XXL Nutrition

Welke voedings supplement?

Toussaint1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Hallo,

Ik doe nu al 6 maanden aan fitness/krachttraining en ik hoor steeds meer mensen praten over voedings supplementen.

Het lijkt mij ook wel wat om er mee te beginnen, nou heb ik wel eens gehoord van creatine en whey isolaat, ik zoek een supplement waarmee mijn spieren groter worden en sneller herstel hebben. Welke raden jullie mij aan?

ps. Is creatine gevaarlijk of valt dat allemaal wel wat mee......

Alvast bedankt

Hallo,

Ik doe nu al 6 maanden aan fitness/krachttraining en ik hoor steeds meer mensen praten over voedings supplementen.

Het lijkt mij ook wel wat om er mee te beginnen, nou heb ik wel eens gehoord van creatine en whey isolaat, ik zoek een supplement waarmee mijn spieren groter worden en sneller herstel hebben. Welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt

Als je het niet overdoseerd is het absoluut niet gevaarlijk.
Voordat je begint met supplementen moet je er 110% zeker van zijn dat je voeding in orde is, anders is het zonde van je geld!
Hoeveel progressie heb je gemaakt in de eerste 6 maanden dat je trainde?

En vergeet niet: hoe beter je voeding is deste minder supplementen je nodig hebt. Zoveel mogelijk voedingsstoffen uit voeding halen is het allerbeste!

• Topic Starter Topic Starter
Als je het niet overdoseerd is het absoluut niet gevaarlijk.
Voordat je begint met supplementen moet je er 110% zeker van zijn dat je voeding in orde is, anders is het zonde van je geld!
Hoeveel progressie heb je gemaakt in de eerste 6 maanden dat je trainde?

En vergeet niet: hoe beter je voeding is deste minder supplementen je nodig hebt. Zoveel mogelijk voedingsstoffen uit voeding halen is het allerbeste!

Progressie is goed !
Met het eten let ik er wel op!
Dus met de voeding zit het wel goed!
Welke product bieden jullie mij aan ?

ik keek net op http://www.bodyenfitshop.nl/

Hoeveel kilocalorieen werk je dagelijks weg dan?

Bekijk even alle sites van de board sponsors, dat is goed en betrouwbaar spul.

Welk Supplement raden jullie mij aan?

Je zou een goede Whey en Creatine Monohydraat kunnen overwegen zoals de RAW IRON Stack. Dit is een veilige, basis stack als je met supplementen wilt beginnen.

Een ander product waar eigenlijk alles in zit voor herstel, krachttoename en ondersteuning van spiergroei is de HULK FORCE.

Hallo,

Er wordt veel gezegd en geschreven over voedingssupplementen. Veel daarvan is echter onwaar of uit zijn verband gehaald. Je hebt je gelukkig goed laten informeren. Whey en creatine zijn naar mijn idee de voornaamste supplementen voor spiergroei.

Creatine monohydraat is ongevaarlijk.

Kris :)

Wat doe whey isolaat precies?

ok!

ik wil zo snel mogelijk een supplement hebben.
maar ik weet niet welke ik moet kiezen.

opties die ik wil benutten.

meer spiermassa
sneller herstel
moet niet al te heftig wezen gewoon normaal spul zeg maar.

welke heb ik nodig.

ok!

ik wil zo snel mogelijk een supplement hebben.
maar ik weet niet welke ik moet kiezen.

opties die ik wil benutten.

meer spiermassa
sneller herstel
moet niet al te heftig wezen gewoon normaal spul zeg maar.

welke heb ik nodig.

Deze 3 voorwaarden slaan allemaal op whey. En 'heftig' is het niet, whey is een van de eiwitten die in melk zit, je krijgt het dan alleen geconcentreerd in poedervorm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is brutal nova niks om mee te beginnen?

Multi vits, omega 3 ,gainer ,whey,créatine Mon,.. zolang u money kan volgen

whey kan geen kwaad maar is zeker niet nodig, met goed eten kom je zeker verder.

creatine ben ikzelf niet zo'n voorstander voor omdat mensen in mijn omgeving hiermee slecht te werk gaan..
creatine slaagt vooral veel vocht op waardoor je nogal vet kan gaan lijken.

kzou HULK FORCE kopen egt super spul voor een beginner, khb het zelf ook gehad en is ook niet zo gek duur:)

Creatine en Whey is toch wel de basis. Je kan eventueel ook nog aan een vitargo supplement denken. :)

Kijk anders eens rustig rond op de site en als je nog vragen hebt dan hoor ik het vanzelf.

www.bodyenfitshop.nl

-Leon

-Whey
-Creatine
-Citrulline
-Cafeïne
-Visolie
-Multi vitaminen
-ZMA
-Beta analine
-glucosamine + chrondroit

Maar, vraag je af of je het werkelijk nodig heb en bereid ben om er maandelijks ... euro voor neer te leggen. Zoek ook eens alle stoffen op voordat je het wil kopen. Deze supps werken wel, maar het zijn slechts kleine hulpmiddeltjes die tekorten opvangen en vooral gewoon je totale gezondheid verbeteren.

[OFF]
Haha! Volgens mij ruiken de supp-shops €€€
[/OFF]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven