MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals 6 liter op een dag en dan in je broek schijten?
Nee dat kwam door de KefirZoals 6 liter op een dag en dan in je broek schijten?
Dit topic gaat om de beste eiwitdeals. Daarbij is het in verhouding vaak goedkoper dan melk, met minder suikers en vaak ook minder vetten, en past het beter in de behoefte van de meeste bodybuilders.Nee dat kwam door de Kefir
Ik drink lactosevrije melk
Joh.. ik zeg het niet voor Jan met de korte achternaam. De Bodymass heeft 10,1gr vet en 12,5gr koolhydraten, waarvan 9,1gr suiker.Action Accelerate whey proteïnepoeder Vanille
Per 100 gram
5.4 gram vet
7.1 gram suiker
Zoals 6 liter op een dag en dan in je broek schijten
En dan wel miepen over een grammetje meer suiker of een grammetje meer vet in de whey van de Action. Het topic gaat over eiwitpoeder, dat weet je zelf ook.En zelf offtopic opmerkingen als onderstaande gaan maken:
@MarkGripStrength is beter on topic met eiwitten uit melk dan jij bent met je opmerkingen. Voor sommige mensen is melk met de 37 gram eiwit voor een euro, samen met belangrijke vetzuren die erin zitten en dat het gemakkelijk calorieën zijn, een prima argument om melk als belangrijke voedingsbron in hun dieet op te nemen.
Ik ben niet helemaal zeker van wat je hiermee wilt zeggen, maar het komt denigrerend op me over. Er was een stelling dat alle whey vergelijkbaar was. Dat klopt niet, en daar ging het over. Ik zou zelf eerder voor melk dan de whey van de Action kiezen, maar ieder maakt zijn/haar eigen afwegingen.En dan wel miepen over een grammetje meer suiker of een grammetje meer vet in de whey van de Action.
Ook wat dit betreft ben ik niet helemaal zeker wat je probeert te zeggen. Eigenlijk zie ik het niet zitten om het begrip "eiwitdeals" te definiëren om vervolgens te gaan kijken of @MarkGripStrength nou on topic was of niet, en of een aanbieding van magere kwark nou in dit topic thuis hoort of ergens anders. Daarnaast is het normaal dat er een beetje off topic wordt gegaan, dus dan zouden we eventueel ook nog moeten bepalen of @MarkGripStrength zijn opmerking binnen de grenzen van het toelaatbare valt. Ik vind van wel, en zou mezelf niet zo druk proberen te maken om zo'n opmerking als ik jou was. Anders heb je hier geen leven.Het topic gaat over eiwitpoeder, dat weet je zelf ook.
Topper..
Het topic staat in de supplementen sectie en gaat over eiwitpoeders. En maak je inderdaad niet druk.Ik ben niet helemaal zeker van wat je hiermee wilt zeggen, maar het komt denigrerend op me over. Er was een stelling dat alle whey vergelijkbaar was. Dat klopt niet, en daar ging het over. Ik zou zelf eerder voor melk dan de whey van de Action kiezen, maar ieder maakt zijn/haar eigen afwegingen.
Ook wat dit betreft ben ik niet helemaal zeker wat je probeert te zeggen. Eigenlijk zie ik het niet zitten om het begrip "eiwitdeals" te definiëren om vervolgens te gaan kijken of @MarkGripStrength nou on topic was of niet, en of een aanbieding van magere kwark nou in dit topic thuis hoort of ergens anders. Daarnaast is het normaal dat er een beetje off topic wordt gegaan, dus dan zouden we eventueel ook nog moeten bepalen of @MarkGripStrength zijn opmerking binnen de grenzen van het toelaatbare valt. Ik vind van wel, en zou mezelf niet zo druk proberen te maken om zo'n opmerking als ik jou was. Anders heb je hier geen leven.
Topper..
Weer wat geleerd..Het topic staat in de supplementen sectie en gaat over eiwitpoeders.
Ja, de zak kost 50 euro en een portie is 30 gramMilbona High Protein van de LIDL is ook best voordelig.
Met een zak Myprotein van 2.5 kg (60 g per portie) kom ik op 41 porties. Zo’n zak kost ongeveer €70.
Een flesje Milbona kost €1,19; voor €70 kan ik dus 58 flesjes kopen. Wel krijg ik per flesje minder eiwit dan in een portie Myprotein.
Of zit er ergens een denkfout in mijn berekening?
@vntlIk zag op pagina 47 deze link voorbij komen: https://www.zumub.com/NL/weiprotein...nvnIyb-isBZw00eqjJlNG-NpjisqzhPBoCAM0QAvD_BwE
Iemand hier ervaring met deze whey? smaak/kwaliteit beetje ook? ik kocht voorheen MyProtein maar die zijn ook wel redelijk gestopt met de 30% kortingscodes. Krijg hooguit nog 20%
Ik had vanille en die is verder prima en sowieso is haast alles beter dan myprotein.Ik zag op pagina 47 deze link voorbij komen: https://www.zumub.com/NL/weiprotein...nvnIyb-isBZw00eqjJlNG-NpjisqzhPBoCAM0QAvD_BwE
Iemand hier ervaring met deze whey? smaak/kwaliteit beetje ook? ik kocht voorheen MyProtein maar die zijn ook wel redelijk gestopt met de 30% kortingscodes. Krijg hooguit nog 20%
Ik had vanille en die is verder prima en sowieso is haast alles beter dan myprotein.
Het is niet de lekkerste vanille ooit maar ook niet slecht, klontert niet etc.
Die vanille van de lidl vind ik persoonlijk erg goed.
Tenzij de prijzen veranderd zijn is de whey bij de lidl €10 voor 480 gram (vanille smaak, sommige hippe smaakjes zijn €2 duurder).Lidl heb ik nog niet geprobeerd. Wat zou je nemen als je moest kiezen tussen de 2? Kan op de site helaas zo de prijzen niet zien van de Lidl.
Maar thanks voor de tip! Moet zeggen dat Zumub ook netjes geprijsd is voor +/-18eu per kg