- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit ook al even te zoeken naar een nieuwe smartphone. Ik denk dat ik gewoon ga gaan voor een ZTE blade
Ben ik dus ook van plan. Rooten, overclocken en android 2.3 erop fl*kkeren. 150 euro in mobistar winkel. Nu eerst die wildfire nog verkopen! wil m'n blade al
Overclocken enzo heb ik niet echt verstand van. Ga je niet wachten op de skate? Zat daar eigenlijk aan te denken tenzij het niet echt de moeite is om te wachten.
twijfel ook tussen htc desire en de htc desire s ..
Enigste verschil is prijs en dat de s een andere lay-out heeft
Daarom dat ik waarschijnlijk de gewone ga kopen.s reeks is echt bullshit, niets vernieuwend. Alleen de wildfire krijgt wat upgrades in de s reeks.
begin alleen maar meer te twijfelen hehe was er gister bijna uit marja..dat wel maar je kunt erop gamenIk zou niet voor de play gaan, ziet er wat crappy uit
gaat mij ook niet echt om uiterlijk. dan koop ik wel een bb xDwaar moet ik nu tussen kieze ;P, voorkeur gaat uit naar
HTC desire hd/sony ericksson arc ivb met goede kwaliteit beeldscherm enzo.
sony ericksson play ivb met dat je er extra games op kunt doen maar minder kwaliteit scherm?
iemand ervaring met deze?begin alleen maar meer te twijfelen hehe was er gister bijna uit marja..
dat wel maar je kunt erop gamengaat mij ook niet echt om uiterlijk. dan koop ik wel een bb xD

kome die ook voor bijv een htc?? ik wil wel pokemon kunne spele xD alleen staat me nog niet echt aan met touch, dan kun je helft van het spel niet meer zienWeet je wel hoe vette games er voor android zijn...
Verder komen er playstation games uit voor android, zoals sony zijn playstation platform bevestigde.
van de andere kant. wrm een telefoon met game knopjes kopen als je een betere beeldkwaliteit kunt krijgen voor hetzelfde zonder knopjes xD ben er nog niet uit.ben ik al beetje aan het doen, zusje heeft htc desire hd gisteren gekocht dus daar kan ik beetje mee kijken wat ik ervan vind. heb nu samsung 1000bc dat ding is zoo oud en dan overgaan naar zoon mooi telefoontje zal wel in de smaak vallen maakt niet uit welke het bevalt me zeker alleen welke??Ik heb alleen ervaring met HTC, ik raad die dan ook aan. Als ik jou was zou ik wat "unbox-video's" kijken op Youtube, dan kan je een beetje zien hoe ze werken.
htc desire hd staat hoog in mijn lijsje xDhoe is de kwaliteit van films die je erop zet of weet je dat niet? en wat vind je er verder van. ik ben erg benieuwd naar deze