Fitness Seller

welke sportschool

matthijs93

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
na een tijd uit de running te zijn geweest wil ik graag weer op zoek naar een sportschool

Ik heb waarschijnlijk de keuze uit 2 sportscholen:

De ene sportschool is erg oud en klein en heeft alleen oude apparaten.
Voor elke spiergroep meestal 1 of 2 apparaten: deze stonden er:

Chest press machine (verticaal en zittend)
Peck deck machine
Shoulder press machine
Lat pully
Seated cable rows
Leg press
Leg extension
Leg Curl
(apparaten voor biceps en triceps)
(nog een buikspiermachine)

en losse dumbbells natuurlijk

De andere is een sportschool met nieuwe apparaten, maar is wel een stuk duurder, plus dat daar het nadeel bijkomt dat er jochies daar zitten die het nodig vinden om na de prestatie van een set in 20 seconden uitgevoerd te hebben nog op het apparaat een paar minuten te gaan zitten pingen..

Dus nu is mijn vraag: Voor welke sportschool kan ik het beste gaan ??

( En moet je voor training van de borst de Chest press machine (verticaal en zittend) en de Peck deck machine alle 3 doen, of train je daarmee hetzelfde gedeelte ? )

Alvast bedankt :) !!

Diegene met de meeste losse gewichten/barbells/dumbbells.

Mijn gym is waar een squatrack staat

Bekijk gewoon eens wat je minimaal nodig hebt voor een goede workout. Dus niet die apparaten, maar vooral losse gewichten, genoeg olympische stangen, bankjes en rekken. Een beetje ruimte en dat het niet altijd druk is op het tijdstip dat jij wil trainen is ook wel fijn.

Zou zelf liever voor een gym met oude apparaten gaan als daar de sfeer beter is en nog goedkoper ook.

Heb liever dumbbells en stangen met een rek dan een reeks machines. Veel kun je immiteren met losse gewichten.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
De kleine sportschool heeft weinig ruimte, maar daar train je wel vaak alleen :)
de duurdere moderne sportschool heeft veel ruimte en veel meer dumbbells maar daar is het vaak wel drukker

sowieso ben ik wel meer een fan van losse gewichten :)

Hoe staat het met de gelegenheid om los te squatten? Welke gym dit het beste voor elkaar heeft zou ik heen gaan en anders de gym met het meeste gewicht aan schijven en dumbbells

• Topic Starter Topic Starter
Hoe staat het met de gelegenheid om los te squatten? Welke gym dit het beste voor elkaar heeft zou ik heen gaan en anders de gym met het meeste gewicht aan schijven en dumbbells

dan wordt het de duurdere, drukkere sportschool

daar hebben ze sowieso verreweg de meeste schijven, dumbbells en stangen :)

volgensmij is er geen mogelijkheid om te squatten, maar ik kan het altijd vragen

Terug
Naar boven