AndroidHealthClinic

Werkt dianabol meteen na inname

:roflol:

Dat dbol inherent is aan hoofdpijn door de bloeddrukverhoging klopt wel maar de beredenatie is kort door de bocht ja :roflol:

WINSTROLST zei:
Wimmeke heb jij er 8 kilo mee gewonnen
Maar was dat een d bol only kuur ik heb het gestackt met sustanon en aan het einde pak ik winstrol stanozolol

Neen, was geen d-boll only kuur.
Was 4 weken d-boll en 10 weken Test.cypionate maar om eerlijk te zijn ben ik na die 4 weken d-boll niet spectaculair meer bijgekomen.

Ben dus zeer tevreden over d-boll van GS. Toppie spul!!!

Toch 7 kilo massa kunnen bewaren en kuurtje zit er al 2 maand op.

grtz

• Topic Starter Topic Starter
ey elmo voor je zulk soort uitspraken doet gebruik dan eerst die grijze massa van je is of wat er nog van over is. Ik heb nooit hoofdpijn dus waar moet het dan vandaan komen EINSTEIN !!!!!!!

Denk je dat ik zomaar een beetje domme uitspraken ga doen ofzo
Dit is gericht aan elmo ik voel me een beetje aangevalle !!!

WINSTROLST zei:
ey elmo voor je zulk soort uitspraken doet gebruik dan eerst die grijze massa van je is of wat er nog van over is. Ik heb nooit hoofdpijn dus waar moet het dan vandaan komen EINSTEIN !!!!!!!

Denk je dat ik zomaar een beetje domme uitspraken ga doen ofzo
Dit is gericht aan elmo ik voel me een beetje aangevalle !!!

Zijn eerste Roid-Rage...zal dan wel door de d-boll komen en niet door in zijn neus te peuteren:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

ik hoor hier enkel D-bol en Deca enz....
het enige manier om echt spieren te gaan kweken is eerst en vooral genoeg eiwitten binnen te krijgen , aminozuren en koolhydraten , dan pas gaan spieren ECHT groeien , denk niet dat kuren en 3 maal per dag eten genoeg is.

spieren hebben voedingsstoffen nodig om te groeien ....

katsimo zei:
het enige manier om echt spieren te gaan kweken is eerst en vooral genoeg eiwitten binnen te krijgen , aminozuren en koolhydraten , dan pas gaan spieren ECHT groeien , denk niet dat kuren en 3 maal per dag eten genoeg is.

Nemen we allen aan dat te weten:D is basisstof hé...

• Topic Starter Topic Starter
:D Hahaha ja Wimmeke ik ben sowieso nog al licht aangebrand van mezelf
Dus het zal nog leuk worden

Geen last van hoofdpijn... krachttoename volgens mij wel in een paar dagen al..

Gisteren wel wat vreemd in me hoofd. Vandaag weer dosis verhoogd..Niet echt veel last van

katsimo zei:

Zijn eerste post en hij/zij deelt gelijk even mee dat je eiwitten moet nemen!
Volgens mij zuipt iedereen hier wheyshakies alsof het water is!

Oh ja en hij/zij heeft zich niet voorgesteld oooooooooohhhhhhhhhhhhhh.

Terug
Naar boven