XXL Nutrition

Welke motor?

Heb precies hetzelfde. Zit zwaar naadje nu :D

ALs je zo nodig een chopper wil kopen, zorg in godsnaam dat de balhoofd hoek niet te extreem is zodat ie stuurt.

Zorg dat je dubbbel remschijven hebt voor en remschijf achter, zet er fatsoenlijke remblokken op (hoog frictie) en stalen remleidingen want standaard stuuurt en remt een chopper totaal niet.

En fatsoenlijke banden met een harder midden stuk als buiten stuk want sturen met een vierkante auto band is ook niks.

Honda krijg je geen spijt van, motorisch erg goed. Suzuki ook maar sleuteld klote (wat resulteert in meer werk uren bij de motorzaak etc)

Kijk of je iets kunt vinden met cardan (zit je wel aan trommelrem achter vast geloof ??? ) , aantal keer olie verversen is goedkoper als nieuwe ketting en tandwielen.

oja ik houd het op mijn gsxr750 ;)

Rhinemann zei:
Maar dan wel de 502 Pk versie... :D ...als je dan gas geeft is het alsof je in je luie stoel zit en er rijdt een intercity je rug in :coolnana:
Hetzelfde met de Triumph Rocket alleen die kost de helft minder :D

dacht dat t om een chopper ging???

ga gewoon voor de harley davidson Fat Boy!!

Kawasaki ZX-6r - heeft me trainer draaid 290 op teller, super motor, ook qua besturing
R1 uiteraard,
Suzuki GSXR 750, die sneller als zijn broer is (de 1000cc)

Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk!
mijn mening koop een chopper na je 40e, tot die tijd is een racer echt the bomb!

Ik heb in Januari een Kawa zx6r ninja uit 2002 gekocht!
Geen spijt echt een super machine :cool:

En anders veel plezier met je choppertje, je ziet me misschien nog wel een keertie voorbij flitsen :p

Chopper:Honda Shadow
Racer: R1

Deze zou ik toch kiezen

spirosz zei:
Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk!
mijn mening koop een chopper na je 40e, tot die tijd is een racer echt the bomb!

Ik heb in Januari een Kawa zx6r ninja uit 2002 gekocht!
Geen spijt echt een super machine :cool:

En anders veel plezier met je choppertje, je ziet me misschien nog wel een keertie voorbij flitsen :p

die heeft zeker nog zo'n dikke achterkant.. (buddyseat)

iedereen heeft t over een R1 maar bewezen is dat 80% kan er niet op rijden :D (boven de 210km/u) volgens een onderzoek ergens gelezen in een blad)

R1 is mega achterhaald.

De nieuwe soes 1000 stuurt onwijs goed.. maat van me heeft er 1..

de zx10 ook maar mwha mwha..

Ik heb altijd een HONDA CBR1000F gehad, echt een super snel ding, volgende project voor echt een Harley :D

FrederX zei:
iedereen heeft t over een R1 maar bewezen is dat 80% kan er niet op rijden :D (boven de 210km/u) volgens een onderzoek ergens gelezen in een blad)

Verbied die gasten het motorrijden en geef ze een strippenkaart, is voor iedereen beter :D

Terug
Naar boven