mensen wat is dit voor slimme techniek please explain further!
zit je ook met schulden en een BKR waar je vanaf wilt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heel die pot naar de t*fus. Man, man, man wat een bende was dat zeg
mishandeling, doodslag, moord.
gewoon omdat het kan.
Die zou daar idd niet zo blij mee zijn. Ik denk dat je nu in de hel komt Klusmier.

Probleem is dat tegenwoordig veel werkgevers je strafblad nachecken.
Dus je komt jezelf op een gegeven moment goed tegen,ik heb echt een paar x giga gebaald omdat ik niet in aanmerking kwam voor een prachtbaan vanwege datzelfde strafblad.
Tja op dat moment was ik dan stoer en de man vechten met de politie,rellen etc.
Maar diegene die zonder strafblad wel die job nu hebben zijn vele malen ''stoerder'' want die hebben die banen die ik zo graag wilde.
Ik kon zo 10 jaar terug bij de Nederlandsche Bank werken,hoofd Beveiliging was een vriend van mijn Pa.
Dus kruiwagen.
Arbeidsvoorwaarden toendertijd 35 urige werkweek,schietlessen in de baas zijn tijd,grote sportschool (trainen verplicht zelfs),cursussen door de baas betaald etc. etc .etc.
dan daarbij een behoorlijk goed salaris,bedenk ook nogeens dat je daar niet ff zomaar binnenkomt.
Wat er werkt blijft er zitten tot hun pensioen dus er is nauwelijks verloop.
Maar door die ****ing strafblad ging het hele feestje niet door.

Nadeel van bv in de Beveiliging werken een vriend van mij had en zijn Basisdiploma en zijn vakdiploma in de beveiliging.(tegenwoordig heet dat anders)
Anyway hij kreeg een keer goed gezeik aan een deur waar die stond als portier over en weer vielen er klappen.
Probleemmaker deed aangifte,en hij had een strafblad.
dag baan,en die diploma's kun je verder ook niets meer mee.
Is het nadeel,ik kan mezelf toch geen garantie geven dat ik vanwege mijn baan iemand geen knallen verkoop die mij loopt uit te lokken.
Dat had die dus geprobeerd,maar de rechter oordeelde anders.

... maar toen waren die flats en bijna al onze kaartjes dus "op". Zijn we naar de (flat)wijk waar wij zelf wonen gegaan(behalve de 2 flats waar we zelf in wonen) en zijn we met pak en beet 10 kaartjes nog wat geld gaan proberen los te peuteren, tot onze verbazing deden hier echt veel meer mensen open en dit flat was ook veel groter dus al snel hadden we nog maar 1 kaartje over en nog zo'n 80 huizen te gaan. Toen hebben we bij elk huis gewoon gezegd dat we onze kaartjes verloren waren en dat we deze nodig hadden zodat we nog de rest van het flat nog af konden lopen. Sommige van die lui keken een beetje vreemd maar niemand weigerde.