Fitness Seller

Welke supplementen voor thaiboksen?

dayouri

Novice
Waardering
0
Ik ben nieuw hier en heb al veel opzoek werk gedaan maar ik kom uit een paar dingen maar niet uit.

Ik ben enkele maanden bezig met Muay Thai boksen, weeg 72 kg, meet 1,79m.

Ik heb besloten om nieuwe supplementen te gaan nemen omdat ik met mijn vorige weightgainer goede resultaten had, vond ik...
Ik nam Lean Grow MRF van het merk: Sci-Mx.
Ik zag daarbij dat ik wel wat voller en iets zwaarder werd, maar ook dat dit een gat in mn portomonee werd ;)

Nu zou ik Complex Carb gainer willen gaan nemen van XXL aangevuld met 2 extra supplementen zijnde: Xtend van Scivation voor de bcaa's en een glutamine supplement.

Nu vraag ik me af:

bevat Xtend evenveel BCAA's dan andere BCAA supplementen? Of is het gewoon wat minder maar koopt iedereen het voor de goede smaak?

Welk glutamine supplement is aangeraden? Of zit er voldoende glutamine mee in Xtend voor een goed herstel?
Daar vind ik weinig reviews over terug. (ik heb het nodig voor een goed herstel van de spieren en stijfheid)

Welke supplement kan ik drinken TIJDENS de training om mn koolhydraten opnieuw aan te vullen want m'n trainingen zijn super intensief 2 uur lang!

Zijn er nog dingen die jullie zouden veranderen of willen toevoegen? Dan hoor ik het graag hoor. ;)

hey

Ik ben nieuw hier en heb al veel opzoek werk gedaan maar ik kom uit een paar dingen maar niet uit.

Ik ben enkele maanden bezig met Muay Thai boksen, weeg 72 kg, meet 1,79m.

Ik heb besloten om nieuwe supplementen te gaan nemen omdat ik met mijn vorige weightgainer goede resultaten had, vond ik...
Ik nam Lean Grow MRF van het merk: Sci-Mx.
Ik zag daarbij dat ik wel wat voller en iets zwaarder werd, maar ook dat dit een gat in mn portomonee werd ;)

Nu zou ik Complex Carb gainer willen gaan nemen van XXL aangevuld met 2 extra supplementen zijnde: Xtend van Scivation voor de bcaa's en een glutamine supplement.

Nu vraag ik me af:

bevat Xtend evenveel BCAA's dan andere BCAA supplementen? Of is het gewoon wat minder maar koopt iedereen het voor de goede smaak?

Welk glutamine supplement is aangeraden? Of zit er voldoende glutamine mee in Xtend voor een goed herstel?
Daar vind ik weinig reviews over terug. (ik heb het nodig voor een goed herstel van de spieren en stijfheid)

Welke supplement kan ik drinken TIJDENS de training om mn koolhydraten opnieuw aan te vullen want m'n trainingen zijn super intensief 2 uur lang!

Zijn er nog dingen die jullie zouden veranderen of willen toevoegen? Dan hoor ik het graag hoor. ;)

als je Xtend gebruikt hoef je geen glutamine meer te gebruiken en misschien een training pack erbij biv. van Animal Pack of Pro lab erbij.

• Topic Starter Topic Starter
dus de compleX carb gainer en xtend is dan voldoende?
Dan heb ik zowel eiwitten, koolhydraten, bcaa en glutamines binnen?

Ik ben zelf ook Thai bokser al eigelijk heel lang, En train vaak nog langer maar tussen door wat dringen is heel erg slecht (kouwde dranken in een heet ligaam) en zal vaak lijden tot Steken..

Voor de rest heb je niet echt voedings supplimenten nodig voor Thai boksen..
Een goed voedings schema zal wel goed genoeg zijn want het is vooral cardio nja gelijk aan..

Ik weet niet hoe julie trainen maar het is vooral snelheid en dingen met je eigen gewicht (push ups / sit ups ect)

"So You Are a Fighter?"

BSN Fightstack mss : [Link niet meer beschikbaar] hier bijvoorbeeld

ziet er mij wel gek hardcore uit ^^ wel nogal duur

ben ook thaibokser, maar zou lekker gaan voor de Xtend, gebruik ik ook en af en toe de animal pack. Die laatste is zeker niet verplicht, maar aangezien ik nog meer sporten doe gooi ik die er wel eens bij.

Xtend helpt bij mij echt goed om het herstel te versnellen, drink 1 scoop voor de training, en 1 scoop na de training.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb m'n supplementen binnen gekregen van XXL (wel héél snel trouwens) en ga dan maar beginnen met ze te gebruiken.

Dus beste is Xtend, 1 scoop voor de training en 1 scoop na training?
Mag ik dan na de training die scoop Xtend mengen met m'n Dextrojuice die ik ook na de training ga nemen?
Dan ga ik douchen en na de douche neem ik dan m'n Complex Carb Gainer.

Ziet dat er een beetje goed uit of doe ik het beter anders?

Terug
Naar boven