- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:tsja, vroeger, toen ik de ene joint met de andere aanstak, luisterde ik altijd naar de The Misfits.
Vitalic met o.k. cowboy is ook lekker met een joint op je lip.
Tegenwoordig blow ik nogal weinig (en het wordt ook nog eens steeds minder), en als ik er weer eens 1tje opsteek dan meestal met vrienden. en dan gaat de xbox aan met Halo2 ipv een muziekje
![]()

Anoniem zei:Dom dat ik Jimi Hendrix vergeten ben ja, maar ik hoe niet echt van zijn hardere nummers. Zeker niet als ik stoned ben. Angel, Wind cries Mary, All Along the watchtower, Hey Joe en Cocaine vind ik wel erg goed.

acidreign zei:
Mars zei:
Goed lied idd!!CySV zei:Er is één nummer dat je gewoon moet luisteren als je stoned bent...ongeacht van welke muziek je houdt:
Manu Chau - King of the Bongo
Andere nummers van Manu Chau zijn trouwens ook wel space...voor de rest is Bob Marley ook wel chill. Als je een lekker zonnetje op je bol hebt raad ik cubaanse havana muziek aan, geen commerciele gypsy kings bullshit, zoals Compay Segundo of Cuarteto Patria.