XXL Nutrition

Je favoriete supplement!

Bezoekers in dit topic

Gebruik zelf;

- whey
- creatine
- vit d3
- vit c
- multivitamine
- omega 3
- glucosamine
 
Trenbolone acetate.
Inderdaad, trenbolone zorgt ervoor dat je je net god voelt. Ken geen enkel ander supplement met deze werking.
 
Ik vind het ook leuk om allerlei verschillende supplementen te proberen.
Maar veel is overbodig. Enige wat ik standaard gebruik is whey (en in de winter vitamine D).
 
Zou ook je uithouding verbeteren.

Had bietensap wel eens willen lang genoeg proberen zodat het effect merkbaar is.

Maar ik krijg het echt niet binnen. Zo walgelijk. Ben er echt misselijk van als ik dat naar binnen giet.

Smaakt naar grond imo :kots:
 
Inderdaad, trenbolone zorgt ervoor dat je je net god voelt. Ken geen enkel ander supplement met deze werking.

Er zijn er die voor minder op een gesloten psychiatrische afdeling zijn terechtgekomen, omdat dachten dat ze jezus waren.
 
Er zijn er die voor minder op een gesloten psychiatrische afdeling zijn terechtgekomen, omdat dachten dat ze jezus waren.

Hahahaha mensen die denken dat ze Jezus zijn. Goed zot!!! Moi je suis Napoleon.
 
Dan kots ik mn bord vol :D
Dacht dat je ook bietenpoeder oid kon kopen. Geen idee of dat goed is maar dat kan je dan door een shake draaien oid.
Indien je echt wil kan je het in grote capsules steken en als suppo gebruiken
 
Dacht dat je ook bietenpoeder oid kon kopen. Geen idee of dat goed is maar dat kan je dan door een shake draaien oid.
Indien je echt wil kan je het in grote capsules steken en als suppo gebruiken

Dat poeder gaat even walgelijk smaken. In capsules nog niet gevonden.

Mega dikke suppos heb ik geen probleem mee die kan ik er gewoon zo ingooien.
 
Dat poeder gaat even walgelijk smaken. In capsules nog niet gevonden.

Mega dikke suppos heb ik geen probleem mee die kan ik er gewoon zo ingooien.
Geen idee wat jij voor een beeld hebt bij suppo's (weet ook niet of je Belg of Nederlander bent) maar als je er hier een mega dikke suppo kan ingooien, dan gaan de mensen je raar aankijken :')

Dat poeder kan misschien gemaskeerd worden in een gerecht met kruiden etc. Desnoods maak je er een cocktail met vodka ofzo bij haha :D
 
Geen idee wat jij voor een beeld hebt bij suppo's (weet ook niet of je Belg of Nederlander bent) maar als je er hier een mega dikke suppo kan ingooien, dan gaan de mensen je raar aankijken :')

Dat poeder kan misschien gemaskeerd worden in een gerecht met kruiden etc. Desnoods maak je er een cocktail met vodka ofzo bij haha :D

Johnyjordaan kan het aan. De kringen waar ik vertoef kijken ze helemaal niet raar om zoiets :D

Heb je dat ooit al eens geproefd? Zo een smaak ga je niet kunnen maskeren. Tenzij ze er iets bijdoen dat je smaakpapillen uitschakeld :D
 
Johnyjordaan kan het aan. De kringen waar ik vertoef kijken ze helemaal niet raar om zoiets :D

Heb je dat ooit al eens geproefd? Zo een smaak ga je niet kunnen maskeren. Tenzij ze er iets bijdoen dat je smaakpapillen uitschakeld :D
Een suppo(sitoir) gaat er niet in langs je mond dus de smaakpapillen zijn sowieso al uitgeschakeld :')
 
Een suppo(sitoir) gaat er niet in langs je mond dus de smaakpapillen zijn sowieso al uitgeschakeld :')

Jij had het over poeder om in een gerecht te doen. Mn eten stop ik ook niet op hoor :D
 
Om op de smaak van bietensap terug te komen, voeg er wat slimpie aan toe en dat zal de smaak voor een groot gedeelte neutraliseren. Dit heb ik ook gedaan met unstoppable v2 want anders was dit ook niet weg te werken inderdaad.
 
Oke, bietensap voor doorbloeding, en caffeine voor de trai
Wat ik iedere krachtsporter aanraad is het volgende:
-Creatine
-Beta alanine
-Vitamine D3
-Whey (sommige maaltijden bevatten niet altijd een compleet aminozuur profiel waardoor je het hiermee kan aanvullen, daarnaast maakt dit de BCAA's overbodig.

Wat je daarnaast ook nog kan gebruiken en wat bewezen effectief is zijn:
-Cafeïne (Voor de training , geeft een bewezen hogere 1rm).
-Bietensap (zorgt voor een betere doorbloeding)
oke ja caffeine voor de training doe ik ook meestal. neem dan een preworkout (heb trouwens nog steeds niet echt een preworkout waar ik helemaal weg van ben) of een dubbele espresso. Bietensap klinkt interessant, ga ik zeker eens proberen. En wat is jullie mening over creatine? Altijd er bij pakken of niet? Ik ben er nu een maandje mee gestopt en heb weinig verschil in mijn kracht gemerkt... Maar misschien gaat het juist weer omhoog als ik weer ga nemen..
 
Back
Naar boven