AndroidHealthClinic

Welke muziek luister je als je stoned bent?

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Bij mij zijn het vooral oude liedjes die het doen!

Zoals:

Tavares - Heaven Must Be Missin An Angel
Chris Isaac - Blue Hotel
Chris Isaac - Wicked Game

nog wat jaren 80 music en old school hip hop/rap

En jullie?

Bob Marley, lijkt me duidelijk....

jawadde :haha:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn Bob Marley tijd is een beetje over nu jongen, tijd voor wat ander spul daarom post ik wat ik nu tegenwoordig luister!

akiraC zei:
Bij mij zijn het vooral oude liedjes die het doen!

Zoals:

Tavares - Heaven Must Be Missin An Angel
Chris Isaac - Blue Hotel
Chris Isaac - Wicked Game

nog wat jaren 80 music en old school hip hop/rap

En jullie?

Jeah Wicked games is idd een relaxt nummer, meestal beetje reagea nummers, moloko, cafe del mar, Robert Plant - 29 palms, Robert Plant - Big log. Als er nog meer in me opkomen noem ik ze nog.

Ziggy Marley heeft overigens ook een album gemaakt waar je prima stoned naar kan luisteren. 'Conscious Party'

The Doors luisteren als je stoned bent is ook aan te raden en dan vooral 'The Celebration of the Lizard' :

EricR zei:
Ziggy Marley heeft overigens ook een album gemaakt waar je prima stoned naar kan luisteren. 'Conscious Party'

The Doors luisteren als je stoned bent is ook aan te raden en dan vooral 'The Celebration of the Lizard' :

Ahh **** vergeet ik de belangrijkste ik wist dat ik iets vergat. The doors idd................... ****ing relaxte muziek. daar wordt je zelfs stoned van als je niets rookt.

Paul Oakenfold, al zijn goede mixen, heerlijk als ik high ben..

naar de blower van m'n pc:cool:

iig iets rustgevends:D

EricR zei:

Ben jij soms stoned?:D

Toen ik vroeger stoned was luisterde ik graag naar chill out.

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:
Jeah Wicked games is idd een relaxt nummer, meestal beetje reagea nummers, moloko, cafe del mar, Robert Plant - 29 palms, Robert Plant - Big log. Als er nog meer in me opkomen noem ik ze nog.
Bedankt Mars, en idd, wicked games is erg rilex.

Goede keuze

ik ben de laatste tijd niet meer stoned maar

ik heb een voorkeur voor jim morrison , live , en van die dingen

als ik onder invloed was

Kwil niet echt commentaar hebben, maar ik post hier een paar weken geleden een topic over cannabis roken slecht is voor spieraanmaak, krijg ik gelijk de rotste posts ooit.
En DIT TOPIC krijgt gewone antwoorden :roflol:, jullie zijn allemaal zot;)
:laugh::nanner::clap::nut::scratch::dunno:

ik ga voor:
absolute nummer 1; The Doors.
2. Bob Marley / UB40 en andere reggae.
3. Miles Davis (Kind of Blue)

Verder beetje afhankelijk van situatie.

is tijden geleden maar we luisterden meestal bob in de auto, en dan stevig door smoken... :)

good old times :P

-Frank Zappa
-The five great guitars

tsja, vroeger, toen ik de ene joint met de andere aanstak, luisterde ik altijd naar de The Misfits.
Vitalic met o.k. cowboy is ook lekker met een joint op je lip.

Tegenwoordig blow ik nogal weinig (en het wordt ook nog eens steeds minder :eek: ), en als ik er weer eens 1tje opsteek dan meestal met vrienden. en dan gaat de xbox aan met Halo2 ipv een muziekje :D

Terug
Naar boven