Fitness Seller

Home gym

Bezoekers in dit topic

Ik zou eerder zoiets als dit 2dehands proberen te vinden.
dubbele geleiderstangen lopen veel fijner. Niks zo vervelend als een pulley die stroef loopt

Deze had ik inderdaad ook gezien.. maar uitverkocht.. ja tweedehands is moeilijk te vinden.
 
Deze had ik inderdaad ook gezien.. maar uitverkocht.. ja tweedehands is moeilijk te vinden.
De aankoop enkele weken uitstellen is geen optie? Want die van gorillasports is wel echt heel duur voor wat het is.
 
Als je pullups kan zou ik dit achterwegen laten. Als je meer wilt trekken rugzakje om Met wat gewicht erin.

Kan je geen pullups dan leren met de band.


thanks voor de tip!
dan is deze toestel onnodig als ik inderdaad pull ups kan.
welke toestel kan ik wel nog aanschaffen?
 
Enkele dikke rubberen matten voor deadlift of andere oefeningen waar de gewichten hard naar beneden kunnen komen?
 
Volgens mij stel je de vraag verkeerd. Welke spieren of spiergroepen kun je volgens jouw met de spullen die je nu hebt, nog niet goed trainen?

Dit. Bedenk welke oefeningen je nog zou willen kunnen doen en wat je daarvoor nodig hebt.

Zelf heb ik vergelijkbare spullen en zou ik er graag nog een GHD bij willen hebben en een extra setje schroefbare dumbbells. Maar niet nu, want alles is achterlijk duur geworden.
 
Glute Ham Developer
 
thanks voor de tip!
dan is deze toestel onnodig als ik inderdaad pull ups kan.
welke toestel kan ik wel nog aanschaffen?
Niks je hebt vrijwel alles.

Squat rek = benen
Pullups = lats
Bench = borst
Barbellrows = rug
Deadlift = onderug
Militarypress = shouders
Dumbells = shouders tricep borst armen
Banden kan dienen als een cable station das althans waar ik de voor gebruik. Bind ze aan een boom ofz en dan heb je een one arm lat pull bijvoorbeeld.

Ik zou als ik jou was niks meer aanschaffen jij zit goed voor de komende tijd. Ben je van plan om na de corona crisis thuis te blijven trainen ? Dan kan je tegen die tijd als de prijzen wat gedaald zijn upgrade.
 
Niets is een must. Als je pull-ups kunt doen dan, is een simpele lat-pulley niet echt een meerwaarde.

Op korte termijn niet.
Op lange termijn, maandenlang steeds maar weer dezelfde pull ups doen met dezelfde herhalingen zal voor je motivatie wel een uitdaging worden.
 
Niks je hebt vrijwel alles.

Squat rek = benen
Pullups = lats
Bench = borst
Barbellrows = rug
Deadlift = onderug
Militarypress = shouders
Dumbells = shouders tricep borst armen
Banden kan dienen als een cable station das althans waar ik de voor gebruik. Bind ze aan een boom ofz en dan heb je een one arm lat pull bijvoorbeeld.

Ik zou als ik jou was niks meer aanschaffen jij zit goed voor de komende tijd. Ben je van plan om na de corona crisis thuis te blijven trainen ? Dan kan je tegen die tijd als de prijzen wat gedaald zijn upgrade.

Oke bedankt!
Neen dat niet.. terug de gym in dan . Maar zowiezo geen weggegooid geld..

Maar heel fel merci voor de opsomming hier heb ik wat aan
 
Op korte termijn niet.
Op lange termijn, maandenlang steeds maar weer dezelfde pull ups doen met dezelfde herhalingen zal voor je motivatie wel een uitdaging worden.
Klopt, maar ik denk dat het voor Tamara bedoeld is om de corona tijd door te komen.
 
Op korte termijn niet.
Op lange termijn, maandenlang steeds maar weer dezelfde pull ups doen met dezelfde herhalingen zal voor je motivatie wel een uitdaging worden.
Als je redelijk wat gained op Pullups vind ik het persoonlijk wel leuk blijven. Tevens staat pullups bij mij ook op nummer 1 voor lat building. Als je in 4 weken tijd van 3x8 bw naar 3x8 8kg in de rugzak en dit in de loop van de maanden naar 15kg kan pushen. Springen er ook veel dingen open bv muscle up leren zou dan heel simpel moeten gaan zonder extra weight toegevoegd.
 
Als je redelijk wat gained op Pullups vind ik het persoonlijk wel leuk blijven. Tevens staat pullups bij mij ook op nummer 1 voor lat building. Als je in 4 weken tijd van 3x8 bw naar 3x8 8kg in de rugzak en dit in de loop van de maanden naar 15kg kan pushen. Springen er ook veel dingen open bv muscle up leren zou dan heel simpel moeten gaan zonder extra weight toegevoegd.

Zou kunnen. Voor iedereen werkt een motivatie anders.
Mijn borst training bestaat enkel uit bankdrukken op de vlakke bank, benen enkel uit squats.
Maar voor armen wil ik graag afwisselen met ook kabel oefeningen. Maakt een training zoveel leuker, uitdagender dat het mij wel een aankoop van 250 euro waard is.

Los hier van sta ik soms wel verbaast dat mensen die al een tijdje trainen opeens niet meer weten wat ze moeten doen en aanschaffen om verder te kunnen trainen zonder gym of wat moeten afwijken van schema.
 
eentje gezien op gorilla sport.
Deze:

niets kopen bij Gorillasports, bagger kwaliteit, lange levertijden en waardeloze klantenservice.
 
Back
Naar boven