XXL Nutrition

werken die shakes goed?

ik krijg een dikke pomp van die fristi

Je moet daar mee opletten als je teveel shakes gebruikt krijg je borsten en acne en je ballen krimpen.

ik neem nu al 5 jaar shakes waar je van aankomt en ben 72 kilo afgevallen :D

die cafetaria bij mij in de straat heeft goeie milkshakes werken goed voor mij ik kan er altijd lekker van schijten

Hmm die Milkshake dieet bij MCdonalds werkt wel..
10kg per maand door aleen Shakes te drinken en lui te zijn ;)

He? Zijn er serieuzere reacties? Gaat het puur om wheigt gainer shakes? Of Whey Shakes? Mijn vraag nu is aangezien ik dit laatste wil gaan gebruiken, of je er dikker van wordt, hiermee bedoel ik dus niet je gewicht maar vet, of kan het helemaal geen kwaad?

He? Zijn er serieuzere reacties? Gaat het puur om wheigt gainer shakes? Of Whey Shakes? Mijn vraag nu is aangezien ik dit laatste wil gaan gebruiken, of je er dikker van wordt, hiermee bedoel ik dus niet je gewicht maar vet, of kan het helemaal geen kwaad?

punt is warom iedereen zo reageert

veel jongens in de fitniss zaal waar je mee praat en je vraagt van heb je je voeding wel op orde die zeggen

nja ik pak binne kort shakes weetje (alsof het bijna magies is)
ga ik flink groeie jo elke dag 1 voor het traine ofzo weetje

of
ja zker ik neem shakes en alles jonge

punt is shakes werken wel degelijk mist je voeding ook oke is
als je een schraale 1000 cal aan gerafineerde suikers en slechte vetten binnen krijgt denk dan maar niet dat 1 of 2 shakes per dag gaan werken

als je elke dag goed een veel vezelf groente complee KH goed eiwit goed vet
en je voor de laaste ekstra eiwitjes kun je dan een shake pakken

das het heele eieren eten (wat je ook net zo goed kan doen ipv shakes)

:roflol: dit topic!!!!!

:roflol:

:slotje: op dit hele tiener fitness & bodybuilding gedoe :p

jaH MaNg!!!Di3 ShaKi3s W3rk3n G03wd H0or!!! 4 FaNn Di3 DiNg3 SuiP3N p3r DaGg 3n Juh B3n S0w AhnUld!!!DaNn KaN juH S0w ChiCki3s ScoRuH In HoLli3jWoOd!!! jWz :rolleyes:

Ok het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?
Eerst coffeeshops laten verdwijnen, dan paddo's en nu kunneuh zeeuh enkl zoeOo Prateuh

Terug
Naar boven