nofear train!
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Daar vergis je je dus heel vies in,kerel.
AR is idd opgericht uit onvrede maar niet vanwege dbb maar vanwege het feit dat op bo dy&fit ne ss de a.s sectie zou verdwijnen...
En daar waren een paar mensen niet blij me waaronder ik en daarom is AR opgericht.
Niet om een concurrentiestrijd aan te gaan met Bo dy&Fit ne ss en al helemaal niet met dbb....dat ze op het laatste moment besluiten om op b en f toch de sectie te behouden is een 2e...
Ik kom op alle Nederlandse fora en post daar met veel plezier maar ik word af en toe wel eens misselijk hoe panisch hier op dbb gereageerd wordt als je het eens over een andere site hebt.
Maar goed,ik heb helemaal geen zin om hier vd rest woorden vuil aan te maken want ik vermaak me overal en kraak dus geen enkele site af maar vond jouw reactie wel wat beroerd...
axestream zei:Afgelopen jaar ook nog overwogen om hier gewoon niet meer te komen vanwege een bepaald sfeertje wat hier heerste.
Capoeirist zei:En wat heeft je hier gehouden is dan de vraag, vanwaar je ommekeer om hier toch nog te komen ?
boogie zei:Het is anders een verdomd serieuze post, MrJ.
Ik weet nog heel goed waarom Axe toentertijd de virtuele benen nam. Daar was ondermeer een of andere rare opmerking (ik meen mbt allochtonen) van T debet aan.
En ga me nou niet vertellen dat het sausje van humor dat mijn post drapeerde je deed verblinden; ik schat je toch iets hoger in dan dat.

dat is een goede tip.MrJ zei:Was die kwestie helemaal vergeten.
Misschien je saus iets minder klonterig en meer helder maken.
klusmier zei:zullen we weer gewoon op de ouderwetse "vriendelijke" manier met elkaar omgaan ??
over ongeveer 10 daagjes ben ik ook weer terug in het koude kikkerlandje, tot die tijd vermaak ik me wel hier op internet en het warme strand van Curacao!!![]()
kerel volgens mij schaam je je echt rot voor je vrouwtje .
. is het strand volzet ofzo dat jij achterblijft op je pc .
koetje zei:kerel volgens mij schaam je je echt rot voor je vrouwtje .
je loopt non stop te spammen ipv te genieten op het strand . maar ipv te genieten van het weer zit klusmier te spammen terwijl zijn vrouwtje alleen op het strand zit. is het strand volzet ofzo dat jij achterblijft op je pc .
stop met lullen en ga met je bleke reet in de zon liggen![]()
)......................

koetje zei:kerel volgens mij schaam je je echt rot voor je vrouwtje .
je loopt non stop te spammen ipv te genieten op het strand . maar ipv te genieten van het weer zit klusmier te spammen terwijl zijn vrouwtje alleen op het strand zit. is het strand volzet ofzo dat jij achterblijft op je pc .
stop met lullen en ga met je bleke reet in de zon liggen![]()

klusmier zei:- waarom zou ik mij rotschamen als kerels in Nederland & Curacao mijn vrouwtje lopen na te fluiten ( dat lekkere ding waar ik nu al 3 jar mee ben getrouwd)......................
![]()
![]()

D. zei:Hey klusmier, ben jij bouwvakker? Ik kan je bilnaad zien.

axestream zei:Mag toch wel eerlijk zeggen wat ik ervan vind of niet?
idd kerel, ik ben bouwvakker GEWEEST; ben nu landmeter/maatvoerder ( soms ook in de bouw) en heb nog steeds dezelfde mentaliteit........D. zei:Hey klusmier, ben jij bouwvakker? Ik kan je bilnaad zien.
vooral vakantiewerk in de steigerbouw, das pas lekkerrrrrrrrr!!