MuscleMeat

Welke whey vinden jullie het lekkerst/best?

Michelvd

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Hallo mensen,

Ik heb nog niet echt een topic kunnen vinden waarin dezelfde vraag werd gesteld, zonder dat daarin om een advies werd gevraagd, dus:

Zoals in de titel al wordt vermeld zou ik graag van jullie willen weten welk merk, en smaak Eiwitshake jullie het lekkerst vinden, en welke volgens jullie de beste prijs kwaliteit verhouding heeft! (En zet er ook even bij of dit met water of met melk is alstublieft :))

Dus om het spits af te bijten :

voor mij geldt

Lekkerst : Whey delicious Banaan ( van XXL nutrition ) met water

Prijs Kwaliteit : Basic Bulk Whey 5KG chocolade. ( ook van XXL nutrition) met water

Groeten!

Laatst bewerkt:
waarom zet je er zelf niet bij of je die met water of melk mengt?

Creanite zijn soja en whey mix met water. Proeft nergens naar, daar hou ik wel van

Probeer eens de zoekfunctie te gebruiken, er zijn zoveel topics over. Had je best kunnen bumpen..

OT: Whey Perfection. Superscherpe prijs en ben helemaal gek van Choco Coconut Bounty. Heerlijke smaak met brinta/havermout. Ik varieer deze met cool cassis zodat ik altijd een goede smaak heb. Lekker fris en goed. Eiwitgehalte is prima en een mooi uitgebreid aminozuur profiel, daarom verkies ik deze boven Isolaat :) Ik kies echt puur voor prijs/kwaliteit. Eiwit is eiwit en als het prima smaakt, hoef ik niet anders. Ga niet voor merk en smaak betalen.

Terug
Naar boven