- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zwaar is je squatrack belastbaar?
50mm of 30mm spul?
marktplaats staat vol met 30mm shit. Maar een 30mm bar is niet zo stevig als een 50mm bar!30mm en het rack is te belasten tot 300kilo dus ben er zeker tevreden mee vooral met mijn stats atm heb ik een prima aankoop gedaan dacht ik zo.
Als TS vooral zijn bovenlichaam wilt opbouwen, dan is een setje ringen naar mijn mening de beste oplossing.. of dit nou wel of niet de juiste manier is om je hele lichaam te trainen.. dat is een ander verhaal.
marktplaats staat vol met 30mm shit. Maar een 30mm bar is niet zo stevig als een 50mm bar!
Als je het kostenaspect meeneemt zijn ringen natuurlijk wel erg goedkoop voor hun mogelijkheden.
Gaat vooral over de kwaliteit van de bar. Nu mag je aannemen dat veel 50mm materiaal bestendiger is, maar goedkope 50mm bars zijn in feite 30mm bars met een huls erover voor de plates.
Met dat budget en vooral met dat doel raad ik je aan gewoon lekker op de bank te blijven zitten.

Waarom zit iedereen elkaar altijd zo af te kraken op dit forum? Iedereen kan toch beginnen met trainen met zijn eigen budget en doel. (De een wil wat gespierder worden en de andere een vol gepompte annabool van 120kg) Daar zit nogal verschil in. Just my 2cents![]()
That's really helpful for those people who want to learn more about this point.
RS Gold
[Link niet meer beschikbaar]
Diablo 3 Gold