Fitness Seller

werking clen.

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
ik vraag het me nu echt af,
ik wou eens testen of clenbuterol echt zo een harde werking heeft.
heb net al een week gedaan van 40-40-60-80-80-100-100 en nog steeds geen result. of bijwerking ( trilling,...) van die clen van LLY

zoude deze nu echt zijn of vals.
kan zijn dat de werking maar later opkomt?

iemand dat meer weet?

thx

13032011343.jpg

Als je niks voeld dan ga er maar vanuit dat het nep is.

Ik heb half jaar terug of zo ook clen gebruikt, merkte het echt gelijk. Ben er ook mee gestopt want ik flipte van dat spul.

ik heb die clen ook, voel het anders goed. ik merk wel dat dieet er mee samenhangt, op de een of andere manier heb ik minder last als ik veel KH eet, als ik laag KH eet voel ik ze redelijk goed. ik zit vanaf vandaag op 40mcg. ik denk dat ik tot 80mcg ga gan, lijkt me vet genoeg; ik zal mijn bevindingen hier ook posten

gr
s

o ja, was ik vergeten, ik heb het wel al effectief warmer op bureau, normaal staat de airco nog niet aan in maart :D

LYY levert op dit moment de betere spullen in mijn ogen, veel bijwerkingen geven overigens niet aan hoe goed een kwaliteit is.

Ik zou BTW niet met hoge doseringen spelen want kan levensgevaarlijk zijn bij clen.
Al je voeding schema goed is zal je heus wel afvallen

• Topic Starter Topic Starter
ik heb die clen ook, voel het anders goed. ik merk wel dat dieet er mee samenhangt, op de een of andere manier heb ik minder last als ik veel KH eet, als ik laag KH eet voel ik ze redelijk goed. ik zit vanaf vandaag op 40mcg. ik denk dat ik tot 80mcg ga gan, lijkt me vet genoeg; ik zal mijn bevindingen hier ook posten

gr
s

En voel je ze goed op 40mcg van lyy , maar zijn het zo kleine witte pilletjes als ik vragen mag?

grtz

idd, kleine witte rondjes, op 1mcg merk ik alleen een kleine temperatuursverhging, gaat me goed af tot nu toe.

ok, zit vanaf vandaag op 2 tabs, en ik voel wel degelijk dat ik iets gepakt heb; mijn hand trilt niet, maar is wel minder vast, zo een beetje nerveus. warmte is (vandaag) te doen.
ik zal s zien of ik n thermometer kan scoren ergens

Ik heb dezelfde gehad, van LYY. Werkt voor geen meter, lyy topspul mijn reet, dit is zwaar ondergedoseerd. Ik had op 160mcg met amper een verhoogde hartslag.
Nu op ECA gaat t stukken beter.

Ik heb dezelfde gehad, van LYY. Werkt voor geen meter, lyy topspul mijn reet, dit is zwaar ondergedoseerd. Ik had op 160mcg met amper een verhoogde hartslag.
Nu op ECA gaat t stukken beter.

ik heb ook dezelfde en ze werken wel. zelfs al op 2 tabs.

wel toevallig dat er hier n paar topics bijna tegelijk opengaan die min of meer zeggen dat de clen van LYY & GS rommel is.

hij werkt gewoon, alle prietpraat ten spijt

Aangezien clen vrij heftig behoort te zijn zeg ik inderdaad dat dit brol is.

Ik heb dezelfde gehad van LLY en trilde flink. Mn vrouwtje gebruikt dezelfde en die trilt niet tot nauwelijks. Kwamen uit het zelfde pakje. Het resultaat is bij ons beide aanwezig. Bij haar zelfs meer dan bij mij!

Gebruikt LLY al voordat het bekend was op DBB en bij alle sellers terecht kwam. Heb echt nog nooit rotzooi van ze gezien. Aan de foto te zien zijn ze gewoon real!

Ik gebruik nu ook clen, tabletjes van 0.05mg. Ik heb deze in de eerst week opgebouwd tot 2 tabletjes per dag. Ik merkte wel dat ik meer ging zweten en hartslag ging als een tekeer. Momenteel zit ik op 4 tabletjes in de 2 week, ik heb weinig last van trillingen maar heb wel lichte hoofdpijn. Kan ik mijn dosering verhogen?

hoofdpijn heb ik ook, vooral als ik de dosering verhoog (eerste dag van een hogere dosis)
ik denk dat het bloeddruk is of zo; vooral op 80mcg (2 tabs) had ik last, nu zit ik op 3 tabs en dat gaat beter, raar maar waar;

ik merk ook: als ik een trap moet doen, ben ik half KO o0

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

hoofdpijn heb ik ook, vooral als ik de dosering verhoog (eerste dag van een hogere dosis)
ik denk dat het bloeddruk is of zo; vooral op 80mcg (2 tabs) had ik last, nu zit ik op 3 tabs en dat gaat beter, raar maar waar;

ik merk ook: als ik een trap moet doen, ben ik half KO, maar ik kan wel zoals anders een urrtje cardio doen ???

ok, zit nu al 3 dagen op 120mcg/dag. de gear is duidelijk aanwezig, als ik mijn hand uitsteek kan ik ze moeilijk stil houden. ik voel me ook n beetje, je opgepept is t woord niet, maar onrustig zeg maar. hartkloppingen hbe ik niet, wel af en toe het zweet dat me uitbreekt.

het bibberen is duidelijk merkbaar. ben wel al n halve kilo af. het verschil met 2 tabs is ok wel vrij fel.

ik was er al quasi zeker van dat die clen geen nep is (ik heb tot nog toe geen nep gekregen van mijn supplier) maar nu kan ikhet wel bevestigen.

ik moet ook zeggen: hoe minder KH, hoe meer (neven)effecten. (ik sta op een diete van fruit en vis en af n toe kip)

Terug
Naar boven