

dat zal volstaan, tis mij al duidelijk geworden dat men hier in belgië niet met overvloed de term kwark gebruiken..
thanx hoor;)

Terug
Naar boven