Ok het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?
Eerst coffeeshops laten verdwijnen, dan paddo's en nu kunneuh zeeuh enkl zoeOo Prateuh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?
Eerst coffeeshops laten verdwijnen, dan paddo's en nu kunneuh zeeuh enkl zoeOo Prateuh

Ok(komma)het is een lol-topic. Maar wat mij opvalt is dat geen een Nederlander deftig nederlands kan typen. Omfg waar gaat nederland naartoe?

Hehe. Ik wist wel dat een of andere no-life al mijn topics zou afstruimen op zoek naar typfouten.
Jij hebt gewonnen! Ectorob is the no-life winner.
omfg
omfgbbqomglolGEK!!!!10kg per dag hier, shit macb je bakt er niks van man.
Edit : Gvd rob, ik geef half dbb karma en ik kan je nog niet geven :d
Hehe. Ik wist wel dat een of andere no-life al mijn topics zou afstruimen op zoek naar typfouten.
Jij hebt gewonnen! Ectorob is the no-life winner.
omfg

ik train nu ook een tijdje, ongeveer 4 maanden en ik zie al best wel resultaten. Ik ben nu ook een beetje opzoek naar supplementen enzo. Er zijn zoveel sites? heeft iemand goeie tips voor mij van goede sites. Ik heb afgelopen week bij www.pronutrition.nl eiwit shakes gekocht. Was niet eens zo duur vergeleken met de sportschool. Maar moet ik dat elke dag gebruiken? of alleen naar het trainen?
niet te vaak gebruiken want als je te snel groeit krijg je Striae/stretchmarks/striemen
Ik wil die ook!