- Waardering
- 1.275
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, win2k pro is gewoon sexy.ME duidelijk, echt hatelijk dit besturingssysteem. Vista Home draait hier zeer goed (al verbruikt het idd wel veel geheugen), en zelfs nog beter dan XP vroeger. Windows 2000 is wss nog steeds het meest stabiele besturingssysteem ooit gemaakt van MS.
)Vista, kben geen hater ofzo want ik gebruik Vista nog op al men PC's (voor DX10 mainly)
Maar Vista heeft toch beduidend meer problemens en bugs en whatever allemaal gehad dan de vorige OS's.
Win7 ziet er dan wel weer promissing! Ik heb de final build hier liggen met een key die geldig is tot maart 2010, kzou eens moeten testen.
http://www.zdnet.nl/techzone/50361/20-000-bugs-in-beta-s-ie7-en-vista/win ME ...
Vista is helemaal niks mis mee , USER ERROR is het.. meer niet...

Wat een verassing, er zaten errors in de testversie van windows vista
.Windows 98 dat was pas huilen wat een k*t programma. Eigenlijk hadden ze een boete verdiend om met zo'n slecht programma aan te komen.
Tuurlijk, maar het lijkt me een beetje veel voor een gold release.Wat een verassing, er zaten errors in de testversie van windows vista.
Als je graag hebt dat ik nog meer negatieve artikels over Vista post laat het me weten. Die link was alleen maar om het enorme aantal bugs aan te tonen bij de release.je haalt toch geen artikel van 3 jaar geleden over een huidig besturingsysteem waarin ze het hebben over de beta om iets aan te tonen?

hoezo?Op zich wel knap dat ze bij MS hebben ingezien dat Vista een flop was,
Tuurlijk, maar het lijkt me een beetje veel voor een gold release.
W7 is gewoon een opgepoetste versie van Vista, maw ze hebben het beestje een andere naam gegeven omdat iedereen een negatief gevoel had bij Vista omwille van verschillende redenen. Vista WAS een flop, ze hebben niet de cijfers gehaald die ze wilden halen. Dat weet MS héél goed en daarom komt er nu een hele nieuwe naam, een wat verbeterde look en code.
artikel waar jij het over hebt/had was geen gold release...
Aan de andere kant is het grote aantal bugs bedroevend, maar niet verwonderlijk. Naar eigen zeggen heeft Microsoft in 2004 het grootste deel van de Longhorn-broncode weggegooid en is het compleet opnieuw begonnen. Desondanks borduurt Vista voort op elementen uit Windows XP, dat inmiddels ruim vier jaar van pleisters en bugfixes achter zich heeft.