El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WINSTROLST zei:Wimmeke heb jij er 8 kilo mee gewonnen
Maar was dat een d bol only kuur ik heb het gestackt met sustanon en aan het einde pak ik winstrol stanozolol
WINSTROLST zei:ey elmo voor je zulk soort uitspraken doet gebruik dan eerst die grijze massa van je is of wat er nog van over is. Ik heb nooit hoofdpijn dus waar moet het dan vandaan komen EINSTEIN !!!!!!!
Denk je dat ik zomaar een beetje domme uitspraken ga doen ofzo
Dit is gericht aan elmo ik voel me een beetje aangevalle !!!

katsimo zei:ik hoor hier enkel D-bol en Deca enz....
het enige manier om echt spieren te gaan kweken is eerst en vooral genoeg eiwitten binnen te krijgen , aminozuren en koolhydraten , dan pas gaan spieren ECHT groeien , denk niet dat kuren en 3 maal per dag eten genoeg is.
spieren hebben voedingsstoffen nodig om te groeien ....
is basisstof hé...WINSTROLST zei:Dit is gericht aan elmo ik voel me een beetje aangevalle !!!

wimmeke26 zei:
euhh, karma!Zijn eerste post en hij/zij deelt gelijk even mee dat je eiwitten moet nemen!katsimo zei:ik hoor hier enkel D-bol en Deca enz....
het enige manier om echt spieren te gaan kweken is eerst en vooral genoeg eiwitten binnen te krijgen , aminozuren en koolhydraten , dan pas gaan spieren ECHT groeien , denk niet dat kuren en 3 maal per dag eten genoeg is.
spieren hebben voedingsstoffen nodig om te groeien ....