AndroidHealthClinic

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hoorde laatst trouwens ook een uitermate vermakelijk verhaal een jochie van 17 die bij mij werkt.

Hij hang de hele dag rond bij een camping bij ons in het buurt om meisjes te nken. Had hij een meisje van 14 geplayed, wilden ze nken maar er was nergens plek. Toen zei een vriend van hem, "kom we gaan naar die gast (volwassen kerel die samenwoont), ff rondhangen"
Dus dat jochie met die maat van hem, en dat meisje van 14 van de camping af naar die kerel toe. Maar die kerel was niet thuis. Zaten ze bij hem in de tuin, zijn ze via een raam zijn huis binnengesneaked. Heeft eerst dat jochie dat meisje lopen nken op het bed van die kerel. Maar dat jochie moest om 11 uur thuis zijn dus hij is weggegaan. Daarna heeft die maat van hem ook dat meisje lopen nken in datzelfde bed. Maar terwijl hij bezig was, kwam die kerel thuis met z'n vriendin. Dus die betrapt die jongen met een meisje van 14, in zijn bed, nkend, en ingebroken via een raam.

Heeft ie die jongen, uiteraard, helemaal kapot geslagen.

Dat is zuur, ene moment loop je te nken, volgende moment wordt je met je half stijve lul kapot geslagen. Overigens helemaal terecht trouwens.

De jeugd van tegenwoordig:no:

Haha 5* verhaal! :roflol:
 
-Mwa valt wel mee, ben toch wel een aantal maal met de politie in aanraking gekomen. Als "kind" met vrienden een huisje in het bos van een pas overleden kluizenaar kort en klein geslagen.

-Belletje trekken en ja ik was de zak :roflol:

-Wat ik wel een keer grappig vond is dat we van die stokken van de VVV midden in het dorp hadden afgesloopt, kwam de baas even kijken wat er aan de hand was. En dan het ook bijzonder frapant vinden dat die man er niet zo van gediend was en hem vervolgens "puberaal" noemen. Kameraad had met het een slap praatje hem nog zo ver kunnen krijgen dat ie niet de politie belde en dat we die shit wel zouden komen fixen dag erna. Nooit gedaan hehe.

-Op een speciaal feest vol met zeikerds je eigen helemaal klem zuipen en vervolgens je gewoon ontiegelijk schandalig gedragen.
 
Maak je niet druk bro, ze zal het ongetwijfeld verdiend hebben.
Je doet zoiets niet zonder reden.

karma voor je.
Gel_l!
 
Tsja,vroegah was ik toch wel aardig krimineel.
Inbraken in sportkantines,scholen,brommers pikken.
proletarisch winkelen in supermarkten.....
Twee keer gepakt en 1 keer voor de rechter.
Toen ik 14 was hield het wel beetje op.
 
Dat is id zo maar goed ik was toen 20/21/22 zo ongeveer.
Het is niet altijd per definitie dom,als je aan een demonstratie meedoet en de ME begint te rammen dan doe je wat terug.

Als je in het nauw gedreven wordt en je kunt niet meer weg, kan ik me dat wel voorstellen. Een demonstratie waar de ME gaat rammen is waarschijnlijk al een uit de hand gelopen demonstratie, dus daar kun je al voortijdig besluiten om je demonstratie te beëindigen.
Krijg je geen klappen met een wapenstok en heeft je demonstratie ook nog zin. Tenzij je doel van de demonstratie op de vuist gaan met de ME is, wat voor sommige groepjes "demonstranten" geldt. Als je ze dan krijgt, verdien je ze.;)
 
Op school hadden we een lokaal op de tweede etage precies boven de ingang.
Op een dag moesten we nablijven en hadden er behoorlijk de pest in. Met een paar man liet de docent ons op den duur even alleen en ik moest vreselijk plassen.
Ik wilde net doen alsof ik uit het raam ging plassen boven de ingang, maar de andere jongens begonnen me uit te dagen dat dat bluf was.
Om te laten zien dat ik wel degelijk een stoere jongen was heb ik echt naar beneden geplast terwijl ik niet kon zien of iemand uit de ingang kwam lopen.
Ik heb niemand geraakt, maar nu komt het ergste...ik was 20 en zat op een leraren opleiding!:o
 
hm, hoe ouder ik wordt hoe erger..

