Fitness Seller

Home gym

• Topic Starter Topic Starter
Okee ik koop niks meer aan buiten mssn extra gewichten...

Los hier van sta ik soms wel verbaast dat mensen die al een tijdje trainen opeens niet meer weten wat ze moeten doen en aanschaffen om verder te kunnen trainen zonder gym of wat moeten afwijken van schema.
Ik denk dat het meer is van dat ze het ff niet weten en wat ze kunnen doen met wat ze hebben of gaan halen. Meestal doe je dan wat research maar de meeste mensen zoeken dan toch naar goedkeuring van anderen mensen omdat ze niet zeker van zijn zaak zijn of twijfelen. Natuurlijk is dit niets ergs.

Het is ook gewoon best leuk een goed gevulde gym te hebben waar veel variatie mogelijk is, zeker als er het geld en de plaats voor is :)

Als je al een tijd traint weet je gewoon wat je nodig hebt... beetje raar topic.
Later schaf je dan dingen aan die je nooit gebruikt maar wel leuk staan...

Het is ook gewoon best leuk een goed gevulde gym te hebben waar veel variatie mogelijk is, zeker als er het geld en de plaats voor is :)

Niet heel relevant voor de TS, maar dit inderdaad. Ik heb echt een hoop onzin staan ook, maar het aanschaffen en gebruiken van nieuwe equipment is echt verslavend:cool:.

Screenshot_20211112-051719.jpg

Is dit wat?

Extra schijven koop ik los erbij.
Zag dit in m'n mailbox.
Ik was toch al van plan om een eigen gym te creëren voor later..

Heb zelf ook in de corona een back up thuis gemaakt. Zou als ik alles opnieuw moeten doen een meer uitgebreiden variant kopen die net 200/300€ duurder is zodat je flys kunt doen, maja crisus 😄

Heb zelf zon powercage van atx/barbarian met bankje decline plat incline. Leg extensions/curl aparte machine andere kant van de kamer en dan schroefset db / alle handgrepen en was denk de helft kwijt van jou budget. Nadeel schroefset dbs is ze omhoog wippen is kut voor je bovenbeen.

Voor 7k heb je echt vrijwel alles wat je wilt.

Bijlagen

• A7C47DF8-D0F6-4A84-86D3-93484E38B0CA.png
    A7C47DF8-D0F6-4A84-86D3-93484E38B0CA.png
    493,5 KB · Weergaven: 195
Heb zelf ook in de corona een back up thuis gemaakt. Zou als ik alles opnieuw moeten doen een meer uitgebreiden variant kopen die net 200/300€ duurder is zodat je flys kunt doen, maja crisus 😄

Heb zelf zon powercage van atx/barbarian met bankje decline plat incline. Leg extensions/curl aparte machine andere kant van de kamer en dan schroefset db / alle handgrepen en was denk de helft kwijt van jou budget. Nadeel schroefset dbs is ze omhoog wippen is kut voor je bovenbeen.

Voor 7k heb je echt vrijwel alles wat je wilt.
Netjes wel hoor!

Ja wil echt een een station of Cage waar ik alles op kan trainen. Losse db heb ik

Iemand ervaring met deze ?

Ik zoek een alternatief.. zie onderstaande foto
Hier kun je vrijwel ook alles mee trainen
(Losse DB's heb ik al, schijven ook)

Ik wou eentje pre order van ATX, maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen als ze kunnen leveren midden dec) vandaar alternatief aan zoeken.

Bijlagen

• pivot-fitness-fsm-400-smith.jpg
    pivot-fitness-fsm-400-smith.jpg
    58,4 KB · Weergaven: 140
  • Screenshot_20211113-150744.jpg
    Screenshot_20211113-150744.jpg
    72,6 KB · Weergaven: 144
  • Screenshot_20211113-150738.jpg
    Screenshot_20211113-150738.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 137
  • Screenshot_20211113-150730.jpg
    Screenshot_20211113-150730.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 145

wel next level dit :D
Dat is een bijna exacte kopie van de ATX-SCR-760. Heb zelf dus ook gekozen voor de ATX gezien ik daarvan weet dat de kwaliteit top is. En ook nog voordeliger. Zelfs met de upgrade van 2x125kg gewichtstapels. (Had de plate loaded uitvoering en dan met 2x125kg losse gewichtstapels)
Enige nadeel is dat de kabelgrepen niet zijn inbegrepen en deze nog steeds niet op voorraad zijn..

Nadeel van de force-usa is dat er geen jammer arms verkrijgbaar zijn en ook geen van andere merken passen er op.
De ATX-SCR-760 is overigens op voorraad. Je kunt evt ook later upgraden naar gewichtstapels.

Bijlagen

• 20210929_153711.jpg
    20210929_153711.jpg
    165,9 KB · Weergaven: 173
Ik zou ze gewoon even zelf uittesten bij de diverse aanbieders.

Dat is een bijna exacte kopie van de ATX-SCR-760. Heb zelf dus ook gekozen voor de ATX gezien ik daarvan weet dat de kwaliteit top is. En ook nog voordeliger. Zelfs met de upgrade van 2x125kg gewichtstapels. (Had de plate loaded uitvoering en dan met 2x125kg losse gewichtstapels)
Enige nadeel is dat de kabelgrepen niet zijn inbegrepen en deze nog steeds niet op voorraad zijn..

Nadeel van de force-usa is dat er geen jammer arms verkrijgbaar zijn en ook geen van andere merken passen er op.
De ATX-SCR-760 is overigens op voorraad. Je kunt evt ook later upgraden naar gewichtstapels.
budgetgewijs zou ik ook voor die van ATX gaan geen twijfel mogelijk.

Terug
Naar boven