AndroidHealthClinic

Welke telefoon kopen?

Peiling Peiling Welke phone?

• Totaal stemmers
    53

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Zit momenteel nog te teren op mijn oude prepaid Sony Ericsson :o

Wil een goedkope abbo. Zo veel bel ik niet maar wil graag van mijn prepaid af en internet hebben op een smartphone. Wil tussen de €10-€20 per maand besteden MET onbeperkt internet.

Deze website biedt dat aan:
http://www.gsmtopdeal.nl/

Ben aan het twijfelen tussen:
-> HTC Wildfire S
Ging in eerste instantie mijn keuze naar uit. Maar heb gelezen dat er veel vertraging/lagg in het beeldscherm zit, voornamelijk bij het spelen van games (zelfs Angry birds)
-> Sony Ericsson Xperia Ray
Ben aan het twijfelen tussen deze of de mini versie variant. Lijkt mij een degelijk telefoon met een goede camera. Zit schijnbaar '3D games en motion gaming' op whatever that means.
-> LG Optimus 2x Speed
Lijkt mij een erg goede phone. Meeste belminuten en sms volgens mij ook. Maar in feite kom ik toch niet over de 20 sms/100belm per maand. Internet is voor mij gewoon een must. Lijkt verder veel op de SE Xperia.
-> Blackberry Curve
Altijd graag al een BB willen hebben, lijkt ook een flinke (afnemende) hype te zijn maar toch zeggen veel mensen dat je beter niet aan BB kunt beginnen terwijl ie toch ontzettend populair is?
-> Samsung Galaxy Ace
Volgens mij ook een prima phone. Alhoewel de specificaties van de LG en de SE er beter uit zien.

Wat is jullie mening en ervaring met deze phones?
In de naam van de phone vind je de link.

Stemmen a.u.b. :D
Als je twijfelt tussen 2... Stem gewoon beide, wil kijken waar uiteindelijk de meeste positieve reacties naar toe gaan

Die jij noemt zijn de goedkope smartphones. Kun je beter voor een ouder high end model gaan. Ik heb sinds de release een HTC desire en die zijn nu stuk goedkoper. De kwaliteit en snelheid is echter minimaal 2x zo hoog.

http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/HTC-Desire-bworn

Beter kijk je naar zoiets want je gaat je zeer irriteren aan de andere types die jij noemde

koelkast 4 life

Ik interesseer me totaal niet in telefoons,
maar Blackberry Curve is dit merk niet zo goed als dood ~?

dacht dat ik dat op het nieuws gezien had.......

Gewoon even wachten en een SGS3 halen.

Raar dat je er geen Sg2 hebt tussen staan. Beste telefoon die er bestaat.

htc wildfire s. wel een klein k*tding trouwens. als ik zelf zou kunnen kiezen zou ik een 2de handse Galaxy S (plus) halen of een Dell streak ofzo.

Samsung, die kunnen het best tegen de koude.

Ts wil een goekoper abbo en Sg2 behoort nou niet tot de goedkoopste.. dan had Iphone er ook bij moeten staan beste keus imo. ;)

Iphone's zijn gemaakt om kapot te gaan. Enigste plusplunt aan een een iphone is de microfoon.

Sg2 moet je nou echt wel voor een fatsoenlijk abbo kunnen krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Wil geen iPhone, wegens persoonlijke redenen. Ga er verder ook niet op in om eventuele off-topic discussies uit te sluiten aangezien ik niet over te halen ben :D

Links naar andere HTC's, Samsungs, SE, LG's etc etc. mag gerust als ze maar tussen de €10-€20 zijn DE HELE ABBO lang.

Google me kapot hier, maar krijg elke keer van die instinkers zoals:
''Betaal nu €15 pmnd! --kleine letters-- en over 3 maanden €45 pmnd!''

Als ik tussen die moest kiezen:

- Geen BB gewoon.
- Geen LG, persoonlijk slechte ervaringen mee.
- De HTC niet vanwege de lagg.