16jr, minderjarig motorrijden + wegrijden, voorwaardelijke ontzegging van 3 jaar voor alle voertuigen.

18jr, rijbewijs binne, 2 keer ingetrokken.. asociaal rijgedrag + wegrijden.

19jr, geweldpleging, process verbaal etc, 900euro

20jr, weer met de auto, 280km.h in audi rs6 van een klant rechts voorbij een agent undercover..

straf voor die laatste, NIETS!!! snelheid--> niet meetbaar
ivm niet aangehouden, naderhand in hogerberoep gewonnen van rechts inhalen:D
 
Op school hadden we een lokaal op de tweede etage precies boven de ingang.
Op een dag moesten we nablijven en hadden er behoorlijk de pest in. Met een paar man liet de docent ons op den duur even alleen en ik moest vreselijk plassen.
Ik wilde net doen alsof ik uit het raam ging plassen boven de ingang, maar de andere jongens begonnen me uit te dagen dat dat bluf was.
Om te laten zien dat ik wel degelijk een stoere jongen was heb ik echt naar beneden geplast terwijl ik niet kon zien of iemand uit de ingang kwam lopen.
Ik heb niemand geraakt, maar nu komt het ergste...ik was 20 en zat op een leraren opleiding!:o

:roflol::roflol: ik verwachtte een clue van "ik heb op de leraar zijn hoofd gezeikt en toen van school gegooid", en dan krijg je zo'n einde hahahaha
 
Ik heb nog een grappige:
in het vijfde middelbaar een "hoi"-berichtje gestuurd naar alle computers van school, via het netwerk.
Enkele medeleerlingen deden dit dan ook nog een paar keer. De leerkracht kon er best ook wel mee lachen. Maar de dag erna moest ik naar de directeur gaan want die berichten hadden constant zijn powerpointpresentatie aan enkele politici verstoord. :D
 
Ik heb een keer in mijn vaders legershelm gepist omdat ik te lui was om naar de wc te gaan en ik keek net mijn favoriete film. Hij kwam plotseling nar boven en ja ik was te laat . Ik ben toen gaan lopen en we hebben het hele huis rondgesprint tot ik op het dak zat en hij niet door dat kleine raampje kon . Heeft hij me gezworen dat hij me niet zou slaan . Na enige aarzeling ben ik dan van t dak gekomen en heeft hij me 2 rake klappen gegeven .

We hadden thuis een volière met wel 200 vogels in . Je kon die langs buiten en langs binnen vast doen . Maar het slotje langs de binnenkant werkte niet meer . Dus mijn pa vraagt me of ik het slotje langs buiten wil sluiten . Dus ik doe dat en ondertussen gaat binnen de telefoon . Mijn maat vraagt me of ik wil afkomen . Ik heb toen de hele namiddag bij mijn maat gezeten en toen ik terug thuis kwam voelde ik iets in de lucht hangen . Opeens schoot het me te binnen dat mijn pa nog steeds in die volière moest zitten . Jongens , geloof me die man was niet zomaar kwaad . Ik heb toen beseft dat ik gewoon klappen ging krijgen en terecht . Ik herrinner me zijn 'JackNicholson'-lach nog steeds .

Een keer gingen we naar de sauna . Het was een gigantisch complex met jacuzzi's , sauna's , zwembaden , stoombaden ... Noem maar op . Ik zit op een gegeven moment in de jacuzzi en ik denk 'laten we wat schuim maken.' Ik nam een bus Sunlight en ik leegde die in de jacuzzi . Haha . Wat een ramp . Nog geen minuut later schuimde heel dat complex over . Het schuim van de jacuzzi kroop tot in het zwembad , de saunacabines , de douches . Ze hebben toen heel de sauna ontruimt en al het water moeten draineren . Dat moet een hoop geld hebben gekost .

