XXL Nutrition

welke stripfiguur ben jij?

• Topic Starter Topic Starter
daaaamn wel veel tweety's tussen de dbb'rs

Volgens mij is iedereen Tweety? Ik ook.

Ik ben speedy conzales...

PFFF gezond lichaam ?? vertel dat die blessures eens?

.
Iedereen be-antwoord express de vragen hetzelfde. . iedereen wil Sanca date-en hiero...

BMI Test:

Uw mate van overgewicht is nog niet verontrustend, indien er geen andere risicofactoren bijkomen (hoge bloeddruk, diabetes, vetstofwisselingsstoornissen...). Probeer desalniettemin, uw gewicht te verminderen.

GEWICHT VERLIEZEN ??? ZIJN ZE ZIEK OFZO? :roflol:

Ik ben speedy conzales//

.
Iedereen be-antwoord express de vragen hetzelfde. . iedereen wil Sanca date-en hiero...

BMI Test:

Uw mate van overgewicht is nog niet verontrustend, indien er geen andere risicofactoren bijkomen (hoge bloeddruk, diabetes, vetstofwisselingsstoornissen...). Probeer desalniettemin, uw gewicht te verminderen.

GEWICHT VERLIEZEN ??? ZIJN ZE ZIEK OFZO? :roflol:

:roflol:

cartoon-tweety.jpg

****ing hell ik krijg ook net nog Tweety met 34 punten. Tweety is gay!! :P

10. Met wie zou je graag je tijd doorbrengen ?
  • Met een slimmerik
  • Met iemand die er heel mooi uitziet
  • Met een party-beest
  • Met een plezanterik

Tweety ook by the way

Ik ben Bugs Bunny , had niet anders verwacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben het lullenmonster

(43-50 punten) je bent Speedy Gonzales

Je bent slim, een echte denker. Elke situatie benader je met een plan. Je hebt een gezonde geest in een gezond lichaam. Je houdt van familiale waarden. Blijf met de voeten op de grond en reageer onmiddellijk op een situatie.
:D

taz :roflol:
Je bent wild en gek. En je weet hoe je plezier moet maken, soms in het extreme. Je weet wel wat je doet en bent in controle over je eigen leven. Meestal zien de mensen het wat anders dan jij, maar dat wil niet zeggen dat je verkeerd bent. Probeer te onthouden dat je wild karakter jezelf en anderen kan pijn doen,...

klopt geen zak van maar ja :D

Je bent wild en gek. En je weet hoe je plezier moet maken, soms in het extreme. Je weet wel wat je doet en bent in controle over je eigen leven. Meestal zien de mensen het wat anders dan jij, maar dat wil niet zeggen dat je verkeerd bent. Probeer te onthouden dat je wild karakter jezelf en anderen kan pijn doen,...

klopt geen zak van maar ja :D

Hmmmm

Je bent rustig en tam. En je weet niet hoe je plezier moet maken, soms heb je er zelfs hulp bij nodig. Je weet nooit wat je doet en hebt geen controle over je eigen leven. Meestal zien de andere mensen dat ook wel, maar dat wil niet zeggen dat je het dan goed doet. Probeer te vergeten dat je rustige karakter jezelf en anderen kan lief doen,...

:D

het is geel en als je er op trapt wordt het rood...

****in' Tweety dus... stom geel beest

ik haat gele beesten

32 punten, tweety

ik wil pepe zijn :(

Terug
Naar boven