MuscleMeat

welke tv moet ik nou nemen

ben wel bijdehand vandaag, maargoed aangezien jij in zo'n winkel werkt weet jij het beter denk ik.

Maar heb je daar ook onderbouwing voor? waarom een duurdere kabel beter is? theorie?

Ik zou vanwege het stroomgebruik een lcd nemen en geen plasma. Dit gaat om veel geld aan kwh stroom per jaar. Ghosting effect is in mijn ogen ook iets van vroeger. Een fullHD lcd scherm zou mijn keuze zijn

Ik heb geen last van Ghosting, zou je dat alleen bij films hebben? of ook bij games? Het is mij i.i.g. nog NOOIT opgevallen..

Mijn teeveeee:

1zwneb7.jpg - 128197

Ik heb gehoord dat kleurentelevisie het helemaal gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
Maarre dit topic is 4 blz lang maar ik heb nog niet echt antwoord op mijn vraag gekregen al weet ik nu wel alles van kabels:D

-Ik ben opzoek naar een HD tv van ong. 66cm beeldbreedte. Ik lig er 2 meter van af dus geen links van plasmaschermen van 3 meter, 66cm is groot zat!

-Ik wil mijn computer erop aan kunnen sluiten maar kan dat nu bij elk nieuw scherm of is dat iets speciaals?

-Mooi prijsje, ik hoef niet persee het scherpste van het scherpste te hebben, als het maar een mooi prijsje heeft iig.

-Liefst een glanzende zwarte tv maar niet noodzakelijk eigenlijk.

Computer kun je op elke nieuwe tv aansluiten (zelfs via scart).

Maarre dit topic is 4 blz lang maar ik heb nog niet echt antwoord op mijn vraag gekregen al weet ik nu wel alles van kabels:D

-Ik ben opzoek naar een HD tv van ong. 66cm beeldbreedte. Ik lig er 2 meter van af dus geen links van plasmaschermen van 3 meter, 66cm is groot zat!

-Ik wil mijn computer erop aan kunnen sluiten maar kan dat nu bij elk nieuw scherm of is dat iets speciaals?

-Mooi prijsje, ik hoef niet persee het scherpste van het scherpste te hebben, als het maar een mooi prijsje heeft iig.

-Liefst een glanzende zwarte tv maar niet noodzakelijk eigenlijk.

Wat zei ik "houston", jij maar stoer doen met je FULL HD WHOEHOEHOE HOEOEHOEHOE ???

Idiot

32" Samsung nemen, kun je nooit een buil aan vallen.

ik zie hier trouwens een tv op kieskeuring.nl waar veel mensen tevreden over zijn.

Samsung LE26R82B lcd televisie - reviews van consumenten

groot nadeel van veel mensen die zeggen dat het geluid lelijk is maar ik speel het geluid toch niet via de tv af.

Klopt dat is een leuke tv voor een mooie prijs, over het geluid wat slecht is klopt ook want dat moet bij een lcd of plasma echt via een mooi audio setje.
zo een tv heeft namelijk totaal geen klankkast vanwege zijn mooi slank formaatje

ik zie hier trouwens een tv op kieskeuring.nl waar veel mensen tevreden over zijn.

Samsung LE26R82B lcd televisie - reviews van consumenten

groot nadeel van veel mensen die zeggen dat het geluid lelijk is maar ik speel het geluid toch niet via de tv af.

R82 paneel is gewoon goed, heb zelf het grotere (oudere R72) broertje van die televisie.

Niks mis mee! Heb het geluid ook via een 5.1 setje lopen, geluid uit die samsung is zwaar klote, totaal geen klankkast.

Samsung is da BOMB

Terug
Naar boven