Het was een flinke boom. We waren met z'n tweeën een kwartier aan die boom aan het rukken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat kan er nu al opstaan
beetje stoepjes wegenja je hebt mazzel, jij kan nog lekker naar bureau haltbeetje stoepjes wegen
Haha wat je lekker noemt. Jij ook toch? Cel enzo is toch vanaf je 18e.
), en dat kan dan tot je achttiende duren.
)Vanaf twaalf jaar kun je achter de gesloten deuren verdwijnen hoor. (als je echt naar de klote bent dan krijg je PIJ(TBS voor de jeugd), en dat kan dan tot je achttiende duren.
)
Maar dan zit je toch niet in de cel waar al die volwassen gevangenen zitten? Dan zit je in zo'n inrichting, of is dat PIJ?
Whaha wat een feestMaar dan zit je toch niet in de cel waar al die volwassen gevangenen zitten? Dan zit je in zo'n inrichting, of is dat PIJ?
![]()

met spuitbussen wegenverf af en toe de wegbelijning aangepast, en de wegmarkeringen........
![]()

door bedrijfs beeindiging, geen wet ofzo overtreden dus............
![]()

Blijkbaar wel, want anders zou je niet naar Amerika 'vluchten'![]()

ik vlucht niet!
in NL kan ik niet verder op een normale manier, omdat ze geen betalingsregeling accepteren, er zal dus beslag worden gelegd op loon en roerende goederen ( gereedschap, auto, computer, enz.).........wat het mij ONMOGELIJK maakt om op een normale manier een doorstart te maken als bedrijf of zelfs als werknemer te blijven werken!
blijkbaar ken je het principe van BKR nog niet zo goed, het werkt opzich prima maar kan ook als een blok om je been hangen wanneer je bijvoorbeeld bedrijfsschulden ( lening bank, enz.) wilt aflossen!
dit aflossen doe ik nu dus vanuit het buitenland via mijn toenmalige boekhouder; ik vlucht dus niet maar probeer deze schulden op een nette manier af te lossen zonder dat iemand mijn toekomst gaat belemmeren!
![]()