Dan blijf ik over met twee degelijke telefoons, maar zou ik toch voor de Sony Ericsson gaan vanwege de mogelijkheden en de voor mij persoonlijk toch wel grote minpunten van de Samsung:

- Scherm is niet goed
- Slechte zoom @ camera
- En de USB poort is ook niet echt handig geplaatst

• Topic Starter Topic Starter
Ben erg aan het twijfelen tussen de LG en de SE.
Wat is er zo slecht aan de LG dan?

BB staat bij mij op de laatste plaats. Wil graag een HTC maar de Wildfire is best crap en kan verder geen goedkope vinden.

BB staat bij mij op de laatste plaats. Wil graag een HTC maar de Wildfire is best crap en kan verder geen goedkope vinden.

Het is niet dat de LG 'slecht' is, maar ik heb al twee keer een LG gehad en heb gewoon geen goede ervaringen met die telefoons, maar ik ken ook mensen die het top dingen vinden dus dat is geheel persoonlijk.

Heb een Samsung Galaxy s2 geloof ik, ben dit tevreden na Nokia 6500Slide, moet alleen effe wennen aan dat touchscreen gedoe.

Zit bijna nooit op internet via me phone.

Waarom laatste plaats? Is t*ring chill man.
En nee, niet om te pingen met 14 jarige sletjes.

Ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Zit momenteel nog te teren op mijn oude prepaid Sony Ericsson :o

Wil een goedkope abbo. Zo veel bel ik niet maar wil graag van mijn prepaid af en internet hebben op een smartphone. Wil tussen de €10-€20 per maand besteden MET onbeperkt internet.

Deze website biedt dat aan:
http://www.gsmtopdeal.nl/

Ben aan het twijfelen tussen:
-> HTC Wildfire S
Ging in eerste instantie mijn keuze naar uit. Maar heb gelezen dat er veel vertraging/lagg in het beeldscherm zit, voornamelijk bij het spelen van games (zelfs Angry birds)
-> Sony Ericsson Xperia Ray
Ben aan het twijfelen tussen deze of de mini versie variant. Lijkt mij een degelijk telefoon met een goede camera. Zit schijnbaar '3D games en motion gaming' op whatever that means.
-> LG Optimus 2x Speed
Lijkt mij een erg goede phone. Meeste belminuten en sms volgens mij ook. Maar in feite kom ik toch niet over de 20 sms/100belm per maand. Internet is voor mij gewoon een must. Lijkt verder veel op de SE Xperia.
-> Blackberry Curve
Altijd graag al een BB willen hebben, lijkt ook een flinke (afnemende) hype te zijn maar toch zeggen veel mensen dat je beter niet aan BB kunt beginnen terwijl ie toch ontzettend populair is?
-> Samsung Galaxy Ace
Volgens mij ook een prima phone. Alhoewel de specificaties van de LG en de SE er beter uit zien.

Wat is jullie mening en ervaring met deze phones?
In de naam van de phone vind je de link.

Stemmen a.u.b. :D
Als je twijfelt tussen 2... Stem gewoon beide, wil kijken waar uiteindelijk de meeste positieve reacties naar toe gaan

Gozer, ga voor de Xperia Ray.
Koop GEEN Blackberry.
Ik heb diverse android magazines en bij de editie van deze maand kwam de Xperia Ray als beste uit de test.
PM me ff je mail en dan scan ik die pagina in.
Kan je zelf lezen waarom!

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 20:01 ----------

Samsung, die kunnen het best tegen de koude.

X10 gebruiker hier en met de -12 buiten doet hij het nog prima ;)
Je moet hem gewoon wat liefde geven

heb gestemd op de SE, mn neef heeft hem en is er zeer tevreden over, en ziet er wel leuk uit.

Heb zelf een desire S, 2maand 15e en 10 maand 30e, 1jarige abbo. miss is dat wat voor je. van hi

Nokia Lumia 800? of 700 voor cheaperz

Terug
Naar boven