Fitness Seller

welke stripfiguur ben jij?

37 punten je bent Pepe Le Pew!
:D

trouwens dit is bullshit ik kan nooit tweety zijn. Want ik had gestemd voor om met een heel mooi persoon tijd door te brengen. En die rat van een tweety neemt tijd door met die ouwe b*ch die dus zeker niet mooi is :mad:

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

damn echt veel tweety's hier!

cartoon-bunny.jpg

(18-26 punten) je bent Bugs Bunny

Je bent plezierig, vriendelijk en populair. Je bespeelt het publiek. Je bent waarschijnlijk vaak weg, maar komt graag terug met de waarden die je van je moeder hebt geleerd. Huwelijk en kinderen zijn belangrijk, maar enkel na je pleziertjes. Laat mensen je niet beïnvloeden zodat je niet afdwaalt.

--------
Had 26 punten dus bijna een Tweety!

cartoon-bunny.jpg

(18-26 punten) je bent Bugs Bunny

Je bent plezierig, vriendelijk en populair. Je bespeelt het publiek. Je bent waarschijnlijk vaak weg, maar komt graag terug met de waarden die je van je moeder hebt geleerd. Huwelijk en kinderen zijn belangrijk, maar enkel na je pleziertjes. Laat mensen je niet beïnvloeden zodat je niet afdwaalt.

--------
Had 26 punten dus bijna een Tweety!

mijn vriendin is ook bugs bunny ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben Juan Solo, geboren in de Mexicaanse sloppenwijken met een vreselijke afwijking, een zweepstaart zoals een aap, opgevoed door een travestiete dwerg die zichzelf prostitueert en me opvoed met het pistool, drank en drugs. Ik werk me op in de Mexicaanse onderwereld en wordt de nieuwe Godfather of hell. Om op het einde van mijn levensdagen gekruisigd te worden als de antichrist.

K*ttweety is er nix bij.

25 punten: een bugs bunny...

nken als de konijnen! :D

tweety :eyebrow:

Je bent een lieverd. Romantiek, bloemen en wijn is alles wat je nodig hebt om je te amuseren. Je bent toegewijd. Een familiepersoon. Je belt je moeder elke zodag, en vergeet geen enkele verjaardag. Verwar je passie voor romantiek niet met het echte.
echt ik ????:bang: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

shit ben ook een tweety....kan tenminste die stomme kat op z'n kop geven :D

btw ik heb dat BCM dieet-voedingsschema een jaar of 2 geleden gevolgd...

Ik ben Bugs Bunny :D

Terug
Naar boven