XXL Nutrition

Welke smartphone??

Lees gewoon reviews, bv op tweakers. Veel betrouwbaarder dan geroep van dbbers;)

iphone = k*t
bb = k*t

Als ik jou was zal ik wachten op de nieuwe Galaxy S2 (dualCore)

Specs zijn damn nice, waren de specs waarop ik al hoopte op het congres in februari. Hopelijk al te koop in azie tegen juli, misschien dat ik er een vrij goedkope kan kopen daar. :D

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Jij er ervaring mee klaas2? Ben op de moment de wildfire aan het verkopen (deal bijna rond) en dan ga ik de ZTE voor een paar maanden gebruiken.
Heb even ziekelijk lange post gemaakt in jouw topic. Check hem, zeker z'n geld waard :)

Samsung GS2 releasedatum lijkt nu wel zeker 2e week van mei te worden met een losse prijs van ongeveer 500 eu.

Samsung GS2 releasedatum lijkt nu wel zeker 2e week van mei te worden met een losse prijs van ongeveer 500 eu.

vind 500 beetje weinig :p
Vandaag 2 vertegenwoordigers langsgehad, van htc en sony, ze liepen allebij de 2 af te zeiken?
Begin nu toch langzaam de arc wel beetje leuk te vinden :p.

Ja hij stond eerst voor 570 op 2call als eerste, nu al 2 (o.a. studentmobiel) voor 500 en algebeld.nl voor 489.

Maar ja vertegenwoordigers van htc en sony zijn ook niet echt objectief he?

Ja hij stond eerst voor 570 op 2call als eerste, nu al 2 (o.a. studentmobiel) voor 500 en algebeld.nl voor 489.

Maar ja vertegenwoordigers van htc en sony zijn ook niet echt objectief he?

Nee ofc, maar ze konden ook elkaar of bb en nokia af zeiken

Heb recent nog de iphone 4 aangeschaft en het bevalt mij super voor de dingen die ik er mee wil doen.
Begin steeds meer een mac fan te worden, heb al een ipad, nu nog alleen een macpro wellicht en het pakketje is compleet :D

Heb recent nog de iphone 4 aangeschaft en het bevalt mij super voor de dingen die ik er mee wil doen.
Begin steeds meer een mac fan te worden, heb al een ipad, nu nog alleen een macpro wellicht en het pakketje is compleet :D

Iphone word pas de moeite waard als je een apple pc hebt ben ik van mening, alles koppelt dan mooi.
Heb je geen apple pc= betaal je nog steeds veel te veel voor minder :p

Maarja ibo is een baas en moet natuurlijk een iphone hebben, hebben al die zakenmensen! :p

Terug
Naar boven