Fitness Seller

welke weigtgainer?

welke moet ik nemen?
ik wil wat kilo's aan komen aangezien ik 65 kg weeg en 1,80 lang ben
mammoth 2500 of sirious mass?

:)

Eten is inderdaad het juiste antwoord. :D Je kunt best voor het gemak enkele maaltijden vervangen voor een gainer. Zolang de basis maar wel klopt. De verschillen in gainers zitten voornamelijk in de kh-eiwit verhouding. De Serious Mass en Mammoth maken elkaar hierin niet veel. Wat de beste keuze is, is ook afhankelijk van de rest van je voedingsschema en waar eventuele tekorten zitten. In veel gevallen zou je ook gewoon voor een Whey Proteine kunnen kiezen en deze mengen met bv Brinta. Zo kom je makkelijker hoger in de eiwitten en vrij van snelle carbs. We hebben bv ook de Pure Complex Lean Gainer, ook alleen complexe koolhydraten + whey proteine en micellar casein.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
de tekorten zitten niet in de eiwitten, omdat ik whey eiwit neem na de training,
ik heb geen speciale voedingsschema, en ik wil ook niet al tegrote lichaam,
ik wil graag een strakkere lichaam en wou daarom paar kilo´s aankomen d.m.v Serious Mass of mammoth

welke moet ik nemen?
ik wil wat kilo's aan komen aangezien ik 65 kg weeg en 1,80 lang ben
mammoth 2500 of sirious mass?

500 gram havermout, 39 cent bij de albert heijn. Lekker maken met een banaan, druiven, rozijnen en/of noten en wat melk. Iedere dag bij de lunch en je zult zien dat je zwaarder wordt.
Als je jezelf helemaal ongans eet en nog niet zwaarder wordt, dan kan je aan een gainer gaan denken.

Jaap

500 gram havermout, 39 cent bij de albert heijn. Lekker maken met een banaan, druiven, rozijnen en/of noten en wat melk. Iedere dag bij de lunch en je zult zien dat je zwaarder wordt.
Als je jezelf helemaal ongans eet en nog niet zwaarder wordt, dan kan je aan een gainer gaan denken.

Jaap

Het enige juiste, eerlijke antwoord.;)

Heb in het begin mammoth gebruikt, maar dronk het eigenlijk met tegenzin, tevens moet ik er ontzettend van schijten.

Heb nu complex carb gainer van xxl en ben er heel tevreden over, makkelijk weg te drinken en nog goed resultaat ook.

Terug
Naar boven