Fitness Seller

Welke supps zijn het waard?

Bezoekers in dit topic

Ik ook alleen andere volgorde
 
allemaal onzin die sups, ik gebruik nu al een jaar geen sups meer en ik merk geen verschil, ik merk alleen verschil in mijn portemonnee. veel is gewoon commerciele bullshit.

Zorg gewoon dat je goede voeding hebt dan komt het allemaal goed

dan heb je nog geen goede pr gehad.

knal 2 scheppen unstoppable met 200 mg caf, 100 mg amp hcl en wat voor pump en vertel me nog eens hoe je geen verschil merkt XD



maar on srs note, creatine en whey zijn eigelijk de enige non stims waar je wat van zal merken.
 
XD heeft iemand hier ervaring met Bodylab en leveren ze algemeen goeie kwaliteit?
 
oo thanks man

---------- Toegevoegd om 06:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

heb bestelt bij bodylab thnx boys voor hulp

Misschien een beetje laat aangezien je al besteld hebt, maar ik heb een keer die voordeelbundel van Bodylab gehaald. Had nog nooit een pre-workout op dus de eerste paar x werkte dat huismerk wel, na verloop van tijd moest ik zoveel scheppen dat t niet leuk meer werd. De whey is goed oplosbaar en ik vond de smaak vanille goed weg te drinken. Creatine zat er dan ook nog bij, weinig over de kwaliteit te zeggen.
 
Misschien een beetje laat aangezien je al besteld hebt, maar ik heb een keer die voordeelbundel van Bodylab gehaald. Had nog nooit een pre-workout op dus de eerste paar x werkte dat huismerk wel, na verloop van tijd moest ik zoveel scheppen dat t niet leuk meer werd. De whey is goed oplosbaar en ik vond de smaak vanille goed weg te drinken. Creatine zat er dan ook nog bij, weinig over de kwaliteit te zeggen.

heb nog creapure en pre gebruik is sowieso niet koffie doet genoeg voor me ;D
thnx trouwens

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

en zal vast niet slechter worden dan body&fit lol
 
Had nog nooit een pre-workout op dus de eerste paar x werkte dat huismerk wel, na verloop van tijd moest ik zoveel scheppen dat t niet leuk meer werd.

Dat heet 'gewenning', drink maar eens enkele weken geen koffie en dan twee bakken voor je training...

Als je iedere dag koffie neemt zal het effect niet of nauwelijks zijn, idem met pre-workout.

Overigens wel sneu dat je voor iedere workout een oppepper nodig denkt te hebben :)
 
Dat heet 'gewenning', drink maar eens enkele weken geen koffie en dan twee bakken voor je training...

Als je iedere dag koffie neemt zal het effect niet of nauwelijks zijn, idem met pre-workout.

Overigens wel sneu dat je voor iedere workout een oppepper nodig denkt te hebben :)

Wel sneu dat je zo'n conclusie trekt terwijl ik nergens beweer dat ik het iedere workout gebruik. 1x per week was al genoeg om er gewenning voor op te bouwen. Misschien omdat ik op het werk ook regelmatig koffie drink..
 
Dat was dan idd een verkeerde en sneue conclusie van me, excuus :o
 
Omega 3, omdat we in het westen vaak te weinig vis eten. De rest is onzin. Gewoon vreten voor wat je waard bent. Je hebt de calorieën toch nodig.
 
Back
Naar boven