MuscleMeat

Welke spieren moet ik trainen --> zie mijn foto

Badr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
78kg
Hoi,

Ik heb toen ik 15 jaar was enkele maanden gefitnesst, maar op die leeftijd zie je amper resultaat. Nu wil ik terug beginnen met serieus te sporten, hierbij bedoel ik opletten op mijn voeding, goed trainen en genoeg rust hebben. Graag had ik wat advies van jullie nodig. Op welke spieren moet ik me meer concerteren indien je naar mijn foto kijkt?

http://imageshack.us/photo/my-images/221/3333r.gif/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/52513342.png/

Ps: had net gegeten waardoor ik zo'n buik op de foto heb.

1. Ligt niet aan die leeftijd.
2. Alle spiergroepen.
3. Zie geen foto.

• Topic Starter Topic Starter
@Peanuthead95
Heb net de foto geüpload

Wat dacht je van alle? Benen horen daar ook bij

Ik zou je tong trainen want je moet bruut gaan eten gast.

aan de foto kan ik opmerken dat je benen meer moet trainen

Bedankt voor de reacties. Ik apprecieer het. Ik begrijp wel dat je alles moet trainen, maar ik heb altijd het gevoel dat ik mijn armen en schouders meer moet trainen dan bijvoorbeeld mijn rug.

Bedankt voor de reacties. Ik apprecieer het. Ik begrijp wel dat je alles moet trainen, maar ik heb altijd het gevoel dat ik mijn armen en schouders meer moet trainen dan bijvoorbeeld mijn rug.
Dat zit tussen je oren. Als je wat groter wordt begin je wel zwakke punten te zien waar je je wat meer op kan focussen maar daar is nu nog geen sprake van.

Er is niks wat achterloopt... je hebt inderdaad wel een behoorlijk buikje, wellicht toch even een cut erin gooien om lekker strak te staan deze zomer.

Alles trainen is alles groeien :D

Deadliften en squatten dus ook, train je je hele lichaam mee :D Doe je het niet, eindig je zoals 95% van de superdudes in de sportschool :P

• Like
Waarderingen: Badr
Oke, ik zal zeker een cut erin gooien en ook deadliften en squatten
Bedankt ItaStaLLion67, BBosman en Peanuthead95 :-)

CUTTEN?

ZIJN JULLIE ****ING GEK GEWORDEN :roflol: man man het moet echt niet gekker worden.

Zou niet gaan cutten, dan blijft er niks over, gewoon netjes 500kcal boven onderhoud eten.

Ik raad je aan om rippetoe te doen, voedingsschemamaken met behulp van de stickies en minstens 8 uur slaap per dag.

• Like
Waarderingen: Badr
Terug
Naar boven