MuscleMeat

Welke versie van Windows was de slechtste ooit?

Peiling Peiling Welke windows versie was de slechtste toen het uitkwam?

• Totaal stemmers
    124
Ranking van slecht naar minder slecht:

1 Vista
2 ME
3 95
4 98
5 7 (nog te buggy om XP te verslaan)
6 XP

Die ouwe versies daar heb ik geen ervaring mee.

Ik weet niet eens met welke ik nu bezig ben.

Laatst bewerkt:
Nice :D

Ze zeggen altijd dat het er sneller op wordt, maar het werd altijd maar langzamer.

Is er al een nltorrent?
Ik zeg niet wat ze zeggen ik zeg wat mijn ervaring is. Iedereen dat het test vind het sneller werken.

nltorrent is niet nodig, gwn downloaden en via windows update de nederlandse taal installeren.

Ik zeg niet wat ze zeggen ik zeg wat mijn ervaring is. Iedereen dat het test vind het sneller werken.

nltorrent is niet nodig, gwn downloaden en via windows update de nederlandse taal installeren.

Dit hoef je niet eens te testen, die zie je binnen 3 seconden na je eerste bureaublad view

Niks mist met vista, heb dan ook een vrij recente pc met 6gb ram oa.

ME was het slechtse naar mijn mening.

Als 7 uitkomt installeer ik die wel

Vista vind ik trouwens top, krijgt met onrecht een slechte reputatie aangemeten. Veel stabieler dan Vista heb ik het eigenlijk nog niet gehad. XP had toch nog iets meer nukken.

Ranking van slecht naar minder slecht:

1 Vista
2 ME
3 95
4 98
5 7 (nog te buggy om XP te verslaan)
6 XP

Die ouwe versies daar heb ik geen ervaring mee.

Me is echte de slechtste versie naar mijn mening. Ik had het op m'n vorige laptop. Echt constant vastlopen ,verschrikkelijk traag . Ik heb er dan uiteindelijk xp opgezet , toen werkte die normaal.

Ondanks dat Windows 7 binnenkort uitkomt, denk ik heel veel mensen nog steeds XP blijven gebruiken.
Tot nu toe toch wel het beste besturingssysteem van Microsoft.

ME geen twijfel mogelijk. Iedereen die vista roept moet dit eerst onderbouwen. Misschien dat vista traag is zeker na sp2, maar is een rete stabiele os.

Vista vind ik trouwens top, krijgt met onrecht een slechte reputatie aangemeten. Veel stabieler dan Vista heb ik het eigenlijk nog niet gehad. XP had toch nog iets meer nukken.
Oneens. Vista was/is zo onstabiel als de neten hier. Tig problemen met de drivers, zuigt geheugen en blue screens dat het niet meer schoon is. En dan die rommelige interface met overdreven effecten, jakkes. Hoe men Vista goed kan vinden is voor mij onbegrijpelijk. MS komt niet zonder reden met W7 nu. Maar het is inderdaad zoals sommigen al opmerkten zo dat het beste OS van MS momenteel een OS is dat erg oud is (maar wel degelijk, anders dan de andere). MS slaagde er tot nu toe niet echt in om een beter alternatief op de markt te brengen dan XP.

Ik heb met geen enkele versie echt problemen gehad...

K gebruik nu al bijna een half jaar vista en nog geen enkel probleempje gehad. Terwijl ik de laptop toch voor allerlei toepassingen gebruik en heel veel verschillende programma's gebruik.

ME geen twijfel mogelijk. Iedereen die vista roept moet dit eerst onderbouwen. Misschien dat vista traag is zeker na sp2, maar is een rete stabiele os.

Klopt dat vista stabiel is en snel maar vind het toch een grote fail als je kijkt naar wat het eerst moest worden.

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Oneens. Vista was/is zo onstabiel als de neten hier. Tig problemen met de drivers, zuigt geheugen en blue screens dat het niet meer schoon is. En dan die rommelige interface met overdreven effecten, jakkes. Hoe men Vista goed kan vinden is voor mij onbegrijpelijk. MS komt niet zonder reden met W7 nu. Maar het is inderdaad zoals sommigen al opmerkten zo dat het beste OS van MS momenteel een OS is dat erg oud is (maar wel degelijk, anders dan de andere). MS slaagde er tot nu toe niet echt in om een beter alternatief op de markt te brengen dan XP.

XP is nix tege windows 7

XP is bugfree en simpel in gebruik, dat kan van de andere niet gezegd worden.

Het zoog geitenballen, wat Big-T zegt :p

+1

XP is bugfree en simpel in gebruik, dat kan van de andere niet gezegd worden.
Klopt, maar dat was xp in het begin ook niet, denk niet dat mensen nu massaal over gaan stappen naar W7, maar denk dat dit later wel een beetje de nieuwe xp gaat worden, Geforceerd door Microsoft (Zoals bij Vista, alleen het verschil is dat mensen W7 wel vet gaan vinden)

Ben m nu ook pas echt aan het gebruiken, wat me opvalt is de snelheid in het mulitasken en het internetten. @Medievil Is het bij jou ook zo dat Msn zo klote doet.. ik heb 2 hoofdschermen op mn taakbalk tegelijk staan, kan jij dat normale icoontje terug krijgen of hedde daar geen last van?

Iedereen die er een beetje verstand van heeft hier kan niet anders antwoorden dan ME. ME was echt de meest incomplete, instabiele, buggy klotezooi die je kunt bedenken als OS. Volledig mislukte tussenversie.

Het zoog geitenballen, wat Big-T zegt :p

+1

Klopt, maar dat was xp in het begin ook niet, denk niet dat mensen nu massaal over gaan stappen naar W7, maar denk dat dit later wel een beetje de nieuwe xp gaat worden, Geforceerd door Microsoft (Zoals bij Vista, alleen het verschil is dat mensen W7 wel vet gaan vinden)

Ben m nu ook pas echt aan het gebruiken, wat me opvalt is de snelheid in het mulitasken en het internetten. @Medievil Is het bij jou ook zo dat Msn zo klote doet.. ik heb 2 hoofdschermen op mn taakbalk tegelijk staan, kan jij dat normale icoontje terug krijgen of hedde daar geen last van?
Last? ik vind het beter zo:D msn in vista modus laten starten dan heb je terug dat icoontje in de hoek.
Bij je programmabestanden msn.exe ofzoiets vinden en dan bij eigenschappen compabiliteitsmodus op vista zetten.
Maar ik zeg het nogmaals, probeer het een tijd zo, ik vond die nieuwe dingen int begin ook irritant maar nu ik het gewoon bent vind ik het massas beter.

Klopt, maar dat was xp in het begin ook niet, denk niet dat mensen nu massaal over gaan stappen naar W7
We zullen wel moeten, aangezien de officiele support voor XP eigenlijk begin dit jaar al gestopt zou worden. Gaat niet lang meer duren voor die volledig verdwijnt, en dat betekent overstappen op Vista of W7, doe dan maar W7!

Terug
Naar boven