XXL Nutrition

Welke versie van Windows was de slechtste ooit?

Peiling Peiling Welke windows versie was de slechtste toen het uitkwam?

• Totaal stemmers
    124
Last? ik vind het beter zo:D msn in vista modus laten starten dan heb je terug dat icoontje in de hoek.
Bij je programmabestanden msn.exe ofzoiets vinden en dan bij eigenschappen compabiliteitsmodus op vista zetten.
Maar ik zeg het nogmaals, probeer het een tijd zo, ik vond die nieuwe dingen int begin ook irritant maar nu ik het gewoon bent vind ik het massas beter.
Ik zou het willen proberen als die rare vensters niet zouden trippen, als ik 1 keer op dat onschuldige tabje druk vliegen de gesprekken alle kanten op:roflol:

We zullen wel moeten, aangezien de officiele support voor XP eigenlijk begin dit jaar al gestopt zou worden. Gaat niet lang meer duren voor die volledig verdwijnt, en dat betekent overstappen op Vista of W7, doe dan maar W7!
+1000000

Na verloop van tijd zal iedereen wel van xp overgestapt zijn, nu zijn er veel die vista verwijderen en xp op hun nieuwe pc installeren maar dat zie ik niet gebeuren met windows 7.

---------- Toegevoegd om 00:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

Ik zou het willen proberen als die rare vensters niet zouden trippen, als ik 1 keer op dat onschuldige tabje druk vliegen de gesprekken alle kanten op:roflol:

tabje?

Die venster onderin mn taakbalk zeg maar, als ik daarop druk verschijnen alle gesprekken oppeens op mn beeldscherm, schrik er bijna elke keer van :p
Volgensmij hoort dit niet zo, zal m even opnieuw installeren.

heb daar geen last van, als ik op de hoofdmsn knop druk dan verschijnt mijn msn lijst en als ik op een msnnaam druk dan verschijnt dat gesprek gewoon.

heb daar geen last van, als ik op de hoofdmsn knop druk dan verschijnt mijn msn lijst en als ik op een msnnaam druk dan verschijnt dat gesprek gewoon.
Nvm, heb m op compatbility mode gezet, zoals je zei. Thnx :) moet alleen mn karma nog wat verdelen :P houd je tegoed

Ik heb een hele tijd geleden nog eens Windows 98 op een echt systeem moeten installeren. Wat een teringzooi was dat toch. Vele BSOD gehad voordat het systeem volledig geïnstalleerd was. (drivers et cetera)

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het 't slechtste OS van Microsoft is geweest. :p

Windows ME

van de besturingssystemen die ik gebruikt heb vond ik windows 95 en 98 heel prettig werken. XP hebben we hier in huis nog steeds op elke computer, vind ik echt het prettigste besturingssysteem ever. Vista heb ik een tijdje geprobeerd (lees een maandje ofzo) maar ik vond het zwaar onoverzichtelijk en overall niet prettig werken.

volgens mij heb ik op een blauwe maandag ook nog is linux gehad :P

van de besturingssystemen die ik gebruikt heb vond ik windows 95 en 98 heel prettig werken. XP hebben we hier in huis nog steeds op elke computer, vind ik echt het prettigste besturingssysteem ever. Vista heb ik een tijdje geprobeerd (lees een maandje ofzo) maar ik vond het zwaar onoverzichtelijk en overall niet prettig werken.

Ik zou zeggen probeer Windows 95/98 nu nog eens uit...
(ik was er vroeger ook wel tevreden over)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen probeer Windows 95/98 nu nog eens uit...
(ik was er vroeger ook wel tevreden over)

onlangs nog gedaan en hoewel de installatie volgens windows 98 (niet SE) slechts een 30min ofzo ging duren was het 1u15 later nog bezig en dit op een pc die een paar maand oud is.

Valt toch op dat de meeste die Vista als slechtste win OS ooit bestempelen, win ME niet hebben geprobeerd.

Vista had net zoals elk ander Win OS, en ook xp, zijn kinderziekten. Vista 64bit met alle servicepacks is superieur aan xp met alle service packs. Heb nu geen enkel prob meer met vista.

Wat betreft de snelheidswinst tssn xp, vista en 7 had ik benchmarks gezien dat ze eigenlijk gewoon evensnel zijn (tenzij je vit op een halve seconde, ofzo).

Ben naar een LAN geweest afgelopen weekend, en voor de Vista en 7 mensen was het plug & play, in tegenstelling tot de xp gebruikers.

Oneens. Vista was/is zo onstabiel als de neten hier. Tig problemen met de drivers, zuigt geheugen en blue screens dat het niet meer schoon is. En dan die rommelige interface met overdreven effecten, jakkes. Hoe men Vista goed kan vinden is voor mij onbegrijpelijk. MS komt niet zonder reden met W7 nu. Maar het is inderdaad zoals sommigen al opmerkten zo dat het beste OS van MS momenteel een OS is dat erg oud is (maar wel degelijk, anders dan de andere). MS slaagde er tot nu toe niet echt in om een beter alternatief op de markt te brengen dan XP.

Tja ik gebruik de ervaring met mijn eigen pc en laptop en de ervaring met pc's waarop ik Vista heb geinstalleerd. Vista kost wel meer resources dan voorgaande versies maar iedere pc waar ik Vista op geinstalleerd heb draait zeer stabiel.

Windows 7 is een vrij logische upgrade natuurlijk, MS komt normaal gesproken iedere 3 jaar met een nieuw besturingssysteem. Alleen tussen XP en Vista heeft meer tijd gezeten.

Vind alleen de UAC van Vista ruk maar dat is zo uitgezet.

• Topic Starter Topic Starter
Oneens. Vista was/is zo onstabiel als de neten hier. Tig problemen met de drivers, zuigt geheugen en blue screens dat het niet meer schoon is. En dan die rommelige interface met overdreven effecten, jakkes. Hoe men Vista goed kan vinden is voor mij onbegrijpelijk. MS komt niet zonder reden met W7 nu. Maar het is inderdaad zoals sommigen al opmerkten zo dat het beste OS van MS momenteel een OS is dat erg oud is (maar wel degelijk, anders dan de andere). MS slaagde er tot nu toe niet echt in om een beter alternatief op de markt te brengen dan XP.

de eerste weken/misschien zelfs eerste jaar maar sinds 2 jaar dat ik vista gebruik heb ik nooit problemen gehad.

Windows 7 is een vrij logische upgrade natuurlijk, MS komt normaal gesproken iedere 3 jaar met een nieuw besturingssysteem. Alleen tussen XP en Vista heeft meer tijd gezeten.
Dat vindt ik nog altijd zonde, ik zou liever zien dat het eens stilstond.:o

Een echte geek pleurt natuurlijk meteen die UAC uit :D

Die UAC slaat nergens op, iemand die niets van een pc kent gaat toch altijd op ja klikken en iemand die er wel iets van snapt gebruikt die shit niet.

Die UAC slaat nergens op, iemand die niets van een pc kent gaat toch altijd op ja klikken en iemand die er wel iets van snapt gebruikt die shit niet.
Zo af en toe boeit niet, zoals je bij 7 kan instellen. Kan nog wel snappen dat het iets van beveiliging kan geven.. maar als hij dat bij alles wat je doet vraagt dan bekiekt maar :D

Terug
Naar boven