Fitness Seller

welke muziek luister jij het liefs onder het trainen?

De hele cd ''License to ill'' van de Beastie Boys.
Rauwe, langzame, zware beats met gesampelde gitaar rifs en in your face teksten.

Perfecte trainings muziek.

Sensation black cd's (va hier opt forum :D )

geef mij maar stilte en anders rustige muziek... Ik ben al een oud dametje kan niet zo tegen harde muziek. :D

van alles, gabberhardcore tot deathmetal

Metal/Rock maar G-unit/50 cent vind ik ook goed te doen onder 't trainen :o

HARDCORE:cool:

HARDSTYLE

Word soms ook weleens r&b gedraait en hebbie gelijk geen zin meer om te trainen

Dancehall, Gangsta-rap, en ander hiphop;)

Muziek van bv RHCP vind ik echt super om op te trainen.
Verder vind ik rock ook wel lekker trainen, en zo'n beetje alle mainstream muziek [ook reggaeton en bubbling enzo]

Sum 41, Lost Prophets, Rancid, Dropkick Murphys, Papa Roach, The Offspring, Sex Pistols etc.. etc...

niet te vergeten Millencolin en Greenday die Concerten waren zo vet dat ik er nog steeds helemaal van shake!!!

Zolang ik me maar niet irriteer aan de muziek.

Ik geloof dat ik mijn squat-PR deed toen het doodstil was in de gym en er zelfs weinig mensen aanwezig waren (man of 2 of 3).. it's just me and the weight... it's personal.

Rock/metal voor de krachttraining en trance/club voor de cardio.

Eigenlijk boeit de muziek me geen zier als ik aan het trainen ben, maar als ik dan toch mocht kiezen, zou het lompe shit zijn.

Goed brute deathmetal het liefst, hardcore/terror is ook goed of anders echt flink militante rap als Welcome to the Terrordome van P.E. ofzo.
Maar als ze Chopin opzetten vind ik het ook best...

Eigenlijk is het zoals wazzup het al zegt en Tupac (die ommeunige zeik-muziek maakte, die hoef ik dus verder NIET te horen in de gym) het bijna goed verwoordde:
It's just me against the weights...

Zet vaak de DVD 'In Live We Trust' op van In Flames... nummer 'In Search For I' is echt heerlijk!

Metall dus.

Verder wel eens wat hardtrance, maar het blijft toch meestal bij metall (of ander gitaargeweld).

Zolang het maar geen trance of disco[jaren 80] is vind ik het best.

Het liefst

booba - no10
NTM - ma benz
dr dre, snoop - deep cover
Onyx - al we got iz us

anders keiharde Tekno of drum n base aphrodite

Wagner is juist enorm bombastisch van aard, zou ik persoonlijk niet onder de rustige muziek rekenen.

Sum 41, Lost Prophets, Rancid, Dropkick Murphys, Papa Roach, The Offspring, Sex Pistols etc.. etc...

niet te vergeten Millencolin en Greenday die Concerten waren zo vet dat ik er nog steeds helemaal van shake!!!

:rocker: :bierbang: :zuip: :barf: :slap: :rocker: :klink: :hornyna: :facial: :rocker:

Rancid is echt zo vet! En de Sex Pistols is de enige gecaste band die wel te pruimen is :D

Terug
Naar boven