Fitness Seller

Welke oefening en superset voor een willekeurige spiergroep is jullie favoriet?

BBD zei:
Jep, dat ist ik. Ik studeer voeding en gezondheid. Goude business. Ik zie mezelf over een paar jaar al het DNA profiel checken van mn klanten, en een dieet samenstellen waardoor diegene zijn ideale verhoudingen nutrienten binnenkrijgt om ziektes te verkomen :D

Maar nee, het praatje klinkt vast leuk voor mensen die er niets van af weten, maar VNTR's hebben echt geen kont mee te maken of supersets voor jou wel werken.

VNTR's hebben hier idd geen ruk mee van doen.

Het vergelijken van farmaceutica met hypertrofie... mjah....

2 oefeningen die ik heerlijk vind en die zijn:

1. cable crossover voor de borst. Enige oefening waarbij ik mijn borst echt voel branden. lovely.
2. ondersteboven aan een stang hangen, die van een powerrack bijvoorbeeld. En dan met of zonder gewichten omhoog zwaaien. Heerlijke buikoefening en de volgende dag kom je bed niet meer uit. :)

Eigenlijk nooit bezig gehouden met supersets, maar na het lezen van dit topic ga ik het toch maar eens proberen.

Favo oefening: Chinnen :thumbup:

Ik vind supersets een verspilling van tijd. Ik wil alle energie kunnen stoppen in een hoog % van m'n 1 RM voor optimale prikkeling. Die vlieger gaat voor mij dus niet op als ik ga supersetten. Sommige vinden het een positieve aanvulling op hun training, prima zou ik zeggen. Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij/zij traint. Ik denk toch dat je zonder supersets meer bereikt. Staggered sets doe ik zelf wel.

Lauw zei:
owwww, euh.. ik doe eigenlijk alleen supersets met tegengestelde bewegingen. Dus een pull beweging gevolgd door een pushbeweging, bv bor gevolgd door incline benchpress. Dat is dus geen superset maar een staggered set? :o

Dat is wel een superset. Een superset is een oefening meteen gevolgd door een andere oefening (of het nu dezelfde spiergroep of voor een ander is), zonder rust.

Een staggered set is zo'n beetje hetzelfde als een superset, maar je houd wel je normale rust tussen de oefeningen.

ik houd van een hoop kilo's! gewoon recht bankdrukken met een hoop schijven erop

Favo superset: Dumbbell Bench Press met Dumbbell Flys :)

Favoriete oefeningen is chinnen natuurlijk!

Mijn favoriete oefeningen per spiergroep:

Rug: de chins (uiteraard;))
Borst: Flat Bench Press
Biceps: EZ-standing curls
Triceps: Skull Crusher
Schouders: Military Press
Benen: doe ik allemaal graag:p
Buik: gewone crunches

ik prefeer staggered sets boven supersets

Militairy press met Front squats :D

Barbell curl met Bank dippen (dips behind the back)

maar das niet voor 1 spiergroep dus had ik het niet hoeven plaatsen :rolleyes:

Ben het met de mensen eens dat supersetten voor de zelfde spiergroep niet veel zin heeft, maar denk dat het veranderen van de intensiteit van je totale work out zeker voordelen heeft zeker als je een plateau bereikt heb en supersets (verschillende spiergroepen) zijn daar een goed middel voor.

bb Curl en frenchpress 6 reps beide met de ez stang beter als coïtus ik sweer het je:D

Terug
Naar boven