Hallo allemaal een halfjaar terug zat ik vast met de bench press op 60 kilo ... nu nog steeds
. Ik doe Stronglifts 5x5, ik heb al gedeload en verschillende technieken geprobeerd.
Soms lijk ik vooruit te gaan, maar voor ik het weet zit ik op 3 reps met een slechte techniek.
Dit probleem heb ik ook met overhead press, die is 40 kilo. Op me top was die 45 ben er toen 3 weken tussen uitgeweest voor een oor operatie, ben toen niet meer voorbij de 40 gekomen.
Ik heb amper workouts gemist, me deadlift gaat nog wel altijd vooruit.
Nu dacht ik aan een ander schema. Ik twijfel tussen een split schema, of 5/3/1 Wendler schema.
Met Wendler zit ik toch weer vast aan die compound oefeningen, maar misschien met een assist oefening, incline dumbbell press bijvoorbeeld.
Maar met een split schema kan lekker varieren in de oefeningen en de spieren op verschillende manieren trainen.
Wat denken jullie?
Ik zal van de week met voeding nog even posten.
. Ik doe Stronglifts 5x5, ik heb al gedeload en verschillende technieken geprobeerd. Soms lijk ik vooruit te gaan, maar voor ik het weet zit ik op 3 reps met een slechte techniek.
Dit probleem heb ik ook met overhead press, die is 40 kilo. Op me top was die 45 ben er toen 3 weken tussen uitgeweest voor een oor operatie, ben toen niet meer voorbij de 40 gekomen.
Ik heb amper workouts gemist, me deadlift gaat nog wel altijd vooruit.
Nu dacht ik aan een ander schema. Ik twijfel tussen een split schema, of 5/3/1 Wendler schema.
Met Wendler zit ik toch weer vast aan die compound oefeningen, maar misschien met een assist oefening, incline dumbbell press bijvoorbeeld.
Maar met een split schema kan lekker varieren in de oefeningen en de spieren op verschillende manieren trainen.
Wat denken jullie?
Ik zal van de week met voeding nog even posten.