AndroidHealthClinic

Welke supplementen werken?

en maakt het dan nog uit wat voor creatine? je hebt creatine nitraat, creatine monohydraat enz...

ik zat toevallig net te lezen over creapure....heeft het nut om dat ook nog te nemen als je al een pwo gebruikt waar ook al creatine in zit?

Ja, de meeste PWO zijn vaak onder gedosseerd en op rustdagen neem je geen pre-workout om je creatine binnen te krijgen? Een potje creapure in je voorraadkast is in dit geval dan wel een must :) Zodat je op rustdagen én trainingsdagen voldoende creatine binnen krijgt.

hehe ok dan, toch maar weer een bestellinkie plaatsen bij B&F dan :)

Uhhm, daar zou ik hem nou net niet plaatsen:)

Creatine naast een PWO met creatine is ook geen must als je de PWO een paar dagen in de week gebruikt en die minimaal 5 gram creatine per dosis bevat.

Uhhm, daar zou ik hem nou net niet plaatsen:)

Creatine naast een PWO met creatine is ook geen must als je de PWO een paar dagen in de week gebruikt en die minimaal 5 gram creatine per dosis bevat.

waarom daar niet plaatsen?

ik gebruik mn pwo hoogstens 2 keer per week (meestal alleen op maandag om de sufheid die er van het weekend vaak nog inzit te verhelpen) en om gewenning te voorkomen

Dan heb je dus wel creatine nodig :) Tevens zijnd e meeste pwo's ondegedosseerd

ja en die wil ik dus bij B&F gaan halen, maar das volgens moshi geen goed plan?

Je kunt prima bij B&F bestellen, superieure kwaliteit!

Groeten Ralf.

ja en die wil ik dus bij B&F gaan halen, maar das volgens moshi geen goed plan?

Ze hebben de boel daar nu echt wel op orde. En daarbij is de Creatine nooit ter sprake geweest.
Met CreaPure valt niet te rotzooien, dat wordt ingekocht, in een potje, label er om heen en linea recta weer door verkocht. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. CreaPure is Creapure, of je het nu bij bedrijf X of bij bedrijf Y haalt, ga gewoon voor de goedkoopste.

Ze hebben de boel daar nu echt wel op orde. En daarbij is de Creatine nooit ter sprake geweest.
Met CreaPure valt niet te rotzooien, dat wordt ingekocht, in een potje, label er om heen en linea recta weer door verkocht. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. CreaPure is Creapure, of je het nu bij bedrijf X of bij bedrijf Y haalt, ga gewoon voor de goedkoopste.

ja idd, zoiets had ik al eerder gelezen hier, vandaar dat ik dacht hoe kan dat nou weer?

maar bedankt iig

Creatine i.c.m Glutamine en Taurine schijnt je ook een waanzinnig beest te maken.
Echt een soort steroid maar dan zonder sides.

In dat soort gevallen maakt het inderdaad niet uit, dan groei je op alles wel (een beetje):D:D

niet zo afgaan op dbb stats. stelregel: tel 10% VP er bovenop en 10kg minder gewicht :P

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Helaas weet je al de vetgedrukte zinnen niet. Het is jouw gevoel, hebben we geen reet aan.

Alles wat echt werkt is verboden. En alles wat een klein beetje werkt niet.

net voor het eerst wezen trainen met C4 op....was beetje vergelijkbaar met Assault qua effect, mild maar lekker en net genoeg....op het potje stond dat je met 1 schepje moest beginnen, maar ik ben de moeilijkste niet dus begon met twee schepjes....lichte rush, lekkere focus, maar niet knallen als een malle...maar dit had ik al verwacht

het is niks voor de liefhebbers van de harde pwo's denk ik, maar al met al issie wel okee...totaal geen crash ook

maar met twee schepjes per keer gaatie wel snel op...misschien toch maar eens wat van die harde moffenshit met dmaa's bestellen

Waar baseer je het op dat ze daar nu de boel wel op orde hebben? Er is nog geen nieuwe test geweest.

Terug
Naar boven