AndroidHealthClinic

Welkom DBB VIPS

Hoewel het zijn toch al niet geringe ego erg zal voeden, moet ik toch kwijt dat DBCtje wel weer wat sfeer met zich meebrengt... :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Hoewel het zijn toch al niet geringe ego erg zal voeden, moet ik toch kwijt dat DBCtje wel weer wat sfeer met zich meebrengt... :)

Dat bedoel ik maar. Ik ben zelfs op "andere fora" uitgenodigd om wat sfeer in die debiele saaie takke bende te brengen. Edoch, ik zal mijn vrindjes niet tekort doen :D

eduardjanssen zei:

Doe jij dat dan ook niet? ;)

Je lijkt een beetje een Pavlov reactie te vertonen op elke post van MWB. Wat zit je dwars kerel, wil je erover praten?

??? Wat zit mij dwars.......dat je dat nog moet vragen man :roflol:

suicide is painless schat ;)

Nou ik ben er ook hoor! Na een aantal pittige kerstdagen waarin ik mij in mn basale levensbehoeften heb voorzin.
Zalige tijden aan u allen!

****.

Welke grapjurk heeft D. laten zien hoe hij er weer op kan komen?! :mad:

Goed nieuws heren.. Socrates is ook van de partij... als dat geen leuk achteraf kerstcadeautje is dan weet ik het ook niet...

MrJ zei:
****.

Welke grapjurk heeft D. laten zien hoe hij er weer op kan komen?! :mad:

zullen we weer gewoon op de ouderwetse "vriendelijke" manier met elkaar omgaan ??

;)
over ongeveer 10 daagjes ben ik ook weer terug in het koude kikkerlandje, tot die tijd vermaak ik me wel hier op internet en het warme strand van Curacao!!:D

klusmier zei:
zullen we weer gewoon op de ouderwetse "vriendelijke" manier met elkaar omgaan ??

;)
over ongeveer 10 daagjes ben ik ook weer terug in het koude kikkerlandje, tot die tijd vermaak ik me wel hier op internet en het warme strand van Curacao!!:D
GA VAKANTIE VIEREN!!

:kiss:

axestream zei:
@klusmier: Als AR net zoveel gebruikers zou hebben als dbb.com, dan zouden ze precies dezelfde problemen hebben. Voor niet commerciele sites is het gewoon moeilijk om een hele snelle server te krijgen tegen een betaalbaar bedrag. Ipv te klagen zou je ook kunnen doneren. ;)

Daar ga je toch echt de mist in,bro!

B ody&Fi tn ess heeft bijna net zoveel leden online als dbb en dat loopt als een trein....laten wij van AR nu net dezelfde server met alles erop en eraan hebben.;)

Testo zei:
Bedankt,kerel.

Had van jou niet zo'n opmerking verwacht maar zo zie je maar weer hoe je je kan vergissen in sommige mensen...

Als ik me niet vergis is AR opgericht uit onvrede over bepaalde dingen op dbb. Ik vind het niet wezenlijk anders, behalve het beleid m.b.t. censuur, bannen enzo. Ik denk dat AR het een stuk beter zou doen als het echt een toegevoegde waarde zou hebben. Verder oogt het nogal rommelig.

Ja ik weet het ook wel, succes van een forum wordt ook bepaald door de leden. Tot nu toe niet echt onder de indruk, maar het is ook nog een vrij nieuw forum. Misschien komt het nog wel.

axestream zei:
Als ik me niet vergis is AR opgericht uit onvrede over bepaalde dingen op dbb.

Daar vergis je je dus heel vies in,kerel.

AR is idd opgericht uit onvrede maar niet vanwege dbb maar vanwege het feit dat op bo dy&fit ne ss de a.s sectie zou verdwijnen...

En daar waren een paar mensen niet blij me waaronder ik en daarom is AR opgericht.

Niet om een concurrentiestrijd aan te gaan met Bo dy&Fit ne ss en al helemaal niet met dbb....dat ze op het laatste moment besluiten om op b en f toch de sectie te behouden is een 2e...

Ik kom op alle Nederlandse fora en post daar met veel plezier maar ik word af en toe wel eens misselijk hoe panisch hier op dbb gereageerd wordt als je het eens over een andere site hebt.

Maar goed,ik heb helemaal geen zin om hier vd rest woorden vuil aan te maken want ik vermaak me overal en kraak dus geen enkele site af maar vond jouw reactie wel wat beroerd...

Testo zei:
Daar vergis je je dus heel vies in,kerel.

AR is idd opgericht uit onvrede maar niet vanwege dbb maar vanwege het feit dat op bo dy&fit ne ss de a.s sectie zou verdwijnen...

En daar waren een paar mensen niet blij me waaronder ik en daarom is AR opgericht.

Niet om een concurrentiestrijd aan te gaan met Bo dy&Fit ne ss en al helemaal niet met dbb....dat ze op het laatste moment besluiten om op b en f toch de sectie te behouden is een 2e...

Ik kom op alle Nederlandse fora en post daar met veel plezier maar ik word af en toe wel eens misselijk hoe panisch hier op dbb gereageerd wordt als je het eens over een andere site hebt.

Maar goed,ik heb helemaal geen zin om hier vd rest woorden vuil aan te maken want ik vermaak me overal en kraak dus geen enkele site af maar vond jouw reactie wel wat beroerd...

Welkom terug lange :cool:

Wanneer is het feesie in amsterdam :D

Terug
Naar boven