AndroidHealthClinic

Welke smartphone??

Ik heb een HTC Wildfire, ben er erg tevreden over. Als je een abonnement gaat nemen zou ik voor een duurder model van HTC gaan. Prima telefoons. Persoonlijk zou ik geen Samsung nemen, heb alleen maar slechte ervaringen met Samsung telefoons.

Ik zit ook al even te zoeken naar een nieuwe smartphone. Ik denk dat ik gewoon ga gaan voor een ZTE blade of ZTE skate. Heel goeiekoop en hele goede phones. Kennis van me heeft ook zo een ding. Is ook android. Kost amper 150 euro :)

Ik zit ook al even te zoeken naar een nieuwe smartphone. Ik denk dat ik gewoon ga gaan voor een ZTE blade

Ben ik dus ook van plan. Rooten, overclocken en android 2.3 erop fl*kkeren. 150 euro in mobistar winkel. Nu eerst die wildfire nog verkopen! wil m'n blade al

Ben ik dus ook van plan. Rooten, overclocken en android 2.3 erop fl*kkeren. 150 euro in mobistar winkel. Nu eerst die wildfire nog verkopen! wil m'n blade al

Overclocken enzo heb ik niet echt verstand van. Ga je niet wachten op de skate? Zat daar eigenlijk aan te denken tenzij het niet echt de moeite is om te wachten.

Ik heb zelf al een halfjaartje de iPhone 4. Geweldige telefoon ook als je van spelletjes en fotografie houdt (goed, ik heb ook een Eosje erbij). Per maand wel wat duurder als je veel belt maar het toestel vind ik helemaal geweldig. Het typen gaat makkelijk, je kan er mee navigeren, reizen met het OV plannen.. Kortom hij heeft me nooit in de steek gelaten!

twijfel ook tussen htc desire en de htc desire s ..
Enigste verschil is prijs en dat de s een andere lay-out heeft

s reeks is echt bullshit, niets vernieuwend. Alleen de wildfire krijgt wat upgrades in de s reeks.
Daarom dat ik waarschijnlijk de gewone ga kopen.
Ken jij iets van gsm kopen op internet ?
Maat van me heeft de gewone op een site gekocht maar nu vindt ik een site waarvoor die echt goedkoop staat.
Zend hem even in PM

ik heb mn HTC HD2 geflashed naar android en overklocked naar +10%

• Topic Starter Topic Starter
waar moet ik nu tussen kieze ;P, voorkeur gaat uit naar
HTC desire hd/sony ericksson arc ivb met goede kwaliteit beeldscherm enzo.
sony ericksson play ivb met dat je er extra games op kunt doen maar minder kwaliteit scherm?

iemand ervaring met deze? :) begin alleen maar meer te twijfelen hehe was er gister bijna uit marja..

ik zou gewoon een de HTC doen. echt degelijke telefoons en zeker voor het geld.

Ik zou niet voor de play gaan, ziet er wat crappy uit

waar moet ik nu tussen kieze ;P, voorkeur gaat uit naar
HTC desire hd/sony ericksson arc ivb met goede kwaliteit beeldscherm enzo.
sony ericksson play ivb met dat je er extra games op kunt doen maar minder kwaliteit scherm?

iemand ervaring met deze? :) begin alleen maar meer te twijfelen hehe was er gister bijna uit marja..

Ik heb alleen ervaring met HTC, ik raad die dan ook aan. Als ik jou was zou ik wat "unbox-video's" kijken op Youtube, dan kan je een beetje zien hoe ze werken.

dat wel maar je kunt erop gamen :P gaat mij ook niet echt om uiterlijk. dan koop ik wel een bb xD

Weet je wel hoe vette games er voor android zijn... :p
Verder komen er playstation games uit voor android, zoals sony zijn playstation platform bevestigde.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wel hoe vette games er voor android zijn... :p
Verder komen er playstation games uit voor android, zoals sony zijn playstation platform bevestigde.
kome die ook voor bijv een htc?? ik wil wel pokemon kunne spele xD alleen staat me nog niet echt aan met touch, dan kun je helft van het spel niet meer zien:P van de andere kant. wrm een telefoon met game knopjes kopen als je een betere beeldkwaliteit kunt krijgen voor hetzelfde zonder knopjes xD ben er nog niet uit.

er zijn 2 dingen waarbij ik erg veel moeite heb:
telefoons kopen hehe merk ik nu
schoenen kopen(no homo) ik vind gewoon geeneen schoene mooi xD

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Ik heb alleen ervaring met HTC, ik raad die dan ook aan. Als ik jou was zou ik wat "unbox-video's" kijken op Youtube, dan kan je een beetje zien hoe ze werken.
ben ik al beetje aan het doen, zusje heeft htc desire hd gisteren gekocht dus daar kan ik beetje mee kijken wat ik ervan vind. heb nu samsung 1000bc dat ding is zoo oud en dan overgaan naar zoon mooi telefoontje zal wel in de smaak vallen maakt niet uit welke het bevalt me zeker alleen welke?? :P htc desire hd staat hoog in mijn lijsje xD

hoe is de kwaliteit van films die je erop zet of weet je dat niet? en wat vind je er verder van. ik ben erg benieuwd naar deze

films heb ik er nog niet opgezet.

+ geluid is heel goed.
+ makkelijke bediening.
+ handig menu.
+ veel gratis games.
+ 6 voorgeinstallerde games.
+ mooi design.
+ goede fotos. 5 mp wat ik genoeg vind voor een telefoon.
+ geheugen uitbreidbaar tot 32 GB.

het einge minpunt wat ik nog heb gevonden.

is dat het heel lang duurt voordat hij is opgestart.
je zit soms 3 minuten naar het zelfde scherm te staren voordat hij is opgestart.

Klopt het trouwens dat de speakers van de htc desire en desire hd erg slecht zijn en valt dit te verbeteren met rooten?

Terug
Naar boven