XXL Nutrition

welke sups heb jij momenteel thuis staan ??

Momenteel een kg of 3-4 whey van Bodylab, Multi totaal en melatonine van De Tuinen en nog Omega 3, Glucosamine en een Mega Multi van TNHC... Verder nog 4 samples Backdraft, 2 Drive, Smash van Axis Labs en Armageddon van StarChem Labs... Morgen maar weer wat bijkopen want ik heb nog nieuwe creatine, caseïne, glutamine, BCAA's en EAA's nodig ;) De planning is namelijk om over een maand op 77 kg te staan :D

Momenteel een kg of 3-4 whey van Bodylab, Multi totaal en melatonine van De Tuinen en nog Omega 3, Glucosamine en een Mega Multi van TNHC... Verder nog 4 samples Backdraft, 2 Drive, Smash van Axis Labs en Armageddon van StarChem Labs... Morgen maar weer wat bijkopen want ik heb nog nieuwe creatine, caseïne, glutamine, BCAA's en EAA's nodig ;) De planning is namelijk om over een maand op 77 kg te staan :D

Vanmiddag toch maar een potje RPM gekocht en 2 potjes DRIVE :)
Kunnen we weer 2 maanden mee vooruit...

hi-vites van performance, whey van revolutions, kre-alkalyn+nytric stack van sportfood.nl, omega caps van de tuinen.

als ik zo je foto's zie, kan je beter meer eten, dan al die supplementen kopen...

Whey van Natures Best
Multivit van de Tuinen
Glucosamine van de Tuinen
ZMA van EAS
Creatine van EAS
EAS Thermo Dynamx (gebruik ik nooit, energie genoeg en zo niet dan moet ik gewoon beter slapen)
Melatonine

Dat is hem zo'n beetje :)

Een zak whey van pvl en een kwart pot creatine

- Creatine Blast 2
- Maximize Proteine 95 Chocola

- Hopelijk overmorgen Nitrocrea en Whey Protein Instant van XXL erbij ;)

Whey Pro van bodylab
Green Bulge van Controlled Labs

meer vind ik redelijk zonde van het geld, of ik moet echt van veel mensen horen dat het echt werkt.

- Xtreme Formulations Ultra Peptide 2.0 cookies and cream
- Now Super EPA
- ON BCAA 1000 caps
- Scivation Dialene 4 en Sesamin

Dat is het voort momemt

- een stuk of 5 potten Xtend
- 7.5 kg aan whey proteine + 2.5 kg protein 80
- aminozuren tabletten
- Primaforce Vasocharge
- Multivit
- Visolie

whey en glucosamine

mass fx
axis-ht
liquid amino xxl
whey instant xxl
no-xplode
anabol 5
omega 3
multivits

Creatine van GNC
100% Whey Protein van GNC
L-Glutamine van GNC

Niks :p

Wel net een bestelling van whey, zma, captain of crush grippers ( + creatine, aminozuren en weightgainers voor anderen) gedaan.

wow sommigen stoppen er echt veel geld in als ik dat hier zo zie....
dat heb ik er dus echt niet voor over:P maarjah ieder zijn eigen keuzes!!:)

Ik heb multivitaminen van davitamon, glucosamine, en omega 3, pot whey van XXL, zak whey van Syntrax (matrix 5.0), halve pot complex carb gainer van XXL maar gebruik m niet meer zo vaak.

- Hi-Vites van Performance
- Omage 3 caps van De Tuinen
- WTF Pump'd van Alri
- Lipo-6 van Nutrex
- Lean Gainer van Interactive Nutrition
- Kre-Alkalyn + Nytric Stack van EFX (niet in gebruik)

- Whey
- Cee
- CLA
- Ijzer
- Glutamine, deze neem ik nog niet.

- whey revolution 10 kilo
- Green Bulge
- White Blood
- Cell Tech Hardcore
- MDY Pro 85
- Mass FX half potje
- Insulean K half potje
- Dyma-Burn Xtreme
- Taurine 100gram

7.5Kg Whey
revenge V3
shock therapy
Growth factor
St jans kruid
Vitamine C
TCX
L-Glutamine
ZMA

verwacht deze dagen nog JW, heb het besteld op bb.com..

Terug
Naar boven