XXL Nutrition

Welke muziek luister je als je stoned bent?

Bob Marley, Bob Dylan, John Lennon, The Beatles, Santana. Chill muziek.

Lauw zei:
tsja, vroeger, toen ik de ene joint met de andere aanstak, luisterde ik altijd naar de The Misfits.
Vitalic met o.k. cowboy is ook lekker met een joint op je lip.

Tegenwoordig blow ik nogal weinig (en het wordt ook nog eens steeds minder :eek: ), en als ik er weer eens 1tje opsteek dan meestal met vrienden. en dan gaat de xbox aan met Halo2 ipv een muziekje :D

Vitalic jah.....daar heb ik goede herinneringen aan.

Ik gelof dat het op een mysteryland is geweest daar deed hij toen een liveset.....godskelere ik was toen wel meer als stoned maar ok...ik spacede de pan uit.De liveset duurde een uurtje maar dat was echt een fantastisch uurtje ik had geen flauw benul van waar ik was maar ik hoorde alleen de muziek keihard leek wel of ik op mars (niet de forummember) zat!!!:eek: :banana:

met dat liedje "darkwave"
het zomergevoel zit er al volledig in :D

Mars vindt Wicked Game goed??
ik ben in shock

ik mis jimi hendrickx in het rijtje :D

- janis joplin,
- jefferson airplane,
- the doors uiteraard,
- otis redding,
- moloko,
- the gorillaz,
- jamiroquai (synkronized is een super album),
- thievery corporation, groove armada.

Dom dat ik Jimi Hendrix vergeten ben ja, maar ik hoe niet echt van zijn hardere nummers. Zeker niet als ik stoned ben. Angel, Wind cries Mary, All Along the watchtower, Hey Joe en Cocaine vind ik wel erg goed.

Anoniem zei:
Dom dat ik Jimi Hendrix vergeten ben ja, maar ik hoe niet echt van zijn hardere nummers. Zeker niet als ik stoned ben. Angel, Wind cries Mary, All Along the watchtower, Hey Joe en Cocaine vind ik wel erg goed.

castles made of sand, gypsy eyes, manic depression :D

Mob Barley

Dr. Dre - The Cronic (volgensmij zijn het 2 cd's). Zo zat ik een keer met een maat van me in Frankrijk, we hadden voor 50 euro hasj gekocht en er een stuk rolfloei bij gekregen. Toen heb ik een joint gerold van 25 cm, muziek volgas aangeknald, en lekker bij het zwembad zitten met een koud biertje en die "Jonko"!

Tegenwoordig als ik stoned ben is dat vaak op feesten of als ik een film ga kijken...

gregory isaacs
bob natruurlijk
rustige trance
alfa blondy

The Doors
Supernova en andere trip hop
Dr Dre The Chronic
Bob James

Mars zei:

jij het stoere shredded beast het 'monster' die ff de meligste plaat ooit goed vindt!

Mars verman je, ik herken je niet meer !! Straks ga je nog namen schrijven zonder aanhalingstekens!

opgezwolle

Er is één nummer dat je gewoon moet luisteren als je stoned bent...ongeacht van welke muziek je houdt:

Manu Chau - King of the Bongo

Andere nummers van Manu Chau zijn trouwens ook wel space...voor de rest is Bob Marley ook wel chill. Als je een lekker zonnetje op je bol hebt raad ik cubaanse havana muziek aan, geen commerciele gypsy kings bullshit, zoals Compay Segundo of Cuarteto Patria.

• Topic Starter Topic Starter
CySV zei:
Er is één nummer dat je gewoon moet luisteren als je stoned bent...ongeacht van welke muziek je houdt:

Manu Chau - King of the Bongo

Andere nummers van Manu Chau zijn trouwens ook wel space...voor de rest is Bob Marley ook wel chill. Als je een lekker zonnetje op je bol hebt raad ik cubaanse havana muziek aan, geen commerciele gypsy kings bullshit, zoals Compay Segundo of Cuarteto Patria.
Goed lied idd!!

thxx

- The Orb
- Hawkwind
- Ozric Tentacles
- Future Sound Of London (FSOL)
- Death in jüne
- Pink Floyd (enkel 'Ummagumma' of 'A saucerfull of secrets'!)
- The incredible string band

ZoutZak, probeer ook eens Doo-bop van/met Miles Davis.

Tis errug lang geleden dat ik stoned was, maar met die plaat moet het best goed komen :)

Eigenlijk pleurde ik zelf meestal gewoon een snoeiharde plaat op of ging ik Quake zitten spelen, maar dat doet er verder nu niet zo toe :D

Ik ben nooit stoned. Maar als ik het ooit zou wezen zou ik denk ik muziek van de teletubbies luisteren ofzo.

Terug
Naar boven