MuscleMeat

welke schoenen draag jij?

heels of gympen

Gympen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ze in 4 verschillende kleuren, betere schoenen zijn er imo niet.

Boots van Hooligan ... kan even geen foto vinden ...

De linkse, Reebok: Voor de gym
De rechtse 2, merk?: Voor het werk

Londsdale, Energy....Nike (tig verschillende modellen wegens donatie van toonzaalmodellen :D)

Het liefste train ik blootvoets maar is niet toegestaan...

Adidas Goodyear's (wit-rood)
goedkoop en zitten goed

• Topic Starter Topic Starter
El smurfo weer met zijn marktonderzoeken. :p

Eeh... ik heb:

-All Stars
-Adidas
-kisten (voor de Belgen: army boots)
-Dr Martens
-pumps
-laarzen
-ballerina's.

En Nike als trainingsschoenen (geen idee welk type).

mmmm ballerina's zijn hot bij vrouwen :p, zeker als het mooie zijn en je ze draagt met mooi gebruinde voeten :o dan smelt ik helemaal.

Nike Air Max :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat mannen ballerina's totaal ONSEXY vonden!?

je bedoelt toch zulke schoenen met een strikje hé?

het moet je natuurlijk staan. Het is totally onsexy bij lelijke meisjes dus je moet er wel minstens gematigd uitzien om ze te mogen dragen. Dit is 1 van de ongeschreven modewetten. Net zoals die jeansbroeken met op de kont een kroontje (kan niet op het merk komen) toen het nog maar net in was droegen enkel meiden het met een mooie kont maar nu dragen de meest dikke vatsige mensen het met de flubberigstge konten en negerinnen die denken omdat ze een negerin zijn dat ze een kont hebben .. maar dus zoooo NIET :p
buiten dat moet het model ook mooi zijn en tliefst 1 kleurtje anders is het niet schattig meer :D
en die nieuwe modellen met geavanceerde tekeningen en rariteiten om de vorm iets te veranderen is idd echt niet mooi. Blijf bij de standaard :D

nike sprintsisters
witte le coq sportif
air maxies voor werk
nog 2 paar nikies beetje voetbal en loopdingen

Tijdens het trainen good old Converse Allstars. Voor overdag heb ik verschillende schoenen, donkere gympen (beetje beige), bruin/witte lage schoenen, gewoon casual, en wat hogere met rits, die zijn bruin met wat "schuur vlekken" erop, met zo'n ritsje aan de zijkant. Ook nog wel een paar nette, maar die draag ik bijna nooit, die zijn echt voor onder een pak.

Van Bommels, Van Persies en Van der Vaarts.

ook hip nu, de nike air jeruzalem

heb je weer me Smurfenslofjes aan :hahaha:

Terug
Naar boven