XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nieuwe over de post en IMG spy functie?
 
Sinds de dns update zie ik geen thumbnail meer bij de media?
Fixed. Was idd wat ik dacht.

Nog nieuwe over de post en IMG spy functie?
IMG spy moet voor nieuw forum helemaal weer van 0 geprogrammeerd worden, vanwege de kosten en prioriteiten kan dit pas later nadat we andere zaken op orde hebben. Post spy kan ik wellicht volgende week al inschakelen. Heb het op de todo lijst gezet.
 
En de Wiki, is die voor goed verloren of komt die nog mee?

De wiki werkt nog, onder de tab "meer links" staat deze, moet nog verplaatst worden naar nieuw domein. Maak je geen zorgen over de inhoud, die gaat sowieso niet verloren.


Wiki is er weer op nieuw domein en volledig geüpgradet: http://wiki.bodybuilding.nl/Hoofdpagina

Voorlopig read-only, later zal je kunnen aanmelden met forum login.
 
Big-T
Als ik op mijn telefoon browser zit, op dit forum, dan staan ''mijn posts'' en ''spy'' als enige snelle knoppen onder ''forums''. Om naar ''nieuwe berichten'' te gaan, moet ik op de bolletjes klikken en daarna op ''nieuwe berichten''.

Ik vind dit erg omslachtig omdat de knoppen die direct beschikbaar zijn, niet veel gebruikt zijn (ik ben geen elite member en 'mijn posts' is een verwijzingspost). Wordt dit verandert nog of is dit het eindresultaat van die balk?
 
Big-T
Als ik op mijn telefoon browser zit, op dit forum, dan staan ''mijn posts'' en ''spy'' als enige snelle knoppen onder ''forums''. Om naar ''nieuwe berichten'' te gaan, moet ik op de bolletjes klikken en daarna op ''nieuwe berichten''.

Ik vind dit erg omslachtig omdat de knoppen die direct beschikbaar zijn, niet veel gebruikt zijn (ik ben geen elite member en 'mijn posts' is een verwijzingspost). Wordt dit verandert nog of is dit het eindresultaat van die balk?
Beter nu?
 

fei48x.jpg

Het is nog hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is nu beter, dankje!
 
Big-T ik heb problemen met de meldingen. Ik krijg van topics die ik volg geen melding dat er iets nieuws gepost is terwijl bij mij alle boxjes wel staan aangevinkt. heb je een oplossing?
 
Vind alles best wel lekker werken, meldingen houden je wel echt betrokken bij topics en maakt het een actiever gesprek. Alles reageert lekker vlot.

Is er al iets voor het filteren van (sub)forums uit de nieuwe berichten pagina? (of een alternatief?)
 
Ik zie het vast over het hoofd, maar waar staan de quote & spoiler knop? Ik weet wel dat je kan quoten door te citeren maar soms heb je een stuk van een andere site en dan wil je laten zien dat het een quote is.
 
Denk dat die knoppen niet aanwezig zijn maar je kan [ quote] en [ spoiler] tags gebruiken

[/spoiler][/quote]
 
Ik zie het vast over het hoofd, maar waar staan de quote & spoiler knop? Ik weet wel dat je kan quoten door te citeren maar soms heb je een stuk van een andere site en dan wil je laten zien dat het een quote is.

Gewoon de
en
hihihi
< tags
 
Alles staat in de editor, voor citaat ed moet je eerst op de knop klikken die rechts van de "video embedden" knop staat.
 
Op welke manier kan je zien of iemand gebanned is?
 
Nickname is dan doorstreept.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven