MuscleMeat

welke tv moet ik nou nemen

Als je een HD scherm wilt aanschaffen kan je het best voor een Panasonic of Pioneer gaan nadeel van de pioneer is dat ze erg prijzig zijn. Als je een scherm koopt zorg er dan wel voor dat ie FULL HD is en plasma.

Nadeel van LCD is dat je een ghosting effect krijgt bij snelle beelden.

Nadeel van een HD ready 1080I Plasma scherm is wanneer je bijvoorbeeld een 1080P film er op afspeelt dat het beeld dan een beetje schokkerig continue afspeelt gedurende de hele film, dan komt omdat HD ready scherm 1080I aankan en een film van 1080P moet die dus downscalen daar krijg je dus een schokkerig beeld van.

Advies dus zorg er voor dat je een FULL HD scherm aanschaft van Panasonic of Pioneer als ik me niet vergis heeft Samsung er nu ook 1 maar het probleem van Samsung is dat je boksen weer snel opblaast als je hem al een tikkie te hard aanzet.

Houston

Hoop dure poespas praatjes... en de helft is alweer achterhaald ??? Mijn Samsung LCD van een jaar oud heeft al géén last van ghosting laat staan de huidge modellen.

1080p/1080i/720p blalbblablalb stel bullshit termen op een rij... Je hebt er geen reet aan... verschil zie je echt niet op een 66cm beeldbuis van 3m afstand.

FullHD = crap... Je hebt er geen zak aan de komende jaren, koop gewoon een 66cm scherm van Samsung voor een kleine 600-700 euro. Ik merk al aan je startpost dat je geen mierenneuker bent dus let niet op de tips in dit topic.

beter koop je wel full hd met je ps3.

Heb zelf een 40 inch full hd van samsung met een ps3 erbij.

damn :D

Hoop dure poespas praatjes... en de helft is alweer achterhaald ??? Mijn Samsung LCD van een jaar oud heeft al géén last van ghosting laat staan de huidge modellen.

1080p/1080i/720p blalbblablalb stel bullshit termen op een rij... Je hebt er geen reet aan... verschil zie je echt niet op een 66cm beeldbuis van 3m afstand.

FullHD = crap... Je hebt er geen zak aan de komende jaren, koop gewoon een 66cm scherm van Samsung voor een kleine 600-700 euro. Ik merk al aan je startpost dat je geen mierenneuker bent dus let niet op de tips in dit topic.

Jij weet volgens mij niet eens wat het inhoud Full HD.

zeker nog nooit een full hd film vergeleken met een normaal dvdtje :D

dan zitten je ogen ook in je anus

ik nodig je uit om een blu-raytje te kijken op mn 40" en dan gaan we diezelfde film op normale dvd bekijken op mn 80cm beeldbuis in mn slaapkamer (en vat dit niet verkeerd op :P)

Jij weet volgens mij niet eens wat het inhoud Full HD.

Blablabla laatst een 42" pioneer full hd gekocht voor mijn ouders... Je moet weten aan wat voor soorten mense je tips moet geven idioot...

TS geeft er volgens mij geen reet om, die moet je geen full hd van 3500 euro aansmeren...

Blablabla laatst een 42" pioneer full hd gekocht voor mijn ouders... Je moet weten aan wat voor soorten mense je tips moet geven idioot...

TS geeft er volgens mij geen reet om, die moet je geen full hd van 3500 euro aansmeren...

Zeker de winkel ingelopen met een boodschappenlijstje van je ouders meegekregen

En de discussie stond los van de vraag van de TS het ging om de bekabeling

Zeker de winkel ingelopen met een boodschappenlijstje van je ouders meegekregen

En de discussie stond los van de vraag van de TS het ging om de bekabeling

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Held dat je bent! :rolleyes:

Topic gaat over de vraag van de topicstarter, of niet dan josti?

Het leukste van alles is dat Pioneer helemaal geen schermen heeft van FULL HD in 42" uitvoering alleen Panasonic heeft er 1 op het moment.:yarly:

:eek: Ogen niet alleen in zijn anus, maar ook de zwans van de verkoper erbij :D

:sd:

Het leukste van alles is dat Pioneer helemaal geen schermen heeft van FULL HD in 42" uitvoering alleen Panasonic heeft er 1 op het moment.:sd:

Bij de saturn volgens mijn voor 1599 euro Plasma welte verstaan :D

En Panasonic heeft toch 1 van de betere Plasma's

Terug
Naar boven