XXL Nutrition

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden?

Genoeg denk ik, even over nadenken. 2 voorbeelden;
- Molotov-cocktails bouwen en in het park naar elkaar gooien.
- Paar achtervolgingen met flinke sprint/race-scooters, compleet met busjes/auto's en motoren. Was echt waanzinnig gestoord, zo'n 15-30min lang vol adrenaline in me eentje en met anderen. Overal zwaailichten en sirenes, mooie avontuurtjes.

"Gayer than eating a banana":roflol:

Ik heb vroeger heel wat rare streken uitgehaald. Maar echt het allerstomste was toch wel dat ik op de middelbare school een betonstrijker in een wc pot had gegooid! Dat is wel iets waarvan ik tegenwoordig denk van; "dat was niet zo handig":eek: Heel die pot naar de t*fus. Man, man, man wat een bende was dat zeg:D

mishandeling, doodslag, moord.

gewoon omdat het kan.

Probleem is dat tegenwoordig veel werkgevers je strafblad nachecken.
Dus je komt jezelf op een gegeven moment goed tegen,ik heb echt een paar x giga gebaald omdat ik niet in aanmerking kwam voor een prachtbaan vanwege datzelfde strafblad.

Tja op dat moment was ik dan stoer en de man vechten met de politie,rellen etc.
Maar diegene die zonder strafblad wel die job nu hebben zijn vele malen ''stoerder'' want die hebben die banen die ik zo graag wilde.

Ik kon zo 10 jaar terug bij de Nederlandsche Bank werken,hoofd Beveiliging was een vriend van mijn Pa.
Dus kruiwagen.
Arbeidsvoorwaarden toendertijd 35 urige werkweek,schietlessen in de baas zijn tijd,grote sportschool (trainen verplicht zelfs),cursussen door de baas betaald etc. etc .etc.
dan daarbij een behoorlijk goed salaris,bedenk ook nogeens dat je daar niet ff zomaar binnenkomt.
Wat er werkt blijft er zitten tot hun pensioen dus er is nauwelijks verloop.

Maar door die ****ing strafblad ging het hele feestje niet door.

Probleem is dat tegenwoordig veel werkgevers je strafblad nachecken.
Dus je komt jezelf op een gegeven moment goed tegen,ik heb echt een paar x giga gebaald omdat ik niet in aanmerking kwam voor een prachtbaan vanwege datzelfde strafblad.

Tja op dat moment was ik dan stoer en de man vechten met de politie,rellen etc.
Maar diegene die zonder strafblad wel die job nu hebben zijn vele malen ''stoerder'' want die hebben die banen die ik zo graag wilde.

Ik kon zo 10 jaar terug bij de Nederlandsche Bank werken,hoofd Beveiliging was een vriend van mijn Pa.
Dus kruiwagen.
Arbeidsvoorwaarden toendertijd 35 urige werkweek,schietlessen in de baas zijn tijd,grote sportschool (trainen verplicht zelfs),cursussen door de baas betaald etc. etc .etc.
dan daarbij een behoorlijk goed salaris,bedenk ook nogeens dat je daar niet ff zomaar binnenkomt.
Wat er werkt blijft er zitten tot hun pensioen dus er is nauwelijks verloop.

Maar door die ****ing strafblad ging het hele feestje niet door.

daarom ben ik dus landmeter/tekenaar van beroep!
;)

Nadeel van bv in de Beveiliging werken een vriend van mij had en zijn Basisdiploma en zijn vakdiploma in de beveiliging.(tegenwoordig heet dat anders)
Anyway hij kreeg een keer goed gezeik aan een deur waar die stond als portier over en weer vielen er klappen.
Probleemmaker deed aangifte,en hij had een strafblad.
dag baan,en die diploma's kun je verder ook niets meer mee.

Is het nadeel,ik kan mezelf toch geen garantie geven dat ik vanwege mijn baan iemand geen knallen verkoop die mij loopt uit te lokken.

Nadeel van bv in de Beveiliging werken een vriend van mij had en zijn Basisdiploma en zijn vakdiploma in de beveiliging.(tegenwoordig heet dat anders)
Anyway hij kreeg een keer goed gezeik aan een deur waar die stond als portier over en weer vielen er klappen.
Probleemmaker deed aangifte,en hij had een strafblad.
dag baan,en die diploma's kun je verder ook niets meer mee.

Is het nadeel,ik kan mezelf toch geen garantie geven dat ik vanwege mijn baan iemand geen knallen verkoop die mij loopt uit te lokken.

probleemmaker voor de rechter slepen en schade vergoeding eisen ivm loonderving!
:thumbs:

Dat had die dus geprobeerd,maar de rechter oordeelde anders.

Ik en een vriend verveelden ons weer eens in de kerstvakantie en we hadden van een andere jongen wat van die prettig-nieuwjaar kaartjes gehad waarmee krantenlopers altijd de deuren afgaan om te bedelen. Wij dachten, laten we het voor de gein eens proberen. We zijn een flat of 2 afgelopen ,in die buurt van die gozer van wie we dus de kaartjes hadden gehad, en we kregen bijna bij elk huis dat open deed van een kwartje tot een knaak :roflol: ... maar toen waren die flats en bijna al onze kaartjes dus "op". Zijn we naar de (flat)wijk waar wij zelf wonen gegaan(behalve de 2 flats waar we zelf in wonen) en zijn we met pak en beet 10 kaartjes nog wat geld gaan proberen los te peuteren, tot onze verbazing deden hier echt veel meer mensen open en dit flat was ook veel groter dus al snel hadden we nog maar 1 kaartje over en nog zo'n 80 huizen te gaan. Toen hebben we bij elk huis gewoon gezegd dat we onze kaartjes verloren waren en dat we deze nodig hadden zodat we nog de rest van het flat nog af konden lopen. Sommige van die lui keken een beetje vreemd maar niemand weigerde.
Zullen een paar dagen later wel even een vreemd gevoel gehad hebben toen de echte kranten-allochtoon langs kwam :lol:

Hihi heb je effe :rolleyes:

Ik was vroegah best wel een vechtersbaasje om het maar zacht uit te drukken.

Terug
Naar boven