AndroidHealthClinic

Welkom DBB VIPS

klusmier zei:
- ik moet een auto delen, dus kan niet zomaar elke dag wanneer ik wil, naar het strand.

- Antilianen zijn vrij sociaal, dus veel familiebezoek, winkelen, enz.

- voor de meeste stranden moet je betalen, zijn idd druk.

- ik kom dezer dagen genoeg op het strand kerel, dus wie maakt zich druk?

- waarom zou ik mij rotschamen als kerels in Nederland & Curacao mijn vrouwtje lopen na te fluiten ( dat lekkere ding waar ik nu al 3 jar mee ben getrouwd:p )......................:D

:cool:

Volgens mij moet je alleen voor seaquarium beach en port marie betalen. Neem eens een kijkje bij klein knip beach doordeweeks, helemaal verlaten :D
En je kan trouwens ook de bus nemen, er rijden er zat ronden.

ja ik heb dus een weekje niet kunnen spammen op dbb. nu weer wel dus helemaal happy!

Guillermo zei:
Volgens mij moet je alleen voor seaquarium beach en port marie betalen. Neem eens een kijkje bij klein knip beach doordeweeks, helemaal verlaten :D
En je kan trouwens ook de bus nemen, er rijden er zat ronden.

er zijn meer stranden waar je tegenwoordig voor moet betalen...............daarbij komt ook het feit dat de meeste stranden bezaaid liggen met stenen............
;)

Ben je nou een kerel of niet?

Die paar steentje in je naad....:D

Dat is geen 17%

Lijkt me trouwens ook tikkie hoger idd.....hoe heb je gemeten,Klus?

Procentje of 5 tot 7 er bij komt eerder in de buurt.

Testo zei:
Lijkt me trouwens ook tikkie hoger idd.....hoe heb je gemeten,Klus?

op een digitale weegschaal.........die krengen die niet te vertrouwen zijn blijkbaar:eek:

..............maar op mijn onderarmen ben ik strak en droog ! ;)

klusmier zei:
op een digitale weegschaal.........die krengen die niet te vertrouwen zijn blijkbaar:eek:

..............maar op mijn onderarmen ben ik strak en droog ! ;)
Dat zegt niks. Als ik zo je avatar beoordeel, en vergelijk met hoe ik zelf was, denk ik dat je op de 24-25% zit.

ik hou het voorlopig maar op 20+...........:D

..........en eerlijk gezegd hoop ik dit jaar met cardio en betere voeding rond de 18% uit te komen............:D

Terug
Naar boven