XXL Nutrition

Welke voedings supplement?

Toussaint1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Hallo,

Ik doe nu al 6 maanden aan fitness/krachttraining en ik hoor steeds meer mensen praten over voedings supplementen.

Het lijkt mij ook wel wat om er mee te beginnen, nou heb ik wel eens gehoord van creatine en whey isolaat, ik zoek een supplement waarmee mijn spieren groter worden en sneller herstel hebben. Welke raden jullie mij aan?

ps. Is creatine gevaarlijk of valt dat allemaal wel wat mee......

Alvast bedankt

Hallo,

Ik doe nu al 6 maanden aan fitness/krachttraining en ik hoor steeds meer mensen praten over voedings supplementen.

Het lijkt mij ook wel wat om er mee te beginnen, nou heb ik wel eens gehoord van creatine en whey isolaat, ik zoek een supplement waarmee mijn spieren groter worden en sneller herstel hebben. Welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt

Als je het niet overdoseerd is het absoluut niet gevaarlijk.
Voordat je begint met supplementen moet je er 110% zeker van zijn dat je voeding in orde is, anders is het zonde van je geld!
Hoeveel progressie heb je gemaakt in de eerste 6 maanden dat je trainde?

En vergeet niet: hoe beter je voeding is deste minder supplementen je nodig hebt. Zoveel mogelijk voedingsstoffen uit voeding halen is het allerbeste!

• Topic Starter Topic Starter
Als je het niet overdoseerd is het absoluut niet gevaarlijk.
Voordat je begint met supplementen moet je er 110% zeker van zijn dat je voeding in orde is, anders is het zonde van je geld!
Hoeveel progressie heb je gemaakt in de eerste 6 maanden dat je trainde?

En vergeet niet: hoe beter je voeding is deste minder supplementen je nodig hebt. Zoveel mogelijk voedingsstoffen uit voeding halen is het allerbeste!

Progressie is goed !
Met het eten let ik er wel op!
Dus met de voeding zit het wel goed!
Welke product bieden jullie mij aan ?

ik keek net op http://www.bodyenfitshop.nl/

Hoeveel kilocalorieen werk je dagelijks weg dan?