MuscleMeat

welke tv moet ik nou nemen

Achjah, 42... 50"

Potato potato, als jullie hierdoor geiler slapen :thumbs:

je lult uit je nek volgens mij heb je helemaal geen TV voor je moeder gekocht.
Weet je dit bakbeest van Pioneer kost 5500 euro.

hahahah :roflol: dude wtf bemoei je daar nou weer mee?
Moeten ze zelf weten toch? Typisch dit...

Dude was idd mijn laatste post in dit topic :D
Gaan jullie maar weer fijn over kabels kwebbelen :D Ik ben pitten!

Btw, voor een forum met echte kennis: www.htforum.nl staan genoeg links op naar forums met nog meer kennis (als je wat engels kunt natuurlijk).

Er zijn genoeg merken die voor een nette prijs een goede kwaliteit leveren die voor de meeste mensen wel betaalbaar blijven.

Bang en Olufsen is maar voor een bepaald slag volk weggelegd

Er zijn genoeg merken die voor een nette prijs een goede kwaliteit leveren die voor de meeste mensen wel betaalbaar blijven.

Bang en Olufsen is maar voor een bepaald slag volk weggelegd

Als je geen ghosting of haperen wilt hebben blijf ik er bij dat je dan genoodzaakt bent om een Pioneer,Panasonic of Samsung PLASMAS FULL HD moet aanschaffen.

Als je het geld er voor hebt zou ik zeggen KOPEN die handel.

Maar die Panasonic zou voor mij al goed genoeg zijn. Het is een Plasma en Full HD. Tuurlijk zou je het verschil merken als je ze naast elkaar zet, maar van elkaar gescheiden zie dat nauwelijks.

Ik zelf heb nu een 4 jaar oude 81" Sharp LCD met een 5GA panel. Goed genoeg nog voor 2 jaar, maar ik wil een Plasma voor de kleuren. Een LCD kan daar echt nog niet aan tippen.

Als je geen ghosting of haperen wilt hebben blijf ik er bij dat je dan genoodzaakt bent om een Pioneer,Panasonic of Samsung PLASMAS FULL HD moet aanschaffen.

Samsung ben ik niet weg van die hebben van zichzelf al heel veel ruis in het beeld zitten en vaak maar 1 HDMI ingang op hun plasma schermen

Terug
Naar boven