AndroidHealthClinic

Welke supplementen

Despised

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
60kg
Hallo,

Ik doe mijn uiterste best om spiermassa te trainen.
Ik ben ruim anderhalf jaar aan het trainen, daardoor ben ik er achter gekomen dat ik niet snel massa kan aanmaken.

Ik eet (eiwitten, koolhydraten) me een beroerte elke dag, maar echt aankomen zit er niet in.

Dus ik ben gaan zoeken op het internet naar wat mij kan helpen.
Ik kwam al snel deze tegen; Best Body Crash 5000 weightgainer.
heb het besteld en ga een poging wagen.

ook heb ik daarbij Creatine Monohydraat 100% zuiver besteld.

Ik had wat dingen opgezocht over deze middelen, en t zag er goed uit om is mee te beginnen!
nu is mijn vraag ook of ik deze 2 wel samen mag nemen? (Ik ben eigenlijk best wel een noob op die gebied. )

en is het wel een middel wat voor mij goed zal doen?

verder:
18 jaar
1,78 cm
dun postuur, zal eens mn vet precentage meten.

met vriendelijke groet,,

Sebastiaan

Hoi. Je traint al anderhalf jaar zeg je. Hoeveel vooruitgang heb je geboekt? Hoeveel woog je ongeveer toen je begon, en hoeveel weeg je nu?
Hoe ziet je trainings schema eruit? En wat eet je zoal op een dag?

Ontopic: meest nuttevolle supplement zal voor jou misschoen gewoon wel whey zijn, en creatine evt ook, maarja je weet niet zeker of je wel goed op die creatine zal reageren...

De Crash en Creatine die je hebt besteld zijn prima basis producten als je moeite hebt met in gewicht aankomen en een laag vetpercentage hebt.
Wat de Crash doet is vooral je calorie/koolhydraat inname verhogen. De Creatine zal je een krachttoename geven waardoor je zwaarder kan trainen en dus je spieren prikkelt om te groeien.

Is je vetpercentage al hoog, dan zou ik de Weightgainer vervangen door Whey.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb bijna een jaar veilig getraind ( redelijk licht gewicht 3 setjes 20 herhalingen.. je kent het wel)
Nu pak ik ong het gewicht waar ik toen mee begon keer 5. voorbeel: ik deed bp 10 kilo nu 50 k maar dan minder herhalingen.
Vooruigang geboekt? ja.

mijn training schema is slordig. en absoluut niet pro.
Ik heb lang fullbody gedaan maar kon daardoor niet meer vol gaan voor de laatste spiergroepen (14 hh setjes van 4)
dit deed ik 3 keer in de week.
nu doe ik;
borst, schouders, armen en nek.( × 3) een keer per week
rug buik benen.( × 3) een keer per week

stom dat ik me gewicht ben vergeten te vermelden. Ik woog toen rond de 52a53 kg, nu 59 a 60.
Ik begin de dag met 5 boterhammen met pindakaas en een stuk fruit
dan eet ik zo'n 3 uur later weer 4 boterhamen soms met een eitje
dan in de loop van de middag neem ik een banaan met brinta en yoghurt (soms weer met wat brood)
s avonds het avond eten wat mij word voorgeschoteld heb daar weinig invloed op.
dan neem ik daarna een een 500gm bak met magere kwark
/
maar die kombinatie zou dus geen kwaad kunnen om het eens te proberen?

supplementen doen weinig tot niks.
een goed voedingsschemadaartegen wel!!!

kijk in de voeding sectie and learn.

Ik ga het gewoon proberen, en zal me best doen een goed schema te maken en te volgen.

misschien kan iemand me wel vertellen waarom je een pauze moet houden van 4 weken na gebruik van creatine na 4 a 6 weken?

En als ik het goed begrijp is dat bij de Weightgainer niet zo?

thakns

ah heel fijn. dankje

Terug
Naar boven