Fitness Seller

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden?

ik heb nog es gepoept op de meir in antwerpe en daar groeide het vlaams belang uit :(

Marokkaanhelmmeppen, dat was nog eens een sport zeg. :D

Haha wat je lekker noemt. Jij ook toch? Cel enzo is toch vanaf je 18e.

Vanaf twaalf jaar kun je achter de gesloten deuren verdwijnen hoor. (als je echt naar de klote bent dan krijg je PIJ(TBS voor de jeugd :p), en dat kan dan tot je achttiende duren. :D)

Vanaf twaalf jaar kun je achter de gesloten deuren verdwijnen hoor. (als je echt naar de klote bent dan krijg je PIJ(TBS voor de jeugd :p), en dat kan dan tot je achttiende duren. :D)

Whaha wat een feest:D Maar dan zit je toch niet in de cel waar al die volwassen gevangenen zitten? Dan zit je in zo'n inrichting, of is dat PIJ?:P

Jeugd krijgt te snel tbs
Honderden jongeren krijgen ten onrechte jeugd-tbs opgelegd, omdat alternatieven als ambulante zorg ontbreken.
Dat zeggen gedragswetenschappers, kinderrechters en directeuren van jeugdinrichtingen. Het onderwerp kwam dit weekeinde aan de orde bij de presentatie van het boekje PIJnpuntenplan van PvdA-Kamerlid Kalsbeek over Plaatsing in een Inrichting voor Jeugdigen (PIJ), de zwaarste maatregel in het strafrecht voor jongeren. Het is een soort tbs, voor hooguit zes jaar.

Volgens Kalsbeek wordt er veel te weinig geld uitgetrokken voor preventie, begeleiding en behandeling van ontspoorde jongeren. ,,Hard gesteld: de samenleving heeft geen aandacht voor deze klootzakjes.’’

Deskundigen vinden niet de PIJ-maatregel het probleem, maar het ontbreken van alternatieven. De Rotterdamse kinderrechter Van de Water geeft toe daarom deze maatregel veel te vaak op te leggen. Johan Krist, directeur van justitiële jeugdinrichting De Sprengen: ,,Jongens die bijna niets hebben gedaan, zitten bij ons jarenlang vast.’’

De PIJis ingevoerd om een kleine groep jeugdcriminelen te behandelen, maar er zitten nu meer dan 800 jongeren met een PIJ-maatregel vast. Het aantal dat lang wordt opgesloten, neemt jaarlijks toe. ,,Inrichtingen zouden alleen achterwacht moeten zijn voor de zwaarste gevallen,’’ zegt Hans Jagers van jeugdinrichting De Sprengen.

VVD-Kamerlid Visser wil dat de overheid veel meer geld steekt in wetenschappelijk onderzoek naar een effectieve behandelingsmethode.

Kamerlid Corüz van de VVD onderstreept dat de PIJ alleen is bedoeld voor de zwaarste categorie. ,,Voor de lichtere gevallen moeten we veel eerder beginnen met bemoeizorg en behandeling. ’’

(Bron: www.ad.nl, 16-10-'06)

;)

Achja, er schiet me een te binnen, toen ik ging soliciteren heb ik geen hand gegeven.

toen ik de baan niet kreeg heb ik een zaak aangespannen en heb ik verloren, keihard pwned dus

:D

Blijkbaar wel, want anders zou je niet naar Amerika 'vluchten' :rolleyes:

ik vlucht niet!

in NL kan ik niet verder op een normale manier, omdat ze geen betalingsregeling accepteren, er zal dus beslag worden gelegd op loon en roerende goederen ( gereedschap, auto, computer, enz.).........wat het mij ONMOGELIJK maakt om op een normale manier een doorstart te maken als bedrijf of zelfs als werknemer te blijven werken!

blijkbaar ken je het principe van BKR nog niet zo goed, het werkt opzich prima maar kan ook als een blok om je been hangen wanneer je bijvoorbeeld bedrijfsschulden ( lening bank, enz.) wilt aflossen!

dit aflossen doe ik nu dus vanuit het buitenland via mijn toenmalige boekhouder; ik vlucht dus niet maar probeer deze schulden op een nette manier af te lossen zonder dat iemand mijn toekomst gaat belemmeren!
;)

ik vlucht niet!

in NL kan ik niet verder op een normale manier, omdat ze geen betalingsregeling accepteren, er zal dus beslag worden gelegd op loon en roerende goederen ( gereedschap, auto, computer, enz.).........wat het mij ONMOGELIJK maakt om op een normale manier een doorstart te maken als bedrijf of zelfs als werknemer te blijven werken!

blijkbaar ken je het principe van BKR nog niet zo goed, het werkt opzich prima maar kan ook als een blok om je been hangen wanneer je bijvoorbeeld bedrijfsschulden ( lening bank, enz.) wilt aflossen!

dit aflossen doe ik nu dus vanuit het buitenland via mijn toenmalige boekhouder; ik vlucht dus niet maar probeer deze schulden op een nette manier af te lossen zonder dat iemand mijn toekomst gaat belemmeren!
;)

Hmm oke.

hahaha dit verhaal kende ik nog niet. klusmier on the run

Terug
Naar boven