Fitness Seller

Welke supps zijn het waard?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat je geen 125 kg aan VVM hebt en ervan uitgaande dat je geen farmaceutische middelen gebruikt is dat een dure energie leverancier ;)

XD ik ben 85kg maar het is niet dat ik die eiwitten binnen wil krijgen maar als ik mijn dagelijkse voeding eet valt dat zo :)

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ik gebruik dagelijks bijna exact hetzelfde rijtje van de volgende merken: XXL: Optimum Nutrition - Whey Gold Standard Optimum Nutrition - 100% Casein Olimp - Creatine Xplode Powder Physique Enhancing Science - Alphamine XXL Nutrition - Vitamine D Bodystore: NOW Foods - Omega-3 Visolie vloeibaar Kring Apotheek: (bij ons op de hoek) [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dat lijkt heel wat maar valt best mee: Opstaan: 06:00 Alphamine + Creatine (half uurtje laten inwerken) 06:30 Whey + Vit B & D ~werken~ zes dagen van 07:00 tot 12:30 ben ik thuis rond: 13:00 Tijdens eten flesje Jus met theelepel visolie voor het trainen: 14:00 Alphamine + Creatine voor de nacht: 20:00 Cassein + Vit B & D

wel dure supps of niet

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Perfect Whey Protein - XXL Nutrition
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

Creatine Monohydraat - XXL Nutrition
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/creatine-monohydraat

Beta Alanine - XXL Nutrition
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/beta-alanine

Night Protein - XXL Nutrition
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/night-protein

Btw : BCAA bij het cutten, als je gaat bulken zou ik aminozuren pakken.

Mwjoah...

prijs per dosering + aantal doseringen wat je uit een pot haalt:

1x p.d
0.68 Whey 73
0.89 Casseine 56
0.48 Omega 3 40
2.37 EUR

2x p.d
2x 0.09 = 0.18 Vit B 60
2x 0.03 = 0.06 Vit D 250
2x 0.25 = 0.50 Creatine 100
2x 0.38 = 0.76 Alphamine 84
1.50 EUR

Totaal per dag 3.87 euro
€ 116,00 per maand :eek:

Laatst bewerkt:
Duur rijtje, gewoon houden op Vitamine D, Omega-3 en Creatine. De rest kun je gemakkelijk uit voeding halen :)

Btw : BCAA bij het cutten, als je gaat bulken zou ik aminozuren pakken.

Aan welke aminozuren zat je te denken?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Voor de rest lijkt het wel goed?
kan zo bestellen en een beste rit on the gain train maken?

Sylve zei:
Duur rijtje, gewoon houden op Vitamine D, Omega-3 en Creatine. De rest kun je gemakkelijk uit voeding halen.

Ik heb net mijn post ge-edit...
Wel duur, maar voeding per maand zal niet veel goedkoper uitvallen, gezien kosten per dosering.
Ik drink liever een Cassein shake van 0.89 ct dan een bak kwark voor die prijs.

Ik heb net mijn post ge-edit... Wel duur, maar voeding per maand zal niet veel goedkoper uitvallen, gezien kosten per dosering. Ik drink liever een Cassein shake van 0.89 ct dan een bak kwark voor die prijs.

Haha shake valt teminsten weg te krijgen

Mocht je wel tot aanschaf over gaan, dan de volgende tip:

's morgens Whey met magere melk, schudden in shake beker (ongeveer een minuut)
's avonds Cassein in half volle melk, even roeren in de shake beker met een vork, daarna zonder zeefje een keer of vijf kantelen (niet schudden!) anders heb je een beker vol schuim.

Een rit op de gain train verder dan op 'normale' voeding kan je met supps echt vergeten. Zijn leuk voor de motivatie ;)

Aan welke aminozuren zat je te denken?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Voor de rest lijkt het wel goed?
kan zo bestellen en een beste rit on the gain train maken?

Ik zou niet weten welke haha neem ze persoonlijk nog niet. Gewoon kijken bij xxl of bulkpowders/myprotein.

Een rit op de gain train verder dan op 'normale' voeding kan je met supps echt vergeten. Zijn leuk voor de motivatie ;)

Jups.. Ik start de dag met die fatburner/crea vooral om de energie die ik nodig zal hebben voor mijn werk.
daarna de Whey shake, omdat ik een slechte ochtend eter ben.

Voor het trainen geldt eigenlijk hetzelfde met die crea, en voor de nacht de Cassein ipv kwark.
Vit B & D zijn goedkope toevoegingen.

De rest moet inderdaad uit het vreten komen.

En merk je ook dat bcaa's ook grote werking hebben op je?

Grote werking niet nee. Maar dat zul je nooit krijgen van eiwit shakes of aminozuren. Ze ondersteunen je alleen en zorgen voor een beter herstel. Ik heb een tijd geen eiwit shakes gebruikt en als afwisseling BCAA's en Essential amino's. Ik heb in die tijd zeer veel vooruitgang geboekt. Ben toen stuk droger en sterker geworden, dus ik zou zeggen dat het wel zijn werk doet.

De BCAA's zijn inderdaad ook niet echt persé nodig tenzij je echt het geld er voor hebt dan raad ik het wel aan. Maar als je zo goedkoop mogelijk wil doen dan zou ik het bij Whey houden.

Overigens snap ik niet waarom iedereen Night protein(Micellar casein) aanraad. "Slome" of "Snelle" eiwitten maakt allemaal geen klap uit. Het belangrijkste is dat je gewoon genoeg eiwitten binnen krijgt en dat zoveel mogelijk verdeelt over de dag. Daarom zou ik zeker geen Micellar Casein of andere duurdere eiwitten pakken maar gewoon zo goedkoop mogelijke Whey proteine(Natuurlijk niet die van B&F ;) )

Zie ook de proteine bible van Arnold Schwarzenegger:
http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/the-protein-bible-part-4-protein-and-amino-acid-timing

Laatst bewerkt:
nog ff een vraagje is bodylab even goeie kwaliteit als XXLnutrition aangezien het daar wel goedkoper is

allemaal onzin die sups, ik gebruik nu al een jaar geen sups meer en ik merk geen verschil, ik merk alleen verschil in mijn portemonnee. veel is gewoon commerciele bullshit.

Zorg gewoon dat je goede voeding hebt dan komt het allemaal goed

Staat bodylab goed bekent of krijg ik weer een lading rotzooi net als bij body&fit?

Zelfde producten bijna zelfde prijs totaal alleen hoeveel heden bij bodylab zijn meer

fb41aeebcdad7612acd01f32c073b541.png

8b8d3f80ddf76ef1dd3123861c969ef8.png

Whey, cafeïne, omega 3, vitamine D3.

doe s'morgens creatine en whey.
voor de training whey.
na de training post work out (is mix van bcaa's, glutamine en creatine)
tijdens me avond eten muti vitamin
voor het slapen cassein.

Terug
Naar boven