Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wendler is inderdaad wat saaier maar na een tijdje kan je er ook wat mee spelen. Sowieso soms de accessories eens wisselen, maar ook bij de tweede oefening varieerde ik wel eens in repranges, gewicht etc. Bij de eerste oefening kan je ook joker sets, drop sets etc steken. Basis blijft natuurlijk hetzelfde maar zo kan je wel wat variëren.
Ziet er ook nice uit ja, alleen boardpress enzo kan ik niet want die equipment hebben we niet.
Ik ben ook hier een mooi powerlift schema tegen gekomen op het forum die me wel interessant lijkt en wellicht ga ik die doen, met dank aan Starter20.
Boardpress kan je makkelijk zelf doen door een waterflesje onder je shirt te leggen.
Mocht die dan teveel verplaatsen tijdens je setup kan je hem met een belt fixeren.
Ziet er misschien wat knullig uit, maar werkt goed en je hebt er geen extra handen voor nodig.
Boardpress kan je makkelijk zelf doen door een waterflesje onder je shirt te leggen.
Mocht die dan teveel verplaatsen tijdens je setup kan je hem met een belt fixeren.
Ziet er misschien wat knullig uit, maar werkt goed en je hebt er geen extra handen voor nodig.
Heb maar even vlug gelezen, dus kan zijn dat ik de context nog niet helemaal bij elkaar heb.
Ben zelf wel fan van verschillende blokken waarin het accent net wat anders wordt gelegd adhv periodisatie.
Die +1 sets in de eerste weken lijken me hier niet voldoende voor, waardoor het accent (hypertrofie / kracht / peaking) me weinig lijkt te verschuiven.
Daarnaast lijken me de verhogingen in week 4 erg hoog gegrepen, tenzij je nog in de beginfase van training zit.
Anders zou ik liever aanpassingen doen adhv volume verhogen (icm bovenstaande) en wachten totdat je piekt in (in dit geval) week 10.
En waarom opbouwen naar een 3RM in week 10 en geen 1RM?