Ik verveelde me kapot en ik was weer in een vernielbui . Ik sprak met mijn maat af en we gingen naar het park . In het park zagen we een huis dat leegstond omwille van verbouwingen . We hebben werkelijk alles in dat huis vernield . Wcpotten , de trap , leuningen , computer , kasten , stoelen , borden , ... Ga zo maar door . Dit is veruit het ergste dat ik ooit heb gedaan . We zijn niet opgepakt geweest maar ik voel me tot op vandaag de dag nog steeds schuldig over wat er die trieste namiddag was gebeurd .

Ik was eigenlijk als kind erg onrustig en heel vernielzuchtig . Ik kan uren doorschrijven over wat ik allemaal heb mispeuterd maar dat ga ik niet doen . Toen ik begon met blowen is het eigenlijk allemaal wat rustiger gaan verlopen . Toen ben ik gestopt met blowen en beginnen trainen . Heb veel spijt dat ik dat teveel aan energie als kind niet beter heb weten uiten in iets constructiefs ipv destructiefs .
 
Een keer gingen we naar de sauna . Het was een gigantisch complex met jacuzzi's , sauna's , zwembaden , stoombaden ... Noem maar op . Ik zit op een gegeven moment in de jacuzzi en ik denk 'laten we wat schuim maken.' Ik nam een bus Sunlight en ik leegde die in de jacuzzi . Haha . Wat een ramp . Nog geen minuut later schuimde heel dat complex over . Het schuim van de jacuzzi kroop tot in het zwembad , de saunacabines , de douches . Ze hebben toen heel de sauna ontruimt en al het water moeten draineren . Dat moet een hoop geld hebben gekost .

Deze herken ik wel een beetje, in het dorp hebben we een grote vijver met fontijn enzo..


na het stappen inde nacht een bus of 10 dreft erin gegooit, omg!!! hele ding schuimen, over de straat enzo:D geweldig, een aanrader;)
 
Dat had ik eens gezien in een zwembad, maar daar was het alleen maar een beetje schuim in het water en direct heel het zwembad moest leeg :roflol:
 
Of gist in het toilet en door sassen :roflol:
 
Voor sommige dingen die ik hierboven gelezen heb, heb ik dan weer wel respect. ;)
Mafkezen! :D
 
-Toen ik in groep 5 zat met een vriend van me een paar lampen gemold
-Met diezelfde vriend bij zo'n beeldengebeuren vanalles mollen
-Alles proberen af te breken op school
-Fiets die al kapot was nog wat verder gemold
-Met een paar biertjes op beetje ouwehoeren. We zagen ergens een boom staan in een tuin, die hebben we eruit gerukt. Helaas stond die vrouw net voor het raam:rolleyes: Ze heeft aangifte gedaan:roflol: De volgende dag lief met een bloemetje naar die mevrouw toe, de politie was er toevallig ook net. En die vonden het zeer netjes van ons dat we dat deden. Geen halt:D

Ben nog jong, kan nog vanalles gebeuren.
 
-Toen ik in groep 5 zat met een vriend van me een paar lampen gemold
-Met diezelfde vriend bij zo'n beeldengebeuren vanalles mollen
-Alles proberen af te breken op school
-Fiets die al kapot was nog wat verder gemold
-Met een paar biertjes op beetje ouwehoeren. We zagen ergens een boom staan in een tuin, die hebben we eruit gerukt. Helaas stond die vrouw net voor het raam:rolleyes: Ze heeft aangifte gedaan:roflol: De volgende dag lief met een bloemetje naar die mevrouw toe, de politie was er toevallig ook net. En die vonden het zeer netjes van ons dat we dat deden. Geen halt:D

Ben nog jong, kan nog vanalles gebeuren.

Boom of Boompje?
 
Back
Naar boven