XXL Nutrition

werken die shakes goed?

Ok het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?
Eerst coffeeshops laten verdwijnen, dan paddo's en nu kunneuh zeeuh enkl zoeOo Prateuh

:rolleyes:

Ok(komma)het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?
Eerst coffeeshops laten verdwijnen, dan paddo's en nu kunneuh zeeuh enkl zoeOo Prateuh

Origineel gepost door BeUrt
Ja mijn angst is vooral dat mijn borstspieren dan niet mooi gevormd zullen worden. Dat ze tever vooruit steken ipv mooi rond te wezen..

nee jij typt lekker;)

Hehe. Ik wist wel dat een of andere no-life al mijn topics zou afstruimen op zoek naar typfouten.

Jij hebt gewonnen! Ectorob is the no-life winner.
omfg

Hehe. Ik wist wel dat een of andere no-life al mijn topics zou afstruimen op zoek naar typfouten.

Jij hebt gewonnen! Ectorob is the no-life winner.
omfg

haha, jij begint er toch over, wie is de no-lifer dan? :roflol: omfgbbqomglolGEK!!!!

Hmm. Na deze reply zet ik er ineens een punt achter.
Het gaat me toch niet om jullie? Dus wat liggen jullie je te verdedigen?
Jij en ik en die ectorob zullen ook wel eens een typfoutje maken maar het is nog altijd een wereld van verschil met sommige anderen.

Oh hier komt hij, de punt: .

Haha, wat een kneus ben jij.

-4
voor de vraag
en voor de posts

Vooral zorgen dat je voeding in orde is, mss is even voedingsschema opstellen en eens bekijken of je aanvulling nodig hebt dan kan je eventueel met Whey beginnen
grts

ik train nu ook een tijdje, ongeveer 4 maanden en ik zie al best wel resultaten. Ik ben nu ook een beetje opzoek naar supplementen enzo. Er zijn zoveel sites? heeft iemand goeie tips voor mij van goede sites. Ik heb afgelopen week bij www.pronutrition.nl eiwit shakes gekocht. Was niet eens zo duur vergeleken met de sportschool. Maar moet ik dat elke dag gebruiken? of alleen naar het trainen?

ik train nu ook een tijdje, ongeveer 4 maanden en ik zie al best wel resultaten. Ik ben nu ook een beetje opzoek naar supplementen enzo. Er zijn zoveel sites? heeft iemand goeie tips voor mij van goede sites. Ik heb afgelopen week bij www.pronutrition.nl eiwit shakes gekocht. Was niet eens zo duur vergeleken met de sportschool. Maar moet ik dat elke dag gebruiken? of alleen naar het trainen?

niet te vaak gebruiken want als je te snel groeit krijg je Striae/stretchmarks/striemen

Nee van die striemen wil je echt neit.. die krijg je niet meer weg.
Maar ja, gewoon blijven trainen.

Terug
Naar boven