AndroidHealthClinic

welke schoenen draag jij?

Bezoekers in dit topic

I :heart: my shoes :D ...nice topic.

Op straat Meindels...... XO GoreTex xrc
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de gym..... Asics Gel Kumo.

MSHUA-TQ3209375.jpg
 
Air stab retro
Air Max 90 retro
Air Structure retro


Die retro's vind ik niet van zelfde kwaliteit als de originelen. Heb het gevoel dat de retro's met minder zorg zijn gemaakt. De onderdelen lijken anders.
 
Lekker makkelijk. Voeten luchten goed. Doe toch geen cardio. En bovendien was arnie ook met blote voeten.:D

Ohja, als Arnie het deed moet het wel goed zijn! :cool:

Maar gewoon, stel dat er een gewicht op valt ofzo, je voeten zijn helemaal niet beschermd. Maar goed, ik neem aan dat je weet wat je doet.
 
Die retro's vind ik niet van zelfde kwaliteit als de originelen. Heb het gevoel dat de retro's met minder zorg zijn gemaakt. De onderdelen lijken anders.

Komt simpelweg omdat er nu meer massaproductie is. Vroeger was je exclusief met dit soort schoenen, tegenwoordig kan iedereen er aan komen.
 
Ohja, als Arnie het deed moet het wel goed zijn! :cool:

Maar gewoon, stel dat er een gewicht op valt ofzo, je voeten zijn helemaal niet beschermd. Maar goed, ik neem aan dat je weet wat je doet.

Nou, als ik schoenen aan heb en ik laat er een gewicht op vallen scheelt dat qua impact niet zo heel veel hoor.

On topic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ohja, als Arnie het deed moet het wel goed zijn! :cool:

Maar gewoon, stel dat er een gewicht op valt ofzo, je voeten zijn helemaal niet beschermd. Maar goed, ik neem aan dat je weet wat je doet.

tenzij je kisten aan hebt maar als je gewoon sportschoenen of allstars aanhebt oid dan maakt het denk ik niet heel veel uit in vergelijking tot blote voeten ;)

ik vind squatten en deadliften op sokken trouwens ook best fijn, doe ik wel eens als ik in mn eentje ben in de sportschool.
 
Komt simpelweg omdat er nu meer massaproductie is. Vroeger was je exclusief met dit soort schoenen, tegenwoordig kan iedereen er aan komen.

Je bent het er mee eens dus. Om een voorbeeld te noemen: bij de retro-look lijken bepaalde delen uit een stuk te bestaan die ze later gekleurd hebben, terwijl bij de originelen dit daadwerkelijk uit meerdere stukken bestond die later bij elkaar geassembleerd zijn.
 
nike maat 40 ofzo
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Buffalo's

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
le coq sportif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pumps, laarzen, allstars :love:, k-swiss, ballerina's, slippers..

Dat staat toch helemaal niet, meisjes van 17 met pumps.

Ik moet gelijk denken aan mijn nichtje van 11 met een hoerencorset aan. Net zo belachelijk haha.
 
Australians, model geen idee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze lijken veel op deze. Ben nodig eens aan nieuwe toe.
 
Whehehe dat is vrij zielig als je die anno 2007 nog draagt.

Het is ook vrij zielig dat je anna 2007 nog ''Mellis1987'' heet.

Maar wat wil je der verder mee zeggen? Want wat voor schoenen ik draag, boeit me eerlijk gezegt zeer weinig.
 
Back
Naar boven