Fitness Seller

Welke muziek luister je als je stoned bent?

Ik ben (nog) niet stoned geweest.

Gorillaz!!!!

maar dat is nu alweer 1 jaar en een paar maanden geleden !!!!

huh? jij doet toch in wedstrijd verband op redelijk niveau atletiek enzo? (zie avatar :D ). wordt je niet getest? of alleen af en toe een jointje buiten het wedstrijdseizoen om?

Dude vanwaar denk je dat ik het al een jaar niet meer doe

heb 1 wedstrijd gedaan.. toen ik stoned was .. is men op 1 na slechtste wedstrijd ooit geweest

Vandaar dat ik gestopt bent!! Niet voor die testjes.... Het voelt te lekker om goed te zijn.. + het mag niet dus doe ik het ook niet...

en nog even helder ik ben TEGEN DOPING in SPORT!!!

heb f*cking al het hele wedstrijd seizoen geen alcohol genuttigd dat is bijna 5 maanden....

Het was 15 uur na men laatste JOINT dude... maar goed toch te veel van het goede... normaal gesproken 1 keer per maand ofzo .. toen had ik der 5 a 7 per dag voor 4 dagen lang.. had meivakantie ofzo...

maar nu mag iedereen weer door OT: :)

Ari70 zei:
Dude vanwaar denk je dat ik het al een jaar niet meer doe

heb 1 wedstrijd gedaan.. toen ik stoned was .. is men op 1 na slechtste wedstrijd ooit geweest

Vandaar dat ik gestopt bent!! Niet voor die testjes.... Het voelt te lekker om goed te zijn.. + het mag niet dus doe ik het ook niet...

en nog even helder ik ben TEGEN DOPING in SPORT!!!

heb f*cking al het hele wedstrijd seizoen geen alcohol genuttigd dat is bijna 5 maanden....

jaja 'ze' zijn allemaal tegen doping pom pom pom ;)

CySV zei:
Er is één nummer dat je gewoon moet luisteren als je stoned bent...ongeacht van welke muziek je houdt:

Manu Chau - King of the Bongo

Andere nummers van Manu Chau zijn trouwens ook wel space...voor de rest is Bob Marley ook wel chill. Als je een lekker zonnetje op je bol hebt raad ik cubaanse havana muziek aan, geen commerciele gypsy kings bullshit, zoals Compay Segundo of Cuarteto Patria.

JUIST !!! jij hebt hem door, Manu chau is the shit als je stoned ben :D

some say yeah yeah some say no no.

Eek a Mouse is zeer relaxte blow muziek

Arsenal is ook wel chill

Sizzla...............

als ik stoned ben/??? das bijna 24/7:cool:

Bob marley(blijft goed en is tijdloze muziek)
alpha blondy franstalige reggaezanger uit ivoorkust

de cd doggystyle van snoop,,,doet het ook goed als je stoned bent

rtodeep zei:
JUIST !!! jij hebt hem door, Manu chau is the shit als je stoned ben :D

:thumb:

Absoluut...Doet me denken aan mijn studiejaren. Man, man, wat hebben we dat nummer vaak gedraaid.
Coldplay is ook wel relaxed, of Foreigner... :cool:

theDOGFATHER zei:
als ik stoned ben/??? das bijna 24/7:cool:

Bob marley(blijft goed en is tijdloze muziek)
alpha blondy franstalige reggaezanger uit ivoorkust

de cd doggystyle van snoop,,,doet het ook goed als je stoned bent

32 jaar en constant stoned... goed bezig!

Ik blow niet...

St Germain

Terug
Naar